even juichen
woensdag 21 november 2012 om 19:11
Mag ik hier even juichen ? Want verder kan ik het nog nergens neerzetten..
Mijn man krijgt na 2 jaarcontracten zijn vaste aanstelling per 1-1 ! Dat is hem gister verteld..! Jeuj ! En dat vinden we erg fijn. Hij is al "wat ouder" en we waren al blij dat na het faillissement van vorige bedrijf dat hij zo snel wat anders vond en dan nu een vaste aanstelling..
HIj is , uiteraard, erg blij.. Je weet maar nooit tegenwoordig..
Natuurlijk ben ik pas écht blij als ik het ondertekende contract (met hopelijk een hoger salaris) thuis krijg met een blije man.. maar tot die tijd juich al heeel voorzichtig !
Dus.
Mijn man krijgt na 2 jaarcontracten zijn vaste aanstelling per 1-1 ! Dat is hem gister verteld..! Jeuj ! En dat vinden we erg fijn. Hij is al "wat ouder" en we waren al blij dat na het faillissement van vorige bedrijf dat hij zo snel wat anders vond en dan nu een vaste aanstelling..
HIj is , uiteraard, erg blij.. Je weet maar nooit tegenwoordig..
Natuurlijk ben ik pas écht blij als ik het ondertekende contract (met hopelijk een hoger salaris) thuis krijg met een blije man.. maar tot die tijd juich al heeel voorzichtig !
Dus.
woensdag 21 november 2012 om 19:52
woensdag 21 november 2012 om 22:59
quote:poldervrouw schreef op 21 november 2012 @ 19:36:
Wat lekker dat ik het ergens neer kon zetten.. Op FB vond ik het nog te link.. En hier kent toch niemand me IRL (toch ? )
JIj ben toch die ene?
*geen idee dus*
Wat lekker dat ik het ergens neer kon zetten.. Op FB vond ik het nog te link.. En hier kent toch niemand me IRL (toch ? )
JIj ben toch die ene?
*geen idee dus*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.