Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
quote:_nora_ schreef op 17 november 2012 @ 19:43:

[...]

Simpel, rechtlijnig en voor 1 uitleg vatbaar: je bent helemaal op je plek hier Datdus.

Mannen houden van simpel heb ik mij laten vertellen.

Werk al 25 jaar in een mannenwereldje, geweldig! Geen gemuts, lekker verfrissend!
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 19:43:

[...]

sjonge kan je niet waarschuwen voordat je gaat zitten flashen?

Het duurde even tot ik 'm snapte :

quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 19:47:

[...]

Werk al 25 jaar in een mannenwereldje, geweldig! Geen gemuts, lekker verfrissend!Ik ook. Geen 25 jaar, maar wel een behoorlijke tijd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ben ook een half wijf MI; I do not make her sleep on the wet spot.
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:48:

[...]

geefnie!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:47:

Ik wil petjilbadmeester...
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 19:45:

Next.Wat zeg je Amand??
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:quote:

badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:47:

Ik wil petjilOk.
Wat DeeDee???
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 19:49:

[...]

badmeester... *pinkt traantje weg bij het zien van de opbloeiende liefde*
In dat kader heb ik wel een leuke anekdote; ik liep laatst met een schaal met gehaktballen (van die lekkere fabrieksdingen) door de gang. Bestemd voor de lunch. Een collega houdt heel vriendelijk de deur van de hal open, waar nog meer collega's zitten. Terwijl ik langs loop zegt ie 'O, lekker, stuiterballen'. Dus ik lach en loop door.

Krijg ik later een mailtje van 'm, of ik wel begreep dat ie de gehaktballen bedoelde. En excuses voor als ik het verkeerd had opgevat

Heb m maar uitgelegd dat ik de grap wel snapte en dat ik niet zo overgevoelig was en zelfs als grap wel had kunnen waarderen
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:48:

[...]

Ik moest teruglezen zelfs!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:51:

Wat DeeDee???je RotterdammerTs topic. Enzo

Maar nu zeker ook gado gado?
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 19:49:

Ik ben ook een half wijf MI; I do not make her sleep on the wet spot.Wat aardig van je. Ben ik wel gewend namelijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 19:51:

In dat kader heb ik wel een leuke anekdote; ik liep laatst met een schaal met gehaktballen (van die lekkere fabrieksdingen) door de gang. Bestemd voor de lunch. Een collega houdt heel vriendelijk de deur van de hal open, waar nog meer collega's zitten. Terwijl ik langs loop zegt ie 'O, lekker, stuiterballen'. Dus ik lach en loop door.

Krijg ik later een mailtje van 'm, of ik wel begreep dat ie de gehaktballen bedoelde. En excuses voor als ik het verkeerd had opgevat

Heb m maar uitgelegd dat ik de grap wel snapte en dat ik niet zo overgevoelig was en zelfs als grap wel had kunnen waarderen

Wel stoer van hem dat ie erop terugkwam.

Heb m maar uitgelegd dat ik de grap wel snapte en dat ik niet zo overgevoelig was en zelfs als grap wel had kunnen waarderen Wat aandoenlijk!

Heb m maar uitgelegd dat ik de grap wel snapte en dat ik niet zo overgevoelig was en zelfs als grap wel had kunnen waarderen heerlijk! al was het wel zo bedoeld, mannenhumor is geweldig!
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 19:53:

[...]

heerlijk! al was het wel zo bedoeld, mannenhumor is geweldig! Ja toch?

Astu!
Ik schop ze namelijk de deur uit. Blijven slapen dûhuh.
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 19:54:

[img]http://www.gbeumer.nl/Kookboek/images/h ... petjil.jpg[/img]

Astu!Pfff, ik voel m'n eten weer omhoog komen bij het zien van die plaatjes...
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 19:54:

Ik schop ze namelijk de deur uit. Blijven slapen dûhuh. Wat ben je toch heerlijk mannelijk
Jaren geleden werd ik door een overname overgeplaatst naar een bedrijf met alleen maar mannen. Daar had nog nooit een vrouw gewerkt. Van te voren zijn ze door de baas toegesproken dat ze rekening moesten houden met de taal die ze zouden uitslaan, want tja, een vrouw hè...

Bleek dat ik nog 100x grover was en harder vloekte dan al die kerels bij elkaar. Als ik nog aan die koppen denk
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 19:49:

Ik ben ook een half wijf MI; I do not make her sleep on the wet spot.

Toch gay as fuck?

Als wij seks hebben, komen we zodanig dat er geen dry spot meer over is. Whàààà.

En daarbij; niet zo zeuren vind ik. Als de seks lekker was, zijn al die vlekken ook lekker. (en doen onbewust weer verlangen naar seks.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven