Het Rotterdamse wijven klets topic
zaterdag 17 november 2012 om 20:47
zaterdag 17 november 2012 om 20:54
zaterdag 17 november 2012 om 20:54
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 20:52:
Pastiche en Badmeester wonen in dezelfde wijk!
En nee ik ben geen wijf, maar schop me gerust uit mijn eigen topic-:)Gezellig! En nee hoor, ik zat het me alleen even af te vragen. Ken een paar mannen die zichzelf nog weleens als wijf willen bestempelen, doet 't 'm niet voor mij .
Pastiche en Badmeester wonen in dezelfde wijk!
En nee ik ben geen wijf, maar schop me gerust uit mijn eigen topic-:)Gezellig! En nee hoor, ik zat het me alleen even af te vragen. Ken een paar mannen die zichzelf nog weleens als wijf willen bestempelen, doet 't 'm niet voor mij .
zaterdag 17 november 2012 om 21:01
zaterdag 17 november 2012 om 21:09
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 21:07:
Tjonge, zitten jullie hier....het was ineens stil in het mannentopic
Geboren Rotterdamse hier, ook jaren gewoond tijdens volwassen leven En nu de hamvraag; welke kant van de brug?
Tjonge, zitten jullie hier....het was ineens stil in het mannentopic
Geboren Rotterdamse hier, ook jaren gewoond tijdens volwassen leven En nu de hamvraag; welke kant van de brug?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 21:10
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 21:09:
'k was vorige week nog in de Waalhaven, maar geen Rotterdamse wijven gezien. Alleen lelijke kerels.
En mèn wat is het druk in de Randstad. Ik was het bijna vergeten.Wat doe jij dan ook in Godesnaam in de Waalhaven?
'k was vorige week nog in de Waalhaven, maar geen Rotterdamse wijven gezien. Alleen lelijke kerels.
En mèn wat is het druk in de Randstad. Ik was het bijna vergeten.Wat doe jij dan ook in Godesnaam in de Waalhaven?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 21:15
zaterdag 17 november 2012 om 21:17
quote:lavan568 schreef op 17 november 2012 @ 21:15:
[...]
ach, alleen bij palanja niet, maar die weet er niks van
Ik kom elke dag op zuid, uiteraard alleen omdat het noodzakelijk is.
Verder belt een goede vriendin mij, (geboren en getogen op zuid), wanneer ze wil weten waar een haar onbekende straat op Zuid zich bevind.....
[...]
ach, alleen bij palanja niet, maar die weet er niks van
Ik kom elke dag op zuid, uiteraard alleen omdat het noodzakelijk is.
Verder belt een goede vriendin mij, (geboren en getogen op zuid), wanneer ze wil weten waar een haar onbekende straat op Zuid zich bevind.....