Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 18:26
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:18:
[...]
Bloesje eronder, anders ben ik wel heul nakend, maar verder niets erover aan, da's zónde! (het is een underbust, dus dan zwaaien mijn tieten een beetje vrij in de rondte... Zó blij wil ik de mannen nou ook niet maken )
Aahzo, ja dat zal wel mooi zijn (zonder ook wel, maar wel voor specifieke gelegenheden. Een concert van Nightwish of de ElfFantasyFair bijv.
Heb ook geen idee wat een underbust is haha)
Succes met frotten dalijk, vind het altijd best een klus om een blouse netjes ergens onder te krijgen.
[...]
Bloesje eronder, anders ben ik wel heul nakend, maar verder niets erover aan, da's zónde! (het is een underbust, dus dan zwaaien mijn tieten een beetje vrij in de rondte... Zó blij wil ik de mannen nou ook niet maken )
Aahzo, ja dat zal wel mooi zijn (zonder ook wel, maar wel voor specifieke gelegenheden. Een concert van Nightwish of de ElfFantasyFair bijv.
Succes met frotten dalijk, vind het altijd best een klus om een blouse netjes ergens onder te krijgen.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 17 november 2012 om 18:28
zaterdag 17 november 2012 om 18:29
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 18:28:
Leuk hoor, al die plaatjes van die jonge kerels, maar ik zou er niets mee kunnen. En daarnaast, ze zouden het niet kunnen handelen Oh geef dan maar hier hoor ik zal ze niet uit mn bed trappen!
Leuk hoor, al die plaatjes van die jonge kerels, maar ik zou er niets mee kunnen. En daarnaast, ze zouden het niet kunnen handelen Oh geef dan maar hier hoor ik zal ze niet uit mn bed trappen!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 18:31
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 18:26:
[...]
Heb ook geen idee wat een underbust is haha)
Succes met frotten dalijk, vind het altijd best een klus om een blouse netjes ergens onder te krijgen.Een underbust (leest u mee, heren, kunt u indruk maken op potentiële bedpartners) is een korset die ónder de borsten begint. Dus als je er niets onderaan trekt, word het wel héél frisjes
[...]
Succes met frotten dalijk, vind het altijd best een klus om een blouse netjes ergens onder te krijgen.Een underbust (leest u mee, heren, kunt u indruk maken op potentiële bedpartners) is een korset die ónder de borsten begint. Dus als je er niets onderaan trekt, word het wel héél frisjes
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 17 november 2012 om 18:32
zaterdag 17 november 2012 om 18:33
Zo zeg, heb ik eens een leven presteren jullie het gewoon om 25pagina's vol te ouwehoeren.
Doet me aan de goede oude tijd denken!
Heb het na 15 pagina's bijlezen opgegeven maar wel conclusies kunnen trekken.
De IV in het motto van Stefanbikkel duidt uiteraard op de DSMIV, kan niet missen.
Ohhh en Miss I, wat zie je er heerlijk uit met die avatar! Hmmm...
De IV in het motto van Stefanbikkel duidt uiteraard op de DSMIV, kan niet missen.
Ohhh en Miss I, wat zie je er heerlijk uit met die avatar! Hmmm...
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
zaterdag 17 november 2012 om 18:34
zaterdag 17 november 2012 om 18:34
quote:_nora_ schreef op 17 november 2012 @ 18:33:
Zo zeg, heb ik eens een leven presteren jullie het gewoon om 25pagina's vol te ouwehoeren.
Ohhh en Miss I, wat zie je er heerlijk uit met die avatar! Hmmm...Dank Nora
Ohhh en Miss I, wat zie je er heerlijk uit met die avatar! Hmmm...Dank Nora
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu