Het Marokkaan-kletstopic

17-11-2012 19:19 288 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de Marokkanen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als Marokkanen nu juist hier op dit vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als Marokkanen worden bejegend? Welke Marokkaanse onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt? Ook is dit het enige topic waar iedereen, Marokkaans, Hollands, Chinees of wie dan ook vrij je vragen kunt stellen aan Marokkanen, een soort van "brandende vragen aan het Marokkaanse geslacht".
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 22:17:

[...]

Ik weet niet of mijn reactie zin heeft, want ik doe al snel m'n slippers aan thuis. Mijn familie ook, of sloffen. Zelf doe ik het omdat ik dan makkelijk met m'n voeten op de bank kan, en ik ga niet met m'n schoenen op de bank :P

Grappig dat ik hier met m'n nick onbedoeld goed pas. Ik hoor de naam maar weinig, en al helemaal niet als Marokkaanse naam.Het is een hele mooie naam, mijn moeder heet zo
mijn exschoonmoeder ook, nina, daarom was het ook onze meisjesnaam, helaas is het maar bij 1 jongen gebleven.

ach, hij is wel goed gelukt.
Die telt dan maar voor twee!
voor mij wel.
Ik vind het ook een mooie naam, mooie betekenis ook lees ik nu.

Heeft iets statigs/gracieus ofzo.

De hoofdletters in de nick is juist niets nieuws, Martyr je bent wel een beetje luie zoekert ;)

Hier op overig is een topic waarin je aan kan geven dat je een hoofdletter wil. Verder kun je bij 'Mijn Viva' je Profiel en dus je motto/onderschrift maken.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 22:29:

dat zijn oude nicks, die al jaren een hoofdletter hebben, voorzover ik weet.

bij profiel wijzigen kun je een motto invullen en dan staat het er meteen.Wil niet man. Krijg allemaal rare tekens te zien als signature...
quote:kenza schreef op 17 november 2012 @ 22:16:

[...]

Noor is een jongensnaam. Heel veel weten dat niet.. Nora is de meisjes equivalent ervan. Noor betekent licht.Dat wist ik niet, staat wel in onze top 3....weet jij dat zeker? Bron?
ja soms moet je creatief spellen, dat klopt.
Anders gaan we haar maar na oma vernoemen, wij klaar en oma blij.
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 22:39:

Ik vind het ook een mooie naam, mooie betekenis ook lees ik nu.

Heeft iets statigs/gracieus ofzo.

De hoofdletters in de nick is juist niets nieuws, Martyr je bent wel een beetje luie zoekert ;)

Hier op overig is een topic waarin je aan kan geven dat je een hoofdletter wil. Verder kun je bij 'Mijn Viva' je Profiel en dus je motto/onderschrift maken.

Gewoon vragen in een topic is toch veel handiger dan heel deze site uitpluizen naar de hoe en watjes...?

Serieus, moet je in een topic aangeven dat je een hoofdletter wil hebben?
schijnbaar wel, het is hier soms een beetje warrig en raar maar goed...

andere openbare fora bevallen toch minder.
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 22:45:

schijnbaar wel, het is hier soms een beetje warrig en raar maar goed...

andere fora bevallen toch minder.Wat is jouw account op voetbalzone.nl dan?
Hier hadden wij ook Nora (voor de 3e)

En Nouhayla hadden we als meisjesnaam voor de oudste en de middelste

Maar... Het werden 3 jongetjes ;)
dat ken ik niet eens.
quote:sam1979 schreef op 17 november 2012 @ 22:48:

Hier hadden wij ook Nora (voor de 3e)

En Nouhayla hadden we als meisjesnaam voor de oudste en de middelste

Maar... Het werden 3 jongetjes ;)

dat zal wel een drukte van belang zijn dan, 3 jongens in huis.

wel gezellig natuurlijk.
Kun je wel zeggen ja ;)
Onze dochter heeft eigenlijk geen Marokkaanse naam, kan wel in Marokko uitgesproken worden trouwens.
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 22:49:

dat ken ik niet eens.

Oh, das nog es een gemis dan. Is een handige forum voor als je de laatste voetbalnieuwtjes wil weten.

Ben jij trouwens Berbers of Arabisch?
het is natuurlijk ook geen plicht marokkaanse namen te geven, zoon heeft er wel 1 maar dat vond ik zelf ook mooier staan bij zijn achternaam.
quote:martyr schreef op 17 november 2012 @ 22:57:

[...]

Oh, das nog es een gemis dan. Is een handige forum voor als je de laatste voetbalnieuwtjes wil weten.

Ben jij trouwens Berbers of Arabisch?ik ben nederlands, mijn zoon is berber.
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 22:58:

[...]

ik ben nederlands, mijn zoon is berber.Aha...Voed je 'm ook tweetalig op?
nee, ik ken geen/amper tamazight, ik leer hem wel een paar woorden marokkaans-arabisch, voorzover ik ze ken en hij leert later nog frans, dat is ook al iets als ie in marokko komt toch ?
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 23:06:

nee, ik ken geen/amper tamazight, ik leer hem wel een paar woorden marokkaans-arabisch, voorzover ik ze ken en hij leert later nog frans, dat is ook al iets als ie in marokko komt toch ?

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar tussen de regels door lees ik dat daddy dus een rolling stone is...

Wordt hij wel Islamitisch opgevoed?
als je het zonder hoofdletters schrijft wel, die hoofdletter lukt me ( nog ) niet.

klopt, die is buiten beeld.

maar ik ga hier niet slecht over hem praten, dat is niet mijn stijl.
quote:prinsesisback schreef op 17 november 2012 @ 23:13:

als je het zonder hoofdletters schrijft wel, die hoofdletter lukt me ( nog ) niet.

klopt, die is buiten beeld.

maar ik ga hier niet slecht over hem praten, dat is niet mijn stijl.???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven