Mode & Beauty alle pijlers

Galajurk

22-11-2012 11:45 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

mijn dochter van 13 heeft in december een kerst galafeest.

Daar hoort natuurlijk een jurk bij!

Maar vind ik een jurk die past bij haar leeftijd en mijn portomonnee?

Wat voor soort jurk past haar het beste?

Ze is lang en slank en nog geen borsten,billen,heupen.

Ik vind het zo snel op een verkleedpartijtje lijken maar ze wil wel graag een mooie jurk.

wie weet wat en waar?

o ja huren doen we niet,heb haar al 1 beloofd..(stiekem vind ik het namelijk ook erg leuk)
Hm en C&a eerst even langs.

Daar hebben ze vaak in deze periode mooie jurken
Marktplaats?
Van die galajurkenwinkels, waar ze ook galakleding voor echt kleine kindjes verkopen. Die zijn hartstikke goedkoop. Of de Peek en Cloppenburg, die heeft een hele gala-afdeling.
P&C heeft altijd een deel galakleding, en goedkoop.
Er is hier ook ergens een topic over goedkope bruidsjurken en daarin wordt verwezen naar een Amerikaanse site met heel goedkope jurken. Zij verkopen ook galajurken!

Als ze van zichtzelf nog geen vrouwelijke vormen heeft, dan zou ik kiezen voor een jurk die de illusie van vrouwelijke vormen toevoegt. Bijv. een jurk met een wat drukker patroon op de boezem (bijv door geweven stoffen, speciaal stikwerk, plooien, etc), een smalle taille en een wijd uitlopende rok.
H&M, en bij C&A op de damesafdeling vind je gala-kleding.

Zoiets?

Hier te koop klik
tegen de kerste kun je deze kleding erg veel kopen.

Daarnaast hebben ze bij mij in de stad ook vaak van die kleinere goedkope kledingiwinkels met echt tienerkleding.

(kwaliteit niet altijd je van het)

maar voor ene galajurk die je een a 2 keer per jaar aandoet meer dan voldoende

Ik denk dat wanneer je even zoekt je iets moet kunnen vinden voor 40 a 50 euro
V&D heeft ook mooie (feest)jurken.
Moet het gala/vloerlenge zijn? Anders heeft Coolcat leuke dingen voor jonge tieners, best betaalbaar.
Hier in de 'krachtwijk' zijn ook veel Turkse winkels met dat soort feestjurken.
Bij C&A, 29 euro

Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:nessemeisje schreef op 22 november 2012 @ 11:50:

Van die galajurkenwinkels, waar ze ook galakleding voor echt kleine kindjes verkopen. Die zijn hartstikke goedkoop. Of de Peek en Cloppenburg, die heeft een hele gala-afdeling.

Maar ze is geen echt klein meisje meer. Ze zal wel de lengte hebben voor een 13-jarige.

Turkse/Marokkaanse jurkenwinkels hebben wel vaak een goedkope selectie. Echt even de moeite waard om te kijken.
Wil niet zeiken hoor. Maar gala is lang en kort is cocktail
primark heeft leuk spul, vera moda ook.. C&A idem dito..

Of.. kringloop winkel
wow wat een reacties en tips

straks als mijn kinderen weer naar school zijn eens alles doorlezen.
@lelytjevandalen: Ik denk zomaar dat het niet echt een volwassenen gala-feest is waar zo streng gekeken wordt (maar misschien heb ik het mis). Ik denk dat het eerder gewoon een leuk feest met mooie jurkjes voor de meiden en pak voor de jongens is.
Dat snap ik olijf, maar toch, wilde het even melden (toch zeiken dus )
Ìk ben zelf onlangs geslaagd voor een mooie jurk in Groningen.

Geen idee wat je budget is maar Catwalk Groningen, Honneloeloe in Leiden en Jasmin in Alphen aan de rijn. Hebben mooie betaalbare jurken.

Die online zaken die bestellen in China, A: is levertijd een gok en B: houd rekening met de invoerrechten die naderhand door douane in rekening worden gebracht.

Succes met zoeken
Zalando (allemaal zo rond de 50 euro):

quote:lelytjevandalen schreef op 22 november 2012 @ 12:33:

Dat snap ik olijf, maar toch, wilde het even melden (toch zeiken dus )Lekkere zeikerd
Indien je in de buurt van delft woont, ga even kijken bij Goebes. Hebben een hoooooop gala jurken, prima betaalbaar!
quote:fiddeldee schreef op 22 november 2012 @ 12:24:

[...]

Maar ze is geen echt klein meisje meer. Ze zal wel de lengte hebben voor een 13-jarige.

Turkse/Marokkaanse jurkenwinkels hebben wel vaak een goedkope selectie. Echt even de moeite waard om te kijken.Dat was om aan te geven wat voor soort winkel het gaat, ik heb ook gewoon gelezen dat het om een meisje van 13 gaat.
Wel erg leuk trouwens hoor, zo'n galafeest! Mijn school organiseerde nooit zoiets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven