Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jawel, recept van 5 minuten lukt bést. Moet je alleen niet naar de groenteboer, maar naar de supermarkt. Daar heb je pakjes en zakjes 'stamppot'. Water en melk koken (geloof ik) zakje toevoegen, rookworst erbij, klaar!
Later is nu
Zou ik ook cola kunnen gebruiken in plaats van melk?
ja maar Drabber, dan heb je stamppot geen aardappel. En die rookworst hoe moet dat dan? ook aanmaken met water of in elkaar kleien van gehakt? Koken is hartsikke moeilijk, ik laat meestal gewoon pizza komen.
Ik ben net bij de super geweest. Zijn het die gele ballen? Ieueuw! Zakjes kon ik niet vinden hoor er laggen nog allerlei groene dingen naast vies man.
Jah. ik weet

Stamppot is toch aardappel?

Heb je het in de winkel nagevraagd Pomapoer?
Later is nu
stamppot is stamppot. er zit misschien aardappel in (kan ff niet googlen nu, zit op me foon), maar het gewoon een heel ander gerecht. Als ik zou vragen hoe je pasta moest koken dan heb ik toch ook niks aan een recept voor lasagne?

Pff TO, kun je niet gewoon lekker patat gaan eten samen?
Ja, gezellig naar de Mac uit eten. Ik weet nog goed dat ik en DreamMan onze eerste date daar hadden. Hij zat daar met z'n vriendin en ik heb 'm versierd. Hij liep zo voor me warm hihi
Later is nu
vergeten groenten djeez is die gast een gymnasiast ofzo??? Niet aan beginnen hoor Pompiemel11, die hooggeleide gasten willen pas aan de beeb als ze 42 zijn ofzo en ondertussen verschrompelen jouw eiderstokken.
quote:Starshine schreef op 21 november 2012 @ 14:54:

stamppot is stamppot. Wat kan ik toch genieten van jouw wijze posts. Kort, maar toch genuanceerd. Hoe dóe je het.
Het is een gave

en een schriftelijk cursus filosofie.
OHja, je hebt ook zakjes aardappelpuree Dat is zonder groene stukjes, zag ik. Is dat ook een idee? Maak je op dezelfde manier als de stamppot. (stond ook in het zelfde vak hoor en het leek heel erg op elkaar, alleen is de stamppot dan gespikkeld)

Wat eet je daar eigenlijk bij, bij aardappelen? Sju? En hoe maak je dat dan? Sjonge, ingewikkeld hoor, zo'n date. Vertel 'm lekker dat ie bij z'n moeder gaat eten, als hij wil eten zoals hij thuis deet
Later is nu
Pff.. schriftelijke cursus filosofie. Dat kan toch nooit. Over filosifo moet je bómen. Dus daarvoor moet je met een stel het bos in. Dat kan niet he, schriftelijk. Of ga je soms allemaal in een ander bos zitten.

nee, ik dee bijvb mijn cursus pychsologie gewoon in het buurtcentrum. Lekker dichtbij, kinderoppas in het pand en maar blaadjes roken bomen.
Later is nu
Er zat een internetforum aan de cursus verbonden. Kon je virtueel bomen.

Sju bij aardappels? Kweenie hoor, ik drinkt sinaasappelsap gewoon s ochtends bij een krassant.
Ja, het leek me ook al vreemd, die sju. Ik las het ergens. Rare mensen toch met hen eetgewoonten

Ik zag ook hier op de pijler 'koken' dat er mensen zijn die 2 sterren willen eten. Dat kan toch helemaal niet? Een ster kun je toch niet uit de lucht plukken ofsow? Ik zou er haast op reageren, maar dat doe ik maar niet. Laat maar in de waan.
Later is nu
Nou het bleek dus een grapje te zijn van die aardappels hahaha hij houd ook gewoon van patat en als het gezont moet appelmoesse derbij. ik ben blij man ik zag me al aan de slag met die ballen er zat gewoon nog modder aan echt waar! Ik drink altijd fanta bij me crassant. En weet je hij OOK! Ik ga hem steeds leuker vinden ook al heeft hij wel een beetje oud hoofd voor 17 jaar Ja het was gelukt met de vtech
Ahjoh, de kamera voegd 5 kilometer toe, misschien ook wel 10 rimpels
Later is nu
modder? Ik zou terug gaan naar de Lidl, een beetje eten met modder erop verkopen, tss.

Maargoed, vertel eens wat meer over je date? HIj is dus 17 en jij 15? zoen jij op je eerste date?
quote:foxytoxy schreef op 21 november 2012 @ 15:50:

[...]

Wat kan ik toch genieten van jouw wijze posts. Kort, maar toch genuanceerd. Hoe dóe je het.Overdreven weer. Elkaar veren in de reet steken. Altijd hetzelfde in dit soort topics. Mij maakt het niet uit. Ik zit niet te wachten op complimenten van vreemden. Het is maar internet.
Och och och, Ballorea wil weer aandacht en wil dat krijgen door anderen te bashen. Gat a live mens
Later is nu
Ik zie er nou al weer tegenop: de uitverkoop. Dat gesloer door de winkelstraten en die schreeuwerige borden op de ramen, en dan die bakken waar je in moet graaien. gatverdamme bah.

Wanneer is het eigenlijk afgelopen?
Eleomanda, ik heb enorm last van mijn volle maan chakra, die loopt bij mij via mijn bovenste nekwervel kruislinks onder de oksel naar de navel, dan verdwijnt ie en bij de knie is ie er weer.

Is dat vanwege een trauma in mijn jeugd of is het een aangeboren afwijking? Ik heb het defect opgespoord met de wichelroede trouwens
Herkenbaar! En als je niet gaat gezeik met je schoonouders. Kan iemand die hele uitverkoop niet eens afschaffen?

Nadat ik een stel nieuwe dekbedhoezen heb aangeschaft dan.
Ga in therapie!
Zweftekkelkulschweppes, dat is geen shakra maar een merediaan. Het klinkt alsof je energie geblokkeerd is (zou idd een jeugdtrauma kunnen zijn). Zo te horen is je lever voor 80% vergiftigd. Daar heb ik wel druppels voor.
Ga in therapie!
Tips voor vakantie?

Hoi allemaal,

Ik wil met mijn vriend graag een stedentrip maken. We willen allebei graag naar Londen, Parijs of Barcelona. Iemand tips waar we heen kunnen gaan?
Ga in therapie!
Duffeldoos het klinkt alsof jullie totaaaaal niet op 1 lijn zitten. Run Forrest Run

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven