Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 19:41
zaterdag 17 november 2012 om 19:42
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 19:41:
Maar dan kunnen we net zo goed hier blijven. Anders moet ik illegaal in het redheadtopic mee gaan kletsen en Miss weer in het blondinetopic. Das lastig vind ik, ik hou van simpel.
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?Ja, daar horen we toch het meeste bij
Maar dan kunnen we net zo goed hier blijven. Anders moet ik illegaal in het redheadtopic mee gaan kletsen en Miss weer in het blondinetopic. Das lastig vind ik, ik hou van simpel.
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?Ja, daar horen we toch het meeste bij
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?Voor het eerst sinds lange tijd een topic waar ik me thuis voel
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?Voor het eerst sinds lange tijd een topic waar ik me thuis voel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 19:43
Had bijna een 'pittig kort kapsel' topic geopend, maar nu blijf ik ook maar hier... Veul gezelliger!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:40:
[...]
Ik ben nog in training; ik denk dat het nog veel sneller kan.. Moet je 'ns opletten hoe snel het gaat als we hier weer foto's zouden plaatsen. Eigen foto's dan he....
[...]
Ik ben nog in training; ik denk dat het nog veel sneller kan.. Moet je 'ns opletten hoe snel het gaat als we hier weer foto's zouden plaatsen. Eigen foto's dan he....
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?
Simpel, rechtlijnig en voor 1 uitleg vatbaar: je bent helemaal op je plek hier Datdus.
Mannen houden van simpel heb ik mij laten vertellen.
Dus gewoon maar hier blijven dames? In het mannentopic?
Simpel, rechtlijnig en voor 1 uitleg vatbaar: je bent helemaal op je plek hier Datdus.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
zaterdag 17 november 2012 om 19:44
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 19:43:
[...]
Moet je 'ns opletten hoe snel het gaat als we hier weer foto's zouden plaatsen. Eigen foto's dan he....
Jaa weer een foto momentje
Ik ben gisteren al geweest! Who's next?
[...]
Moet je 'ns opletten hoe snel het gaat als we hier weer foto's zouden plaatsen. Eigen foto's dan he....
Jaa weer een foto momentje
Ik ben gisteren al geweest! Who's next?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 19:44
quote:_nora_ schreef op 17 november 2012 @ 19:43:
[...]
Nou ja, in dat opzicht, ik ook.
En duidelijkheid, daar hou ik ook van.
Gewoon zeggen waar het op staat. Geen gedoe met om de brij heen draaien.
[...]
Nou ja, in dat opzicht, ik ook.
En duidelijkheid, daar hou ik ook van.
Gewoon zeggen waar het op staat. Geen gedoe met om de brij heen draaien.
zaterdag 17 november 2012 om 19:45
zaterdag 17 november 2012 om 19:46
zaterdag 17 november 2012 om 19:47
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 19:45:
[img]http://1.bp.blogspot.com/_Cwri47Lk2yc/S ... C01918.jpg[/img]
Haaaaaapjes!!!
Udang blado. (Was m'n avondeten.)
Ik sla even over. Net gegeten.
En ssst, niet over eten praten...
[img]http://1.bp.blogspot.com/_Cwri47Lk2yc/S ... C01918.jpg[/img]
Haaaaaapjes!!!