Het Ik-hoor-nergens-bij-topic!

17-11-2012 20:21 142 berichten
Ik zie allemaal speciale topics als paddenstoelen uit de grond schieten, maar.... ik hoor nergens bij!!

Ben geen Rotterdammer, geen Marokkaan, geen Belg, niet zwanger, kan wél kletsen, en dan heb ik ook nog eens geen dilemma's.

Het wordt me allemaal teveel.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik weet Galadriel. Maar wees eerlijk, is niet elke

'ikhoornergersbij-er' geen wino diep in het hart? ik bedoel, helemaal fris kan ik mezelf niet noemen. Heb mezelf wel gedouched vandaag, dat wel.
quote:Meiroosje schreef op 17 november 2012 @ 20:58:

Als ik een lekkere rode wijn (of een stout druivensapje voor de non-alcoholici) meeneem en plechtig beloof de volgende keer hapjes mee te nemen, mag ik dan ook meedoen? Ik hoor óók nergens bij! Ik ben licht getraumatiseerd daardoor. Lees (en schrijf) al jaren mee maar ik mis de warmte van mede 'ikhoornergensbijgroepers'

Ben ook bereid een toelatingsexamen of een cooper test te doen.

'Nee, toch welkom, je hoeft geen cooper-test te doen hoor! *grote schrik hier, want veel te bang dat ik 'm dan ook af moet leggen*
Gala, wat is een wino-topic??

Missy, fijn dat het goed met haar gaat!

Grobs, ja ik weet het nog, haha. Dankzij ene M. Is ie toch nog ergens goed voor geweest.
He zitten jullie hier ?!?! Tssss jullie horen wel ergens bij Suus en Molly en Sri en Acy en en en ikke ook
Been there, done that, got the T-shirt.
Molly!

*barst in gelukstranen uit* ik mag meedoen! *heeft geen woorden meer* en dat zonder test...

deze warmte, deze liefde, dat is een warm bad, dat is meer dan ik gehoopt had, dat is werkelijk het enige dat nog ontbrak.. Molly..je hebt me zo gelukkig gemaakt *hikt nog even na en snuit luidruchtig neus*

speciaal voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=4nJcmLMb5to
Apa

Ik vond me inmiddels toch wel weer een nergens-bijhoorder hoor. Kreeg gewoon een trauma door al die nieuwe topics. Ja, ik hoor ook bij jullie en bij het infestugeet-tiem, maar toch...

Ik zou ook wel 's een keer Belg, of zwanger, of man, of Marokkaan of wat dan ook willen zijn.
quote:Meiroosje schreef op 17 november 2012 @ 21:17:

Molly!

*barst in gelukstranen uit* ik mag meedoen! *heeft geen woorden meer* en dat zonder test...

deze warmte, deze liefde, dat is een warm bad, dat is meer dan ik gehoopt had, dat is werkelijk het enige dat nog ontbrak.. Molly..je hebt me zo gelukkig gemaakt *hikt nog even na en snuit luidruchtig neus*

speciaal voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=4nJcmLMb5toVreselijk nummer!!!! Maar euh... toch lief van je.
Een Belgische Marokkaanse zwangere man?
Dat krijg je ervan als ik euforisch ben. Niet meer te houden!

*gaat op stoeltje zitten en kijkt blij rond naar alle nieuwe leden*
Ik vind je leuk, meiroosje. Je bent grappig.
Ja, Meiroosje schrijft leuk. In ander topic ook al opgevallen.
quote:Meiroosje schreef op 17 november 2012 @ 21:22:

Dat krijg je ervan als ik euforisch ben. Niet meer te houden!

*gaat op stoeltje zitten en kijkt blij rond naar alle nieuwe leden* Zie nu een lief, klein, jarig, kleutermeisje die op de stoel staat en "lang zal ze leven" toegeblèrd krijgt. Met zo'n glunderend koppie
nee, echt???? Ik ben opgevallen???? *raapt kaak van grond*

Probeer toch echt altijd zo normaal mogelijk te zijn...toch te diep in mijn diksap gekeken vanavond.
Hallo Molly! (ik wacht altijd nog in spanning op n eigenbedrijf update enzo)
Been there, done that, got the T-shirt.
grobbekuiken.. jij weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit..
Wat is t vanavond gezellig op viev zeg. Ben er helemaal blij van!!!!
quote:Meiroosje schreef op 17 november 2012 @ 21:30:

grobbekuiken.. jij weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit..
Al de hele dag Acy, ik wordt er ook helemaal blij van. Echt erg gezellig zo hier en daar.
Op dit moment luister ik naar "harlem Suffle ' van de Stones. Niet dat ik zo'n stoner ben, integendeel, ik rook niet eens, maar vond het wel een lekker nummer. Zijn er nog meer die nu muziek luisteren? bij zo'n lekker topic hoort lekkere muziek natuurlijk. Ben reuze benieuwd wat onze Gastvrouw Molly leuk vind.
Ik kijk SALT. Angelina
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 21:34:

Al de hele dag Acy, ik wordt er ook helemaal blij van. Echt erg gezellig zo hier en daar. we hebben t er maar druk mee! heerlijke zaterdagavond zo!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Missy_Acy; zag ik staan, heb nog even getwijfeld. is ie echt zo goed? dan ga ik 'm een keer huren. Ben niet zo'n Angelina fan, maar sta wel open voor een (b)engeltje.
Ik vond haar verschijning in tomb raider leuker

Maar ti's een goede film. Heb m al gezien, maar kijk m weer.
In dat geval zet ik 'm op mijn verlanglijstje.

overigens... mijn lippen zijn voller...
Mijne niet

Maar wel heeeeel vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven