Entertainment alle pijlers

Rtl gemist-Grrr

21-11-2012 18:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even klagen? Ja? Mooi!

Ik wilde net via Rtl Gemist TVOH terugkijken. Kost ¤1.30, belachelijk eigenlijk maar ik heb het er wel voor over. Dus ik kies voor betalen via sms. Sms gestuurd (kost dus 1.30), waarna ik zou moeten wachten op een sms terug waarna ik de aflevering kan bekijken. Ben inmiddels 30 minuten verder, maar geen sms te bekennen.

Dus ik denk: ik heb geen toegang, dus dan zal het me ook wel geen geld gekost hebben. Hoop ik. Dan probeer ik het nog maar even via een telefoontje (ook 1,30). Code ingetoetst: code onjuist krijg ik te horen. Opnieuw code ingetoetst, zelfde reactie. En dus wederom geen toegang tot de aflevering! Nu heb ik zo'n gevoel dat me dit toch gewoon (wederom?) 1,30 heeft gekost, is toch belachelijk?!

Zo, ben ik dat ook weer even kwijt
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik wil juist geld van ze krijgen als ik teveel van die onzin meekrijg tijdens reclames
Wie wil er dan ook TVOH terugkijken?

Nee geintje, is dat niet omdat de herhaling nog gaat komen?
Hmm nee herhaling zal al wel geweest zijn denk ik toch? Aflevering is al bijna een week geleden.

Daydream, ik snap je niet?!
quote:-tinkerbell- schreef op 21 november 2012 @ 18:37:

Daydream, ik snap je niet?!

Jij betaalt om een herhaling te kunnen kijken.

Ik wil juist geld krijgen omdat ik er ongevraagd teveel van meekrijg tijdens reclames.
Raar, denk dat het juist komt omdat je het pas nu kijkt want als je het de avond zelf bekijkt is het gratis, althans via de app (in de herhaling dus)
Vind t sowieso al belachelijk dat er betaald moet worden voor Nederlandse aflveringen op rtlgemist. Zoiets als CSI kan k me nog voorstellen als je daarvoor moet betalen... Maar goed

T kan in ieder geval niet wezen omdat de ergaling nog moet komen, je kan de uitzending gewoon via rtlgemist kijken, mits t met betalen goed gaat
Ik had het ook met TVOH

je kunt een klacht indienen en dan krijg je je geld terug gestort op je rekening.

Moet je ff op de site snuffelen. Succes
Ushi kan je van te voren en er na betaald kijken. Dus gemist is gewon gemist.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op de site staat dat er wegens onderhoud aan het betalingssysteem geen betalingen kunnen worden gedaan.

Neem dus aan dat je niks kwijt bent omdat je niet kan betalen?
Hiero: http://www.hebikietsgemis ... the-voice-of-holland.html ?
it's a big club and you ain't in it
oooohh daydream nu snap ik je! Haha

Ik zie nergens op de site staan dat er onderhoud wordt gepleegd momenteel, maar misschien is het alweer opgelost. Ik ga toch even nazoeken waar ik eventueel mijn geld terug kan krijgen. Thanks voor de tip lonna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven