Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 19:06
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:03:
[...]
Sorry hoor, hij kan het toch niet écht menen allemaal? Hij heeft een te mooie combinatie van op briljante wijze domme topics openen en de plank misslaan op sociaal en inhoudelijk gebied. Zo'n bord voor je kop en zulke opmerkingen, vaak op zo'n grappige manier. Dat kan niet echt zijn. Toch? Hij lacht ons toch gewoon uit van achter zijn pc... toch?IV zoals ik al zei.
[...]
Sorry hoor, hij kan het toch niet écht menen allemaal? Hij heeft een te mooie combinatie van op briljante wijze domme topics openen en de plank misslaan op sociaal en inhoudelijk gebied. Zo'n bord voor je kop en zulke opmerkingen, vaak op zo'n grappige manier. Dat kan niet echt zijn. Toch? Hij lacht ons toch gewoon uit van achter zijn pc... toch?IV zoals ik al zei.
anoniem_161195 wijzigde dit bericht op 17-11-2012 19:09
Reden: stukje weg, want zo onaardig bedoel ik het niet naar TO
Reden: stukje weg, want zo onaardig bedoel ik het niet naar TO
% gewijzigd
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
zaterdag 17 november 2012 om 19:06
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:03:
[...]
Sorry hoor, hij kan het toch niet écht menen allemaal? Hij heeft een te mooie combinatie van op briljante wijze domme topics openen en de plank misslaan op sociaal en inhoudelijk gebied. Zo'n bord voor je kop en zulke opmerkingen, vaak op zo'n grappige manier. Dat kan niet echt zijn. Toch? Hij lacht ons toch gewoon uit van achter zijn pc... toch?Ik hoop het van harte!
[...]
Sorry hoor, hij kan het toch niet écht menen allemaal? Hij heeft een te mooie combinatie van op briljante wijze domme topics openen en de plank misslaan op sociaal en inhoudelijk gebied. Zo'n bord voor je kop en zulke opmerkingen, vaak op zo'n grappige manier. Dat kan niet echt zijn. Toch? Hij lacht ons toch gewoon uit van achter zijn pc... toch?Ik hoop het van harte!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 19:09
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:58:
[...]
Of Mini-me... Lijkt me wel heel logisch
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eindigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, wordt, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.
Dat is een no go.
[...]
Of Mini-me... Lijkt me wel heel logisch
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eindigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, wordt, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.
Dat is een no go.
zaterdag 17 november 2012 om 19:09
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:09:
[...]
Nee echt, wát zoekt die gast hier? Ik maak een persoonlijk sinterklaasgedichtje voor wie van jullie de meest plausibele verklaring heeft...Ik wil het helemaal niet over hem hebben, mag dat ook?
[...]
Nee echt, wát zoekt die gast hier? Ik maak een persoonlijk sinterklaasgedichtje voor wie van jullie de meest plausibele verklaring heeft...Ik wil het helemaal niet over hem hebben, mag dat ook?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 19:10
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:09:
[...]
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eidigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, word, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.Goh, dus geen Tammy?
[...]
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eidigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, word, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.Goh, dus geen Tammy?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 19:10
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:09:
[...]
Nee echt, wát zoekt die gast hier? Ik maak een persoonlijk sinterklaasgedichtje voor wie van jullie de meest plausibele verklaring heeft...Aandacht. Die hij IRL niet kan krijgen. En hier wel denkt te krijgen.
[...]
Nee echt, wát zoekt die gast hier? Ik maak een persoonlijk sinterklaasgedichtje voor wie van jullie de meest plausibele verklaring heeft...Aandacht. Die hij IRL niet kan krijgen. En hier wel denkt te krijgen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 19:11
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:09:
[...]
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eidigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, wordt, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.
Dat is een no go.
Kristes!
Kan jij nog wel een normale broek aan?!
[...]
Het woord 'mini' of 'klein' of iets eidigend op '-tjes"of iets anders van dien aard, wordt, in ieder geval door mij, niet op prijs gesteld, indien gerefereerd wordt aan ThunderAssManHerculesWodanSupermandick.
Dat is een no go.
Kristes!
Kan jij nog wel een normale broek aan?!