Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 13:19:

[...]

En hoe zouden jullie je rijke Thaise vriendin dumpen? Ze neukt wel lekker.Ja mooi topic is dat. Ik zou haar mee nemen naar Nederland in de winter, dan rent ze vanzelf huilend van de kou all the way naar Thailand terug...
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 13:20:

[...]

nu moet je ZEKER een foto posten

Shit, lat te hoog. Nou hij is wel knapper dan ik, en ik heb ook bruine ogen en geen blauwe. Tenslotte is hij een koning die het kwaad te vuur en te zwaard bestrijdt, en ik zit op kantoor.

Heb ik jouw foto gemist DD? Ik heb n boontje voor lange dames.
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:23:

[...]

Shit, lat te hoog. Nou hij is wel knapper dan ik, en ik heb ook bruine ogen en geen blauwe. Tenslotte is hij een koning die het kwaad te vuur en te zwaard bestrijdt, en ik zit op kantoor.

Heb ik jouw foto gemist DD? Ik heb n boontje voor lange dames.

niet terugkrabbelen he wdr hier nemen we geen genoegen mee.

En ja, je hebt mijn foto gemist, 2x zelfs
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Een boontje? Dat klinkt nou niet echt woest aantrekkelijk. Geef mij maar een flink uit de kluiten gewassen courgette, als we dan toch de in groentela zitten te grutten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 13:28:

Een boontje? Dat klinkt nou niet echt woest aantrekkelijk. Geef mij maar een flink uit de kluiten gewassen courgette, als we dan toch de in groentela zitten te grutten.
Hoe is t in damsko, wdr?
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 13:28:

[...]

niet terugkrabbelen he wdr hier nemen we geen genoegen mee.

En ja, je hebt mijn foto gemist, 2x zelfs

Tja je zult het toch moeten doen met het hoofd dat ik heb als ik het ooit eens hier plak. Laat ik aan jullie of ik een Aragorn of Quasimodo lookalike ben.

Nu weet ik alleen hoe pimpel en badmeester eruit zien. Maar ja, ik vind het ook wel leuk om mijn eigen hoofden bij jullie te bedenken. Bij Amand zie ik gewoon Jack voor me die met wilde haren en een sigaar in zn smoel grommend zijn berichten op het forum gooit. En bij DD zie ik idd DD van Dexter en daar word ik ook direct blij van. Ook leuk zo!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 13:28:

Een boontje? Dat klinkt nou niet echt woest aantrekkelijk. Geef mij maar een flink uit de kluiten gewassen courgette, als we dan toch de in groentela zitten te grutten.Ok een hele ratsmodee groentewinkel dan. Met vooral komkommers, courgettes en kokosnoten. En op het lange vrouwen topic kwam ik eens een zure bom tegen die niet op haar uiterlijk beoordeeld wilde worden
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:32:

[...]

Bij Amand zie ik gewoon Jack voor me die met wilde haren en een sigaar in zn smoel grommend zijn berichten op het forum gooit.
quote:missy_Acy schreef op 22 november 2012 @ 13:31:

Hoe is t in damsko, wdr?Kan je het beste vragen aan studenten, hipsters en ander feestvierend belastingverslindend tuig. Mijn territorium bestaat vooral uit kinderboerderijen en speeltuinen
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:35:

[...]

Mijn territorium bestaat vooral uit kinderboerderijen en speeltuinen ;-
Yo wdr *boks*

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ben me op aan het maken om vanavond eens 8 andere mannen te gaan entertainen.

Vraag me tevens af wie er voor me gaat koken.

Morgen wordt er borsjt voor me gemaakt. Maar vanavond is het een verrassing...
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 13:36:

[...]

Ja met mijn twee lieve dochtertjes hé. Ik ben daar niet aan het hengelen ofzo.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 november 2012 @ 13:38:

Yo wdr *boks*

*boks ouwe*

In hetzelfde schuitje?
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:39:

[...]

*boks ouwe*

In hetzelfde schuitje?Nee, dat niet, maar het klonk wel lekker omdat je het over hipsters had
quote:secondhandsuus schreef op 22 november 2012 @ 13:38:

Ik ben me op aan het maken om vanavond eens 8 andere mannen te gaan entertainen.

Morgen wordt er borsjt voor me gemaakt. Maar vanavond is het een verrassing...Entertain jij Polen of Russen? Gezien de borsjt?
Oh gelukkig. Aan mijn geestesoog trok al een hele enge film voorbij van een kinderverslindende King Kong in een ballenbak .
Ik entertain mannen van allerlei pluimage... En toevallig ook een halve Rus...

Misschien als ik mijn gezag vanavond laat spreken, dat ik nog even hier kan opduiken...

[...]

Tja je zult het toch moeten doen met het hoofd dat ik heb als ik het ooit eens hier plak. Laat ik aan jullie of ik een Aragorn of Quasimodo lookalike ben.

Nu weet ik alleen hoe pimpel en badmeester eruit zien. Maar ja, ik vind het ook wel leuk om mijn eigen hoofden bij jullie te bedenken. Bij Amand zie ik gewoon Jack voor me die met wilde haren en een sigaar in zn smoel grommend zijn berichten op het forum gooit. En bij DD zie ik idd DD van Dexter en daar word ik ook direct blij van. Ook leuk zo!

Love Jack Dat heeft Amand dan weer als voordeel, dat ik een beetje week word van zijn avatar.

Enne, hoe zie ik er in jouw beleving uit, wdr?
quote:secondhandsuus schreef op 22 november 2012 @ 13:38:

Morgen wordt er borsjt voor me gemaakt. Maar vanavond is het een verrassing...Lucky you! Kan je geen deal met die mannen maken: zij samen voor jou koken en jij hen entertainen... dat entertainen, hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 november 2012 @ 13:40:

[...]

Entertain jij Polen of Russen? Gezien de borsjt?Of waren er alleen nog een paar bieten over toen wdr klaar was met de groentela?

[...]

Nu weet ik alleen hoe pimpel en badmeester eruit zien. Maar ja, ik vind het ook wel leuk om mijn eigen hoofden bij jullie te bedenken. Bij Amand zie ik gewoon Jack voor me die met wilde haren en een sigaar in zn smoel grommend zijn berichten op het forum gooit. En bij DD zie ik idd DD van Dexter en daar word ik ook direct blij van. Ook leuk zo! met Amand zit je bijna goed maar ik lijk echt in de verste verte niet op DeeDee (want niet klein, blond, geen staartjes, geen blauWe ogen ) maar wel leuk om dan foto's te zien hoor van iedereen!
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:41:

[...]

Lucky you! Kan je geen deal met die mannen maken: zij samen voor jou koken en jij hen entertainen... dat entertainen, hoe moet ik dat voor me zien?Gezien die halve rus denk ik aan een niet goed voorbereide goochelact.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 13:40:

Oh gelukkig. Aan mijn geestesoog trok al een hele enge film voorbij van een kinderverslindende King Kong in een ballenbak .Ik klim wel in de touwen van het klimrek. Maar niet op het dak van het empire state building met een gillende blonde schone in mijn klauw. Helicopters uit de lucht slaan doe ik ook niet meer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven