Het Ik-hoor-nergens-bij-topic!

17-11-2012 20:21 142 berichten
Ik zie allemaal speciale topics als paddenstoelen uit de grond schieten, maar.... ik hoor nergens bij!!

Ben geen Rotterdammer, geen Marokkaan, geen Belg, niet zwanger, kan wél kletsen, en dan heb ik ook nog eens geen dilemma's.

Het wordt me allemaal teveel.
Ploft hier uiteindelijk maar neer... wat een zooitje heeft die stefansnikkel ervan gemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook nergens bij...? Mag ik ook hier komen?

Maar idd Mols, je hoort bij de invesuhkeeturs! Dan hoef je je toch niet eenzaam te voelen?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 22:50:

Oh *grinnik* dat had ik wel door hoor, eigenlijk was ik het die bye zei (misverstandje ).

V.w.b. het Kluphuis, maak je maar niet zo druk over dat je niks meer zou weten. Zoveel is er niet veranderd, kom gewoon gezellig een keertje buurten. Ik weet heel zeker dat alle TTTOT-jes het harstikke leuk vinden.

Oh, oeps!

En buurten? Ik dacht dat dit een woord was uit mijn regio. Of kwam jij inderdaad hier vandaan?

Missy, niemand veranderd gelukkig, goed om te horen. Maar de persoonlijke situaties zou ik echt niet meer kunnen noemen. Moet er dan echt weer 's induiken.

Maar komt goed!
quote:Aimee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:57:

Ik hoor ook nergens bij...? Mag ik ook hier komen?

Maar idd Mols, je hoort bij de invesuhkeeturs! Dan hoef je je toch niet eenzaam te voelen?

Ja-weh-hel!! Ik ben wel een infestugeter, maar ik had geen speciaal-ergens-bij-topic zoals man of Turk of slank.

Maar fijn dat jij hier ook bent. Hoef ik jullie niet zo te missen.
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 22:56:

Ploft hier uiteindelijk maar neer... wat een zooitje heeft die stefansnikkel ervan gemaakt..

Kan ook niet anders met zo'n naam.

MVK
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 23:06:

[...]

Kan ook niet anders met zo'n naam.

MVK Molly! Rent naar Molly toe en valt haar emotioneel in de armen..
Ik vind het wel even lekker om over totaal niets in het bijzonder te l*llen. Net als een meidenavond in pyjama met een vrouwenfilm en veel chips en snacks.
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 23:09:

[...]

Molly! Rent naar Molly toe en valt haar emotioneel in de armen..Ik zie nu opeens een strand-scene voor me... zucht.
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 22:34:

[...]

Volgens mij begon dat met het Belgen-topic. En toen vond iemand zich buitengesloten denk ik. En die opende er toen eentje. Maar ja, daar hoort natuurlijk altijd wel íemand niet bij. Die zich dan geroepen voelde om ook iets te openen. En zó is't gekomen (denk hier een heel zachte g bij). Ik ben de schuldige denk ik.
Ja Mimi, jij was er een onderdeel van. Foei!
*begint met bekers opruimen, bordjes weggooien, koffiezetapparaat aanzetten, suiker en melk klaarzetten,pak koekjes openmaken, gaat vloer vegen, vraagt zich af,wiens BH in de goudvissenkom terecht is gekomen, besluit dat ze het niet wil weten,zet alle stoelen in een kring, doet ramen open en zet alvast de gevulde eieren en de spicy meatballs in de koelkast voor vanmiddag. inspecteert hoeveelheid frisdrank en gaat dan opgetogen zitten wachten op de andere leden*

Hey Molly! aan de rommel te zien is het goed laat geworden. Kater?
quote:gaat dan opgetogen zitten wachten op de andere ledenAaaaaaah! Liefheid!!!
ik heb mijn momenten.
Nou nou, niet bepaald een ochtendhumeur Meiroosje! Fijn dat jij dat werk allemaal doet, kunnen Missy en ik onderuit gezakt toekijken.
Helleueueueu!

Whoehahahaha! Meiroosje, je bent onverbeterlijk!

Note: moet de nog aanwezige hoeveelheid Baileys ook niet even gecontroleerd worden? Of moet ik voor de drank bij de mannen zijn.
*vraagt zich echt af van wie die Bh nu is.*
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 13:52:

*vraagt zich echt af van wie die Bh nu is.*Oh, oeps
Hallo Molly! heb je nog de DJ kunnen regelen, of ga je zelf met de stereo aan de slag? Pas je wel op, dat stekkertje zit los.

Missy: als jij nou de slingers ff ophangt, dan kan Grobbekuiken (goeiemiddag overigens! )alvast de wegwijs bordjes gaan ophangen. Lijkt me vreselijk als de nieuwe leden straks in hun dolle enthousiasme de weg kwijtraken als ze willen binnen stormen.

Ben ik nou on- of offtopic? Raak de weg nog wel eens kwijt.
Grobbekuiken.... van jou??? *stilte* had ik toch gelijk...
quote:Meiroosje schreef op 18 november 2012 @ 13:57:

Grobbekuiken.... van jou??? *stilte* had ik toch gelijk...

Ja, jemig...sorry hoor Dat kon je toch wel aan het kleine cupje zien?

*zoekt verder waar kanten hipster eigenlijk is gebleven*
die heb ik gevonden in de ijskast achter de mayonaise.

Werkelijk,GB!

*trek even belerend gezicht om daarna hoopvol te vragen: met wie???*

Missy, ziet er strak uit!

Waar is nou toch die hipster?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven