Het Marokkaan-kletstopic
zaterdag 17 november 2012 om 19:19
In dit topic kunnen de Marokkanen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als Marokkanen nu juist hier op dit vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als Marokkanen worden bejegend? Welke Marokkaanse onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt? Ook is dit het enige topic waar iedereen, Marokkaans, Hollands, Chinees of wie dan ook vrij je vragen kunt stellen aan Marokkanen, een soort van "brandende vragen aan het Marokkaanse geslacht".
zaterdag 17 november 2012 om 22:35
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 22:17:
[...]
Ik weet niet of mijn reactie zin heeft, want ik doe al snel m'n slippers aan thuis. Mijn familie ook, of sloffen. Zelf doe ik het omdat ik dan makkelijk met m'n voeten op de bank kan, en ik ga niet met m'n schoenen op de bank
Grappig dat ik hier met m'n nick onbedoeld goed pas. Ik hoor de naam maar weinig, en al helemaal niet als Marokkaanse naam.Het is een hele mooie naam, mijn moeder heet zo
[...]
Ik weet niet of mijn reactie zin heeft, want ik doe al snel m'n slippers aan thuis. Mijn familie ook, of sloffen. Zelf doe ik het omdat ik dan makkelijk met m'n voeten op de bank kan, en ik ga niet met m'n schoenen op de bank
Grappig dat ik hier met m'n nick onbedoeld goed pas. Ik hoor de naam maar weinig, en al helemaal niet als Marokkaanse naam.Het is een hele mooie naam, mijn moeder heet zo
zaterdag 17 november 2012 om 22:39
Ik vind het ook een mooie naam, mooie betekenis ook lees ik nu.
Heeft iets statigs/gracieus ofzo.
De hoofdletters in de nick is juist niets nieuws, Martyr je bent wel een beetje luie zoekert
Hier op overig is een topic waarin je aan kan geven dat je een hoofdletter wil. Verder kun je bij 'Mijn Viva' je Profiel en dus je motto/onderschrift maken.
De hoofdletters in de nick is juist niets nieuws, Martyr je bent wel een beetje luie zoekert
Hier op overig is een topic waarin je aan kan geven dat je een hoofdletter wil. Verder kun je bij 'Mijn Viva' je Profiel en dus je motto/onderschrift maken.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 17 november 2012 om 22:39
zaterdag 17 november 2012 om 22:43
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 22:39:
Gewoon vragen in een topic is toch veel handiger dan heel deze site uitpluizen naar de hoe en watjes...?
Serieus, moet je in een topic aangeven dat je een hoofdletter wil hebben?
Gewoon vragen in een topic is toch veel handiger dan heel deze site uitpluizen naar de hoe en watjes...?
Serieus, moet je in een topic aangeven dat je een hoofdletter wil hebben?
zaterdag 17 november 2012 om 22:50
zaterdag 17 november 2012 om 23:10
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 23:06:
nee, ik ken geen/amper tamazight, ik leer hem wel een paar woorden marokkaans-arabisch, voorzover ik ze ken en hij leert later nog frans, dat is ook al iets als ie in marokko komt toch ?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar tussen de regels door lees ik dat daddy dus een rolling stone is...
Wordt hij wel Islamitisch opgevoed?
nee, ik ken geen/amper tamazight, ik leer hem wel een paar woorden marokkaans-arabisch, voorzover ik ze ken en hij leert later nog frans, dat is ook al iets als ie in marokko komt toch ?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar tussen de regels door lees ik dat daddy dus een rolling stone is...
Wordt hij wel Islamitisch opgevoed?
zaterdag 17 november 2012 om 23:15