Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
woensdag 21 november 2012 om 21:33
Peacy, meiske! Ik hedde u gemist he?
Is dat echt je haar Miss I ? Wowsers! Mooi hoor!
Kappersschool is ook wel een belevenis, moet ik zeggen... Wat een kakelende kippen zitten op die opleiding zeg! Gelukkig is 'mijn' leerlingkapper een haske leuke jongen, die tenminste léuke gesprekken houd...
Is dat echt je haar Miss I ? Wowsers! Mooi hoor!
Kappersschool is ook wel een belevenis, moet ik zeggen... Wat een kakelende kippen zitten op die opleiding zeg! Gelukkig is 'mijn' leerlingkapper een haske leuke jongen, die tenminste léuke gesprekken houd...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 21 november 2012 om 21:35
woensdag 21 november 2012 om 21:37
quote:missy_Acy schreef op 21 november 2012 @ 21:35:
De foto's die ik van mezelf Google zijn allemaal geshopt.
Hoe load je een foto up die je kan plakken?Ik gebruik Mijn Album. Omdat de linkjes die je dan krijgt niet te herleiden zijn naar andere albums of foto's. Er staat geen gebruikersnaam in de link, en dat is soms bij andere fotosites wel zo.
De foto's die ik van mezelf Google zijn allemaal geshopt.
Hoe load je een foto up die je kan plakken?Ik gebruik Mijn Album. Omdat de linkjes die je dan krijgt niet te herleiden zijn naar andere albums of foto's. Er staat geen gebruikersnaam in de link, en dat is soms bij andere fotosites wel zo.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 21 november 2012 om 21:38
Oh en hoor ik het woord kroeg? Mijn weekend is nu (mag van het weekend weer gezellig opdraven op t werk), dus doet u mij maar een pint Hertog Jan....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor