Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 22:51
zaterdag 17 november 2012 om 22:51
zaterdag 17 november 2012 om 22:52
zaterdag 17 november 2012 om 22:54
quote:secondhandsuus schreef op 17 november 2012 @ 22:51:
[...]
Die dan langzaam naar je billen gaan, warm prikkende kusjes, waarvan je niet weet waar ze gaan komen...Terwijl zijn vingertoppen vederlicht van je hals richting je borst glijden, hoor je jezelf nou wat zwaarder ademen? Snuif je de heerlijke geur van zijn vingers op en word je daar op een gekke manier nog meer opgewonden van?
[...]
Die dan langzaam naar je billen gaan, warm prikkende kusjes, waarvan je niet weet waar ze gaan komen...Terwijl zijn vingertoppen vederlicht van je hals richting je borst glijden, hoor je jezelf nou wat zwaarder ademen? Snuif je de heerlijke geur van zijn vingers op en word je daar op een gekke manier nog meer opgewonden van?
zaterdag 17 november 2012 om 22:54
zaterdag 17 november 2012 om 22:55
quote:Rooss4 schreef op 17 november 2012 @ 22:54:
[...]
Terwijl zijn vingertoppen vederlicht van je hals richting je borst glijden, hoor je jezelf nou wat zwaarder ademen? Snuif je de heerlijke geur van zijn vingers op en word je daar op een gekke manier nog meer opgewonden van? ik sta al op knappen, hou op!
[...]
Terwijl zijn vingertoppen vederlicht van je hals richting je borst glijden, hoor je jezelf nou wat zwaarder ademen? Snuif je de heerlijke geur van zijn vingers op en word je daar op een gekke manier nog meer opgewonden van? ik sta al op knappen, hou op!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 22:55
quote:secondhandsuus schreef op 17 november 2012 @ 22:54:
Sorry Datdus en Deedee...
Ik zou willen dat jullie niet alleen waren vanavond!tnx suus, zou ik zelf ook wel willen... tijd om verandering in te brengen. alleen nog een strategie uitdenken
Sorry Datdus en Deedee...
Ik zou willen dat jullie niet alleen waren vanavond!tnx suus, zou ik zelf ook wel willen... tijd om verandering in te brengen. alleen nog een strategie uitdenken
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 22:59
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:55:
[...]
tnx suus, zou ik zelf ook wel willen... tijd om verandering in te brengen. alleen nog een strategie uitdenken
Zeggen dat je lesbisch bent wil nog wel eens werken. De mannen die ik tegenkwam wilden me dolgraag mee naar huis nemen om me weer hetero te maken...
En ach... Wie ben ik om dan de discussie aan te gaan, toch?
[...]
tnx suus, zou ik zelf ook wel willen... tijd om verandering in te brengen. alleen nog een strategie uitdenken
Zeggen dat je lesbisch bent wil nog wel eens werken. De mannen die ik tegenkwam wilden me dolgraag mee naar huis nemen om me weer hetero te maken...
En ach... Wie ben ik om dan de discussie aan te gaan, toch?