Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 20 november 2012 @ 22:10:

Kennen we deze nog?

[afbeelding]nee
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Wat staat er op haar arm-:)
* poef *
anoniem_153776 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 22:25
Reden: sorry, kon echt niet X-D
% gewijzigd
Nope, ik ken haar ook niet. Waar is zij van?
moet dat nu Amand, van die griezels en mannen in strings plakken? dan liever die dames
En ter compenstatie:

quote:datdus schreef op 20 november 2012 @ 22:17:

Nope, ik ken haar ook niet. Waar is zij van?Ze was nogal een hype het laatste WK (EK? ik volg het voetbal niet)
Ik zie liever een mooie man in laaghangende spijkerbroek dan in zo'n string.
Jennifer Love Hewit!!!
quote:Amand schreef op 20 november 2012 @ 22:21:

[...]

Ze was nogal een hype het laatste WK (EK? ik volg het voetbal niet)Toen zat ik in Maleisië dus ik zou het niet weten. We hebben daar wel de 3 wedstrijden van NL gezien maar dus geen toestanden eromheen.
quote:missy_Acy schreef op 20 november 2012 @ 22:22:

Jennifer Love Hewit!!! Die heeft, imho, het meest wellustige lijf ooit op de gevoelige plaat vastgelegd. * kwijl *
Voor haar keek ik elke week die spoken serie.
Nee DeeDee, bahbah
Haai Miss
quote:zandkorrel schreef op 20 november 2012 @ 09:11:

Ik kom uit de achterhoek, dus ik ben homofoob!

Nou ja, volgens Snikkel dan.....betekent dat btw dat ik ongegeneerd tekeer mag gaan tegen hem? Want tsja, ik ben de beroerdste niet en wil best zijn vooroordeel bevestigen.

Ik heb vandaag aan mijn (overduidelijke, want manbag dragende) collega gevraagd of ik homofoob was... Je weet het niet he? Hij keek me aan of ie het in Keulen hoorde donderen... en ik woon toch écht in de Achterhoek.. Ik heb m (overduidelijk homoseksueel, want getrouwd met een man) verteld dat ie homofoob is, want hij woont in de Achterhoek.. Die arme jongen, complete identiteitscrisis... Misschien moet ie eens met Geleerd Emund Burke Martin Stefan práten..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:DeeDee86 schreef op 20 november 2012 @ 22:23:

[afbeelding]Oh héllo! Brooding forehead... Angel... My kind a guy... *swoon*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:steel_schaapje schreef op 20 november 2012 @ 22:26:

Nee DeeDee, bahbah

David Boreanaz bah???!!! ga je mond spoelen

hoewel ik m ook liever zonder snorretje heb, maar kan geen foto daarvan in bad vinden
De opmerking van Amand over het WK deed mij weer denken aan hem, jammie

quote:DeeDee86 schreef op 20 november 2012 @ 22:29:

[...]

David Boreanaz bah???!!! ga je mond spoelen

hoewel ik m ook liever zonder snorretje heb, maar kan geen foto daarvan in bad vinden Ohne facial hair is ie een stúk seksier... True.. Maar wat een piece of mancandy is dat toch... Jámmie!
quote:Hasse88 schreef op 20 november 2012 @ 22:28:

[...]

Oh héllo! Brooding forehead... Angel... My kind a guy... *swoon*

Fijn he?

oeh DeeDee!
ja beter zonder snor

Mancandy?

Weer wat geleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven