wat heeft onze hond?

21-11-2012 15:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren avond rent onze hond een beetje voor ons weg, hij ligt steeds.

Als we hem dan toch kunnen pakken jankt hij heel erg en wil hij bijten.

Ik dacht dat hij misschien ergens pijn heeft?

Hij eet en drinkt wel gewoon.

Het was altijd een heel vrolijk hondje maar sinds gisteren loopt hij eigenlijk heel sloom en reageert hij niet echt.

Weet iemand wat dit kan zijn?
als een hond weet dat hij niks te duchten heeft komt hij naar je toe. Naar een baas tenminste wel.
it's a big club and you ain't in it
Dierenarts is de enige die het weet... Wij niet..
TO, heb je de dierenarts al gebeld?

Mijn hond heeft dit ook eens gehad, en bleek een obstakel in de darmen te hebben waardoor ze niet kon ontlasten. Moest met spoed geopereerd worden en dan waren wij er nog snel bij omdat we het niet vertrouwden.

Het hoeft bij jouw hond natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar ik vind het alarmerend genoeg voor een dierenartsbezoekje.
Zo'n forum is leuk maar soms denk ik dat mensen daardoor helemaal niet meer zelfstandig kunnen nadenken. Je hond heeft pijn en je gaat je hier zitten afvragen wat je moet doen?
Precies Waterplant.. Terwijl ik denk als ik het lees. Jee.. dat beest heeft pijn (daarom doe ie vermoedeljk zo).. Ik sta dan allang bij de dierenarts.. Beter 1 x consult te veel dan 1 x te weinig..

Mijn hond is ernstig ziek geweest en ik ben werkelijk om de haverklap naar de dierenarts geweest.. Het heeft me goud geld gekost.. maar dat weet je als je dieren hebt..
quote:rionyriony schreef op 21 november 2012 @ 15:55:

als een hond weet dat hij niks te duchten heeft komt hij naar je toe. Naar een baas tenminste wel.Juist ja, maar ik kan de maag van mijn hond niet omdraaien.
quote:poldervrouw schreef op 21 november 2012 @ 16:15:

Precies Waterplant.. Terwijl ik denk als ik het lees. Jee.. dat beest heeft pijn (daarom doe ie vermoedeljk zo).. Ik sta dan allang bij de dierenarts.. Beter 1 x consult te veel dan 1 x te weinig..

Mijn hond is ernstig ziek geweest en ik ben werkelijk om de haverklap naar de dierenarts geweest.. Het heeft me goud geld gekost.. maar dat weet je als je dieren hebt..

Als ik merk dat mijn hond pijn heeft of andere (vage) klachten sta ik binnen no time bij de dierenarts.

De dierenarts kent mijn hond en mij dan ook bij voor- en achternaam. We zijn er al vaak geweest en eigenlijk nooit voor niets..

Liever dat ik er voor niets kom dan dat er echt iets aan de hand is met mijn hond!
TO, ik hoop dat je bij de dierenarts zit!
Rustig aan, volgens mij is TO erg onzeker en heeft niet veel ervaring met honden/dieren? Als jou hond je ontwijkt en normaal niet, zoals jij het zelf omschrijf, ja dan lijkt het hij inderdaad pijn te hebben! Als hij je dan ook nog wil bijten als je hem op een bepaalde plek aanraakt, ja dan heeft hij daar erge pijn! (ervan uitgegaan dat dat geen normale situatie is. Het sloom zijn en niet reageren spreekt dat wel tegen, maar denk dat je bedoelt, zonder dat je reactie van hem uitlokt?

In ieder geval direct contact opnemen met je dierenarts, dit kan ernstiger zijn! Hoop dat je dat inmiddels gedaan hebt en advies/consult gehad hebt.
@itsssme, wat zei de dierenarts?
Riony wat schrijf jij allerberoerdst over honden en hun gedrag.

Ook al wordt een hond enorm mishandeld DAN NOG komt de hond naar de baas. Met de staart tussen de benen , maar hij komt wel..

Ik kan je melden dat toen onze hond tegen een open staande autodeur aanvloog en een zwaar gekneusde poot had.. Dat hij echt niet bij ons wilde komen. En dat wanneer wij aan hem zaten hij ons ook wilde grijpen en bijten. Hij ligt de godganse dag in de winkel bij mijn partner waar hij geen vlieg kwaad doet en een allemans vriendje is.

Dat heeft dus geen ruk met vertrouwen en respect te maken. Maar met P I J N van een hond en de hond kruipt dan in zijn schulpje maakt zich zo klein mogelijk omdat t anders een prooi kan zijn van een roofdier.. (Hoera lesje dierengedrag gehad)

TO ik hoop dat je de DA inmiddels gesproken hebt en de hond nagekeken wordt.
quote:jussan1974 schreef op 21 november 2012 @ 17:23:

Rustig aan, volgens mij is TO erg onzeker en heeft niet veel ervaring met honden/dieren? .

Eh... dan ga je toch juíst snel naar de dierenarts ipv op een forum rondhangen?

Als je zo onervaren bent dat je niet eens kan bedenken dat je naar een dierenarts kan dan kan je beter niet aan een hond beginnen.
quote:Appel_ke schreef op 21 november 2012 @ 16:30:

TO, ik hoop dat je bij de dierenarts zit!Of het beest voor een goudvis aan het ruilen bent
quote:waterplant schreef op 21 november 2012 @ 16:09:

Zo'n forum is leuk maar soms denk ik dat mensen daardoor helemaal niet meer zelfstandig kunnen nadenken. Je hond heeft pijn en je gaat je hier zitten afvragen wat je moet doen?

+1

Hoop dat TO geen kinderen heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven