doorgeefvraag
vrijdag 2 mei 2008 om 22:28
slimlief, je hebt gelijk uvw werkt niet. Heb het een paar keer geprobeerd en "fuck & go" is inderdaad toch ook mijn ding niet, het voelt achteraf zeer verkeerd aan .... Anderzijds, wil ik ook niet te veel voelen, wil absoluut nooit meer verliefd worden op een andere man.
Sexy talk kan geil zijn maar niet ook niet overdrijven, andere geluiden ook liever niet mee overdrijven, 'k ben nogal rap mijn concentratie kwijt
Geilste avontuur moet nog komen of ... reeds gebeurd ?
Sexy talk kan geil zijn maar niet ook niet overdrijven, andere geluiden ook liever niet mee overdrijven, 'k ben nogal rap mijn concentratie kwijt
Geilste avontuur moet nog komen of ... reeds gebeurd ?
vrijdag 2 mei 2008 om 22:42
@moppie
Moet nog komen denk ik
Andere geluiden, mits van sv kan ik wel handelen..
maar krakende vloeren en bonkende bedden fnuiken de stijve
@Ivy
Wat bedoel je met tegelijkertijd?
1) Orgie-gewijs?
Of
2) gedurende een periode meerdere partners waar je om en om sex mee had?
1) eentje
2) 7 denk ik.... 4 in NL, 3 in Azie..
maar was wel overgangsperiode van een maand of 3
Buitenlandse sv (waar je niet in Nederlands mee kunt praten).. iets extra, juist minder aantrekkelijk, of maakt niet uit?
Moet nog komen denk ik
Andere geluiden, mits van sv kan ik wel handelen..
maar krakende vloeren en bonkende bedden fnuiken de stijve
@Ivy
Wat bedoel je met tegelijkertijd?
1) Orgie-gewijs?
Of
2) gedurende een periode meerdere partners waar je om en om sex mee had?
1) eentje
2) 7 denk ik.... 4 in NL, 3 in Azie..
maar was wel overgangsperiode van een maand of 3
Buitenlandse sv (waar je niet in Nederlands mee kunt praten).. iets extra, juist minder aantrekkelijk, of maakt niet uit?
vrijdag 2 mei 2008 om 22:51
zaterdag 3 mei 2008 om 08:05
zaterdag 3 mei 2008 om 08:14
Tricky? Dat is een kwestie van goed beheer
En het is leuk om te hebben, en af en toe eens naar (terug) te kijken.
"Vind je me lekker schat??"
of erger nog (als je zo dom bent om antwoord te geven)
"Wat is er dan vooral zo lekker?"
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Doe jij het condoom om, of doet hij het zelf?
En het is leuk om te hebben, en af en toe eens naar (terug) te kijken.
"Vind je me lekker schat??"
of erger nog (als je zo dom bent om antwoord te geven)
"Wat is er dan vooral zo lekker?"
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Doe jij het condoom om, of doet hij het zelf?
zaterdag 3 mei 2008 om 08:23
Ik hou wel van gekreun en gesteun en gegil... en opmerkingen die laten horen dat ze geniet, aansporingen, tips/verzoekjes (doe eens dit, wat meer daar.. enz).
Ik heb er nog even over nagedacht.. hou dus niet van gesprekken tijdens de sex.. geen vragen stellen waar een antwoord op gegeven moet worden.. dat leidt af
Als er een soort natuurlijke pauze of rustmoment is is dat ok, maar niet als we 'bezig zijn'
Lichtelijk vernederende teksten (hoersletsloerie-achtig) tijdens de sex.. opwinder (zo ja waarom?) of afknapper?
(1/3 van al mijn sv's werd daar extra geil van...wat ik niet helemaal begrijp....)
Ik heb er nog even over nagedacht.. hou dus niet van gesprekken tijdens de sex.. geen vragen stellen waar een antwoord op gegeven moet worden.. dat leidt af
Als er een soort natuurlijke pauze of rustmoment is is dat ok, maar niet als we 'bezig zijn'
Lichtelijk vernederende teksten (hoersletsloerie-achtig) tijdens de sex.. opwinder (zo ja waarom?) of afknapper?
(1/3 van al mijn sv's werd daar extra geil van...wat ik niet helemaal begrijp....)
zaterdag 3 mei 2008 om 08:32
Hmm, niemand heeft het ooit aangedurfd om zoiets tegen me te zeggen, maar nu ik erover nadenk, denk ik dat het best opwindend kan zijn als ik ontzettend geil ben,
Misschien heeft het iets te maken met mijn licht onderdanige voorkeur in bed.
Wat stond er in het meest geile smsje dat je ooit gekregen hebt?
Misschien heeft het iets te maken met mijn licht onderdanige voorkeur in bed.
Wat stond er in het meest geile smsje dat je ooit gekregen hebt?
zaterdag 3 mei 2008 om 08:38
Denk dat het een mms je was, closeup van svs intimate zone, met oversized dildo er in.. en teksten als
"Kom hier waanzinnig geil lekker ding... ik wil je NU n**ken en straks en morgen en altijd"
Kwenie meer precies, maar zoiets was het.
sms je veel met je sv? ook geil?
Of te bang dat nr 1 er een keer een onderschept?
"Kom hier waanzinnig geil lekker ding... ik wil je NU n**ken en straks en morgen en altijd"
Kwenie meer precies, maar zoiets was het.
sms je veel met je sv? ook geil?
Of te bang dat nr 1 er een keer een onderschept?
zaterdag 3 mei 2008 om 08:58
Nu niet, maar in verleden wel gedaan (met andere). Maar dat is toch een groot risico, maar wel lekker die sms-jes...
@Geheim - een condoom omdoen met je mond, nooit geprobeerd maar dat lijkt me wel wat. Misschien moet ik maar een topic openen, kan zoeven niet bedenken hoe ik dat zou moeten doen.
Als je je sv ontmoet, duik je dan meteen het bed in uit pure geilheid of bouw je de spanning nog even op?
@Geheim - een condoom omdoen met je mond, nooit geprobeerd maar dat lijkt me wel wat. Misschien moet ik maar een topic openen, kan zoeven niet bedenken hoe ik dat zou moeten doen.
Als je je sv ontmoet, duik je dan meteen het bed in uit pure geilheid of bouw je de spanning nog even op?
zaterdag 3 mei 2008 om 09:43
@GND. Zag dat ooit tijdens zo'n docusoap over prostituees.
Het is even oefenen, maar het is te doen. Je rolt het ding gewoon af met le lippen.
Als je er ,buiten je mond, wat vingers bij gebruikt, merkt je man of sv dat ook niet hoor. Doe je bij het pijpen waarschijnlijk ook.
Antwoord: Ligt eraan hoeveel tijd we hebben, graag wat opbouw, maar ik ga ook nog wel eens langs voor een vluggertje.
Weleens iets gedaan, waarvan je nooit gedacht had dat je dat zou doen?
Het is even oefenen, maar het is te doen. Je rolt het ding gewoon af met le lippen.
Als je er ,buiten je mond, wat vingers bij gebruikt, merkt je man of sv dat ook niet hoor. Doe je bij het pijpen waarschijnlijk ook.
Antwoord: Ligt eraan hoeveel tijd we hebben, graag wat opbouw, maar ik ga ook nog wel eens langs voor een vluggertje.
Weleens iets gedaan, waarvan je nooit gedacht had dat je dat zou doen?