Het Rotterdamse wijven klets topic
zaterdag 17 november 2012 om 22:31
Gezellig, zo'n topic! Woon nu sinds een jaar in. Rotterdam nadat ik ben verhuisd uit een klein stadje. Ik heb echt al gemerkt; dit is mijn stad!
Ik las in dit topic dat iemand zei dat ie nog niet dood gevonden wil worden aan de Groene Hilledijk, laat ik daar nu in de buurt wonen. Heerlijk wonen, rustig met leuke buren.
Op zuid zijn er echt nog wel plekken waar het fijn wonen is =)
Ik las in dit topic dat iemand zei dat ie nog niet dood gevonden wil worden aan de Groene Hilledijk, laat ik daar nu in de buurt wonen. Heerlijk wonen, rustig met leuke buren.
Op zuid zijn er echt nog wel plekken waar het fijn wonen is =)
zaterdag 17 november 2012 om 22:43
quote:strijkwater schreef op 17 november 2012 @ 22:38:
Dank! West is zo leuk omdat alles door elkaar loopt! Sommige stukken zijn... Niet zo best als je t optimistisch bekijkt. En dan kom je ineens in een mooi stuk uit! En ik vind het net een dorp!
15 jaar in het nieuwe westen gewoond, tijdens de slechte tijd waarin pooiers, hoeren en junks de wijk overspoelden.
Maar ook de wederopstanding gezien.
Prachtige wijk... kom er nog vaak en denk er met weemoed aan terug.
Dank! West is zo leuk omdat alles door elkaar loopt! Sommige stukken zijn... Niet zo best als je t optimistisch bekijkt. En dan kom je ineens in een mooi stuk uit! En ik vind het net een dorp!
15 jaar in het nieuwe westen gewoond, tijdens de slechte tijd waarin pooiers, hoeren en junks de wijk overspoelden.
Prachtige wijk... kom er nog vaak en denk er met weemoed aan terug.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 22:48
Burgemeesters kenne ook kaal weze ja toch niet dan? Zeker in Rottuhdam dan.
Ik weet dat in Zuid de kunstenaar Erik van Lieshout al decennia lang resideert, daarom heb ik er altijd wel Berlijnachtige associaties bij. Maar nog nooit geweest.
Zoiezo alleen int centrum. En een keer naar Metropolis, tof festival.
Ik weet dat in Zuid de kunstenaar Erik van Lieshout al decennia lang resideert, daarom heb ik er altijd wel Berlijnachtige associaties bij. Maar nog nooit geweest.
Zoiezo alleen int centrum. En een keer naar Metropolis, tof festival.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 17 november 2012 om 22:49
quote:palanja schreef op 17 november 2012 @ 22:43:
[...]
Prachtige wijk... kom er nog vaak en denk er met weemoed aan terug.De hoeren en pooiers zijn redelijk weg.. De junks lopen er nog wel ivm bouman, leger des heilstaat etc..
[...]
Prachtige wijk... kom er nog vaak en denk er met weemoed aan terug.De hoeren en pooiers zijn redelijk weg.. De junks lopen er nog wel ivm bouman, leger des heilstaat etc..
zaterdag 17 november 2012 om 22:50