Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 16:12
quote:Shalimar schreef op 17 november 2012 @ 16:10:
-----zitten we zomaar weer naadloos in de za-miborrel----
Ik kom weer even binnenwapperen: hallo scheetjes!
Wat lees ik nu in jouw aangepastetopicinleidingvan vandaag(mooie woordwaarde voor her scrabbelen trouwens) Sb: zijn wij dames niet meer gewenst hier.
Ff stemmen: moet moi weer wegwezen hier???Nee. Blijf!
Wat lees ik nu in jouw aangepastetopicinleidingvan vandaag(mooie woordwaarde voor her scrabbelen trouwens) Sb: zijn wij dames niet meer gewenst hier.
Ff stemmen: moet moi weer wegwezen hier???Nee. Blijf!
zaterdag 17 november 2012 om 16:12
quote:Shalimar schreef op 17 november 2012 @ 16:10:
Ff stemmen: moet moi weer wegwezen hier???Shalimar! Blijf!! Het is idd al weer borreltijd
Ff stemmen: moet moi weer wegwezen hier???Shalimar! Blijf!! Het is idd al weer borreltijd
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 16:13
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 16:05:
[...]
Ik vind mezelf sociaal heel vaardig ja. En ook invoelend en oprecht begaan met mensen. Ik voel me ook echt verantwoordelijk voor de sfeer op dit forum, probeer dus verder te kijken dan alleen mijn eigen belang en impulsen. Ik zou willen dat iedereen dat had.
Niet voor niets heb ik pesten op dit forum en de sfeer op de agenda willen zetten. Een flink aantal mensen was het toen met me eens en waardeerde mijn initiatief.
Even een tip, je bent niet verantwoordelijk voor de sfeer op dit forum. Buiten het feit dat het onmogelijk is om alle topics bij te houden, denk ik dat het een beetje over de top is.
Misschien zijn in RL je vaardigheden helemaal top en heb je hier last van, zeg maar, mijn motto en jouw ego.
Dat een bepaald initiatief gewaardeerd wordt, houdt niet in dat je enige vorm van zeggenschap hebt. Daarnaast roep je in dit topic een paar keer dat je gepest werd, ik heb gevraagd om aan te geven waar en wat dit voor jou betekent, maar dat doe je niet.
Maar goed, ieder zijn ding. Fijn in ieder geval dat je wel mee doet hier.
[...]
Ik vind mezelf sociaal heel vaardig ja. En ook invoelend en oprecht begaan met mensen. Ik voel me ook echt verantwoordelijk voor de sfeer op dit forum, probeer dus verder te kijken dan alleen mijn eigen belang en impulsen. Ik zou willen dat iedereen dat had.
Niet voor niets heb ik pesten op dit forum en de sfeer op de agenda willen zetten. Een flink aantal mensen was het toen met me eens en waardeerde mijn initiatief.
Even een tip, je bent niet verantwoordelijk voor de sfeer op dit forum. Buiten het feit dat het onmogelijk is om alle topics bij te houden, denk ik dat het een beetje over de top is.
Misschien zijn in RL je vaardigheden helemaal top en heb je hier last van, zeg maar, mijn motto en jouw ego.
Dat een bepaald initiatief gewaardeerd wordt, houdt niet in dat je enige vorm van zeggenschap hebt. Daarnaast roep je in dit topic een paar keer dat je gepest werd, ik heb gevraagd om aan te geven waar en wat dit voor jou betekent, maar dat doe je niet.
Maar goed, ieder zijn ding. Fijn in ieder geval dat je wel mee doet hier.
zaterdag 17 november 2012 om 16:13
zaterdag 17 november 2012 om 16:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 16:11:
[...]
Jank.
Het was hier een heel gezellig topic geworden. Zonder jou, omdat je ziek was. Op een of andere kinderachtige manier moest je dat duidelijk maken. Ofzo.
En groepjes? Ik zie hier geen groepje.
*ontroerd*
Zou het dan toch eindelijk?.....ik,.. in een groepje?, na al die tijd?
*snik*
[...]
Jank.
Het was hier een heel gezellig topic geworden. Zonder jou, omdat je ziek was. Op een of andere kinderachtige manier moest je dat duidelijk maken. Ofzo.
En groepjes? Ik zie hier geen groepje.
*ontroerd*
Zou het dan toch eindelijk?.....ik,.. in een groepje?, na al die tijd?
*snik*
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 16:14:
Zeg, nogmaals....we hadden de discussie toch al achter ons gelaten?
SB komt af en toe even de discussie weer deponeren. misschien moeten we dat maar negeren.
Maar de bar is open! ik ben bitterballen aan het frituren, muziekje op!
Zeg, nogmaals....we hadden de discussie toch al achter ons gelaten?
SB komt af en toe even de discussie weer deponeren. misschien moeten we dat maar negeren.
Maar de bar is open! ik ben bitterballen aan het frituren, muziekje op!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 16:16
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 16:15:
[...]
Maar de bar is open! ik ben bitterballen aan het frituren, muziekje op! Is de jacuzzi al warm?
[...]
Maar de bar is open! ik ben bitterballen aan het frituren, muziekje op! Is de jacuzzi al warm?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 16:17
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 16:16:
Zal ik vast de frituur aangooien voor de bitterballen of is het nog iets te vroeg?
(mijn PPfunctie werkt nog niet maar jullie zijn visueel genoeg ingesteld)
Ik was zelfs al mosterd met mn frituur
Nou ja, die mosterd is dus niet weg want die kan mooi bij de bitterballen.
Zal ik vast de frituur aangooien voor de bitterballen of is het nog iets te vroeg?
(mijn PPfunctie werkt nog niet maar jullie zijn visueel genoeg ingesteld)
Ik was zelfs al mosterd met mn frituur
Nou ja, die mosterd is dus niet weg want die kan mooi bij de bitterballen.