Het Ik-hoor-nergens-bij-topic!

17-11-2012 20:21 142 berichten
Ik zie allemaal speciale topics als paddenstoelen uit de grond schieten, maar.... ik hoor nergens bij!!

Ben geen Rotterdammer, geen Marokkaan, geen Belg, niet zwanger, kan wél kletsen, en dan heb ik ook nog eens geen dilemma's.

Het wordt me allemaal teveel.
Alle reacties Link kopieren
ik wil het niet weten...
Waarom is het zoooo gezellug op het forum? Wat zit er in het water? Of in de lucht?
quote:lionlily schreef op 17 november 2012 @ 21:51:

Waarom is het zoooo gezellug op het forum? Wat zit er in het water? Of in de lucht?Geen idee, maar mij hoor je niet klagen
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 21:54:

[...]

Geen idee, maar mij hoor je niet klagen
ik neem ff afscheid, mijn hartstochtelijk geliefde echtgenoot komt op de bank zitten en wil samen met mijn dvd kijken. Niet dat ik opspring als hij met zijn zweepje klapt, -50 tinten grijs is niet aan mij besteed- maar ik vind 'm toevallig nog best lollig om te zien.

ik weet het.. na 10 jaar moet je elkaar het huis uitkijken, maar wij hebben nog steeds onze momenten.

Molly, ik beloof gevulde eieren mee te nemen de volgende keer en mijn specialiteit: spicy meatballs.
ik hoor ook nergens bij, ik ben een notster.
Oh, kom òp Wdr! Je weet best dat je one of the girlsguys bent op het Mannentopic!
quote:lionlily, 17 minuten geleden

Waarom is het zoooo gezellug op het forum? Wat zit er in het water? Of in de lucht?In mijne chardonnay
Ik-hoor-nergens-bij ??

Mols, bent toch niet weg bij de investikeethurs
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 22:09:

[...]

In mijne chardonnayIn je water?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 21:54:

[...]

Geen idee, maar mij hoor je niet klagen Het is denk ik de wijn. Ik ben nu zelfs fan van Johannes van the voice. Wat kan die gozer goed zingen zeg.
In m'n glas.

Man33, ik ben fan van leona. Wat een dijk van een stem. Als zij zingt word ik vrolijk.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 22:06:

Oh, kom òp Wdr! Je weet best dat je one of the girlsguys bent op het Mannentopic! Is ook zo, maar ik wilde hier toch even de onbegrepen James Dean uithangen...
quote:Meiroosje schreef op 17 november 2012 @ 22:04:

ik neem ff afscheid, mijn hartstochtelijk geliefde echtgenoot komt op de bank zitten en wil samen met mijn dvd kijken. Niet dat ik opspring als hij met zijn zweepje klapt, -50 tinten grijs is niet aan mij besteed- maar ik vind 'm toevallig nog best lollig om te zien.

ik weet het.. na 10 jaar moet je elkaar het huis uitkijken, maar wij hebben nog steeds onze momenten.

Molly, ik beloof gevulde eieren mee te nemen de volgende keer en mijn specialiteit: spicy meatballs.Hij wil samen met jouw dvd (naar jou) kijken??

Gevulde eieren, ok.... die meatballs, mwah. Denk nog maar even verder over iets anders lekkers (mag ook mannelijk zijn). En dan zie ik je graag terug!
quote:aaaanne schreef op 17 november 2012 @ 22:11:

Ik-hoor-nergens-bij ??

Mols, bent toch niet weg bij de investikeethurs

Neeeee! Ik noem jullie hierboven ook ergens!

Maar ik hoorde dus niet bij al die nieuwe topics. En voelde me zo-o-o-oooo eenzaam. Kijk, jij hoort nog bij de zwangeren, da's tenminste nog iets.
Ohwwww gelukkig maar (niet dat eenzaam voelen dus, maar het niet weg zijn he )

Waar komen al die specifieke kletstopics eigenlijk vandaan?

Of komt het inderdaad door de herfst: paddenstoelen groei enzo?
quote:Apatura schreef op 17 november 2012 @ 21:29:

Hallo Molly! (ik wacht altijd nog in spanning op n eigenbedrijf update enzo)

Oh... het is niet zo'n leuke update. Mocht het een jaar proberen van die ene instantie (je-weet-wel). Maar dan moest er wel groei in zitten. En nu na zeven maanden....

Ik besta nog, maar heb nu geen cliënten meer helaas.

(leuk dat je er nog aan denkt trouwens)
quote:aaaanne schreef op 17 november 2012 @ 22:31:

Ohwwww gelukkig maar (niet dat eenzaam voelen dus, maar het niet weg zijn he )

Waar komen al die specifieke kletstopics eigenlijk vandaan?

Of komt het inderdaad door de herfst: paddenstoelen groei enzo?Volgens mij begon dat met het Belgen-topic. En toen vond iemand zich buitengesloten denk ik. En die opende er toen eentje. Maar ja, daar hoort natuurlijk altijd wel íemand niet bij. Die zich dan geroepen voelde om ook iets te openen. En zó is't gekomen (denk hier een heel zachte g bij).
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 22:34: En zó is't gekomen (denk hier een heel zachte g bij).

Ik ga er trouwens vandoor, beetje vroeg bedje in ('t is nodig, volgens mij wordt ik verkouden ofzo), klets ze nog hier
Slaap lekker Anne! Niet verkouden worden, anders ligt straks het hele team plat.

Bye Molly

Leuk weer eens met je te posten. Kom je gauw eens naar het Kluphuis?

Nee Grobs, ik ben er nog! Ik zwaaide naar Anne die op één oor ging.

Ja, ik moet echt weer naar het Klubhuis, maar ik weet helemaal niets meer van jullie. *schaam*
We zijn niet veel veranderd hoor, Mols. Niet qua karakter iig. Er zijn natuurlijk wel persoonlijke veranderingen.
Oh *grinnik* dat had ik wel door hoor, eigenlijk was ik het die bye zei (misverstandje ).

V.w.b. het Kluphuis, maak je maar niet zo druk over dat je niks meer zou weten. Zoveel is er niet veranderd, kom gewoon gezellig een keertje buurten. Ik weet heel zeker dat alle TTTOT-jes het harstikke leuk vinden.

AARRGHHH... Nu heb ik ook zo'n vreselijke taalkundige fout gemaakt....*buigt zich diep in het stof*

Zal niet meer gebeuren, Molly!

voor vanavond neem ik definitief afscheid, mijn oogluiken vallen dicht.

voor alle anderen : enjoy en voor straks "sweet dreams" !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven