Het Marokkaan-kletstopic

17-11-2012 19:19 288 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de Marokkanen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als Marokkanen nu juist hier op dit vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als Marokkanen worden bejegend? Welke Marokkaanse onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt? Ook is dit het enige topic waar iedereen, Marokkaans, Hollands, Chinees of wie dan ook vrij je vragen kunt stellen aan Marokkanen, een soort van "brandende vragen aan het Marokkaanse geslacht".
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:32:

[...]

Leuk, thnx.

Ik hoop dat je topic net zo leuk als het BV-topic moge zijn. Veel plezier.Dank je TAM, jullie zijn mijn grote voorbeeld
Ik vind Romeisa cool. Maar ik ken dan ook een hele lieve
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 19:44:

Ik vind Romeisa cool. Maar ik ken dan ook een hele lieve Ik vind Frederick-Mohammed wel cool
Sophia vind ik ook mooi!

(Zelf altijd Sophie als meisjesnaam in mijn hoofd mocht ik ooit een dochter krijgen)

En fijn te lezen dat het goed gaat met je kleintje driewieler.
Zie nu pas het Belgen-topic

Ik ga maar een sterrentopic openen. Voor brandende vragen aan sterretjes
Assalam alaykoem,

Faracha hier!!! Geboren en getogen in Nederland.Ik ben de 4 de generatie en voel me kiplekker in Nederland , hihi.

over opvoeding: sommige ouders zijn idd wat relaxter wat betreft regels. Ik raad je aan om eens een goed gesprek aan te gaan met die ouders zodat jullie allen weten waar jullie kinderen wel en niet mogen uithangen. Tenslotte hebben jullie een gezamenlijk doel namelijk het beschermen van de kinderen.

Namen die ik leuk vind voor een meisje : Ella-Noor, Selma, Yasmina, Amina,Amira, Anisa, lina,ilyana,meyssa, Samira, Sakina.
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 19:48:

Zie je dat nu pas?

Ik dacht ja, halloooooooo, dan ik ook!
Of Roderick-Aziz
Nora ook mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:noodles schreef op 17 november 2012 @ 19:47:

Sophia vind ik ook mooi!

(Zelf altijd Sophie als meisjesnaam in mijn hoofd mocht ik ooit een dochter krijgen)

En fijn te lezen dat het goed gaat met je kleintje driewieler.Dankjewel lieve Noodles! Hoe is het mihoen?
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 19:49:

Of Roderick-Aziz

Heel vet!
quote:3wieler schreef op 17 november 2012 @ 19:50:

[...]

Dankjewel lieve Noodles! Hoe is het mihoen?

Heel goed, op wat peuterdriftbuitjes na

Woensdag wordt hij 2, het gaat zo hard!

al die topic parodies, inmiddels ook Rotterdamse wijven kletstopic
quote:faracha schreef op 17 november 2012 @ 19:48:

Assalam alaykoem,

Faracha hier!!! Geboren en getogen in Nederland.Ik ben de 4 de generatie en voel me kiplekker in Nederland , hihi.

over opvoeding: sommige ouders zijn idd wat relaxter wat betreft regels. Ik raad je aan om eens een goed gesprek aan te gaan met die ouders zodat jullie allen weten waar jullie kinderen wel en niet mogen uithangen. Tenslotte hebben jullie een gezamenlijk doel namelijk het beschermen van de kinderen.

Namen die ik leuk vind voor een meisje : Ella-Noor, Selma, Yasmina, Amina,Amira, Anisa, lina,ilyana,meyssa, Samira, Sakina.

Welkom faracha!!!

Jee, de 4e generatie. Is dat heel veel anders dan de 1e generatie?
Salam
Ja waarschijnlijk is ze nog niet zindelijk 3wieler
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 19:53:

Ja waarschijnlijk is ze nog niet zindelijk 3wieler

Het kwartje viel wat later
Salaam hier ook een Marokkaanse. Geboren in Marokko en getogen in Nederland.
quote:malika88 schreef op 17 november 2012 @ 19:53:

Salam

Salam Malika.

De hoeveelste generatie ben jij en hoe vind je het hier in dit koude kikkerland?
quote:hadda schreef op 17 november 2012 @ 19:58:

Salaam hier ook een Marokkaanse. Geboren in Marokko en getogen in Nederland.

Hallo Hadda, welkom!

Ik heb jou al een aantal keren voorbij zien komen op het forum.

Ben jij berber of Arabisch?
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 19:48:

Hier getrouwd met een Marokkaan, maar hij heeft geen antwoord op mijn vraag

Hoe komt het dat eigenlijk elke bruiloft redelijk hetzelfde is?
quote:2010viva schreef op 17 november 2012 @ 20:01:

Hier getrouwd met een Marokkaan, maar hij heeft geen antwoord op mijn vraag

Hoe komt het dat eigenlijk elke bruiloft redelijk hetzelfde is?

Omdat men niet heeft geleerd om te doen wat men zelf wil. Wat de meute doet is veilig. Heel soms staat iemand op die iets neuws doet en hop, dan volgt iedereen.

Zalen draaien tegenwoordig overuren terwijl een jaar of 10 geleden men hier nog nooit van had gehoord.
Ik had een Naïma in de klas! Erg mooie naam (en meid). Helaas hier alleen jongens. :-)
Goh......... Nog één.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Typte ik nou 4de? Bedoelde 3de!! Nou, het verschilt niet veel van de 1ste behalve dat ik me als hoofddoekdragende meer fashionable kleed dan mijn oma. Spreek perfect berbers en arabisch en ik hou van beatrix . We noemen haar thuis Bea djelna wat onze bea betekent, hahahahaha.

Bruiloften hetzelfde: hahah dat is door de cultuur zo. De bruid in het middelpunt als een echte prinses. Ik vind de gezelligheid erom heen wel harstikke leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven