Entertainment alle pijlers

Toddlers & tiara's

22-11-2012 15:11 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het programma al en snap werkelijk de lol niet van je kind pushen om aan een schoonheidswedstrijd mee te doen. Beetje typisch Texas-achtig verschijnsel ook. Maar toch kijk ik.

Vandaag viel mijn mond echter open van verbazing. Een moeder van een zoon en dochter vertelt doodleuk voor de camera dat toen ze zwanger was van haar zoon, ze teleurgesteld was. "Ik wilde kinderen zodat we mee konden doen aan de miss verkiezingen..." WAAAT?!

Het zullen mn hormonen zijn nu ik zelf zwanger ben, maar zo' n mens wil ik met liefde door de tv sleuren om dr eens goed doorelkaar te rammelen!

Nog meer mensen die vol afgrijzen toch kijken?
Is dat ook op TLC? Heb weleens een stukje langs zien komen geloof ik. Ik vond het nogal zielig voor die kinderen..neem dan een hond als je zonodig shows moet lopen.

Dat programma over die bruidsjurken is ook zo erg..er zitten soms wel mooie emotionele verhalen bij, maar is vaak ook zo Amerikaans. En dan van die hysterische bruiden met een grote bek..het zou mijn baan niet zijn..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Heel erg, die moeders. Ik heb het wel eens gezien, maar kan er niet meer naar kijken. Arme kinderen.
Ik zit het nu ook te kijken, dit is verschrikkelijk maar ook weer zo dat ik blijf kijken. Die kinderen zijn zelf ook niet leuk maar dat komt door de ouders. Je kind hersenspoelen, zijn ze nou helemaal idioot?!

En dat jongetje met die staart....
http://youtu.be/GEvo6Eau-Xg

Dit filmpje zegt genoeg, vind ik.
En die moeder die de kinderen thuis les geeft! Die komt al niet te snugger over, en dan moet ze die kinders ook nog wat gaan leren?! Ik zie ook altijd jankende kinderen. Elke aflevering weer.

Wat me ook opvalt is dat de kinderen die meedoen 9 van de 10 keer nou ja...niet echt mooi zijn, zeg maar. Maar dankzij pruiken, make-up, nepwimpers enz staat er ineens een heel ander kind op dat podium.
ik kijk ook hoor, het is echt beschamend.

en dan nog durven beweren dat je kind dit zelf zo graag wil, terwijl je daarna je omkeert om je kind de huid vol te schreeuwen dat het nu toch echt leuk moet gaan lachen op het podium....

maarja, soms met een kopje thee op de bank, kan ik het toch niet laten om even te kijken.
quote:Naski schreef op 22 november 2012 @ 15:19:

http://youtu.be/GEvo6Eau-Xg

Dit filmpje zegt genoeg, vind ik.Wat doe je je kind aan... echt erg.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Zal me niks verbazen als een groot deel van die meisjes serieuze issues krijgt.
Ik heb het nu ook aanstaan, oooh man, ik blijf me er over verbazen, echt waar.

Vind het altijd het grappigst als het kind niet wint en dat de moeders dan zo verontwaardigd zijn :D
Ik heb toen eens met verbazing naar dit meisje zitten kijken, Eden Wood. Zij kreeg zelfs een eigen Barbie. Nu is ze filmster... Bizar.

Het zijn ook altijd van die ouders die dat eigenlijk zelf gewoon hadden gewild, maar nu hun droom opdringen aan de kinderen... best wel triest.

Ik vraag me stiekem ook altijd af hoeveel pedo's er in het publiek zitten. Lijkt me echt iets dat dat soort mensen aantrekt.
quote:Orzoo schreef op 22 november 2012 @ 15:25:

Zal me niks verbazen als een groot deel van die meisjes serieuze issues krijgt.Die zie je nog wel eens terug in ANTM. Te erg voor woorden.
Het ergste vind ik als ze tegen die kinderen zeggen "als je het nou maar niet verknalt!" Echt waar ze hebben helemaal geen idee wat het met zo'n kind doet en wat voor impact zulke texten hebben.

Daarnaast als je naar die ouders kijkt, hebben de meesten helemaal niets gepresteerd. En pushen ze die kinderen om te bereiken wat zij nooit hebben gehad
Mijn nichtje, uit Texas idd, was ook zo'n meisje. Op de eerste foto's na haar geboorte leek ze al meer op n paasei dan een baby. En daarna inderdaad meegedaan met pageants... Afschuwelijk. Edit: met dito fanatieke moeder. Gelukkig is ze goed opgedroogd en ziet ze er tegenwoordig een heel stuk mooier uit
Het ergste vind ik dat die kinderen neptanden in moeten, anders krijgen ze al punten aftrek. Dat is best ziek.
Ooit eens een documentaire gezien over Eden Wood. Heel ernstig. Ik had niet gedacht dat ze nu pas 7 (!) is. Ben heel benieuwd wat er van haar moet worden. Het kan gewoon niet goed zijn voor je geestelijke gezondheid, die pageants.
HIer staat het allemaal.

quote:HelpBrand schreef op 22 november 2012 @ 15:34:

Ooit eens een documentaire gezien over Eden Wood. Heel ernstig. Ik had niet gedacht dat ze nu pas 7 (!) is.

Nee, daar schrik ik ook van. Want voor mijn gevoel is het al jaren terug dat ik haar toen zag. Toen TLC nog niet bestond.

Ik dacht dat ze al ver richting puberteit ging.
Nog nooit van gehoord maar ik heb even gegoogled, geboren in 2005. Echt waar ik zou dat kind nooit 7 jaar hebben gegeven, eerder richting de 12.
ziek vindt dit progamma echt ziek...
Het ergste is dat ik die meisjes in het echt veel leuker en schattiger vind. Het plaatje van Guilietta zegt genoeg. Dat is gewoon een volwassene nagespeeld door een kind van 7. Niks todler meer aan.

Ja ik kijk ook af en toe en het leukste vind ik altijd als er eentje heel dwars wordt en niks meer wil. Dat kan ik me dan zo goed voorstellen.
Ik heb ook even Eden Wood gegoogeld. Op wikipedia begint haar biografie met wie haar moeder is. Dat zegt toch genoeg.
Het plaatje dateert al van een paar jaar terug Okkervil. Dus ze zal daar hooguit vijf zijn geweest, denk ik?!

En OMG! Ze heeft haar eigen talkshow en ze zingt ook nog...
Die moeders

Daar krijg je toch jeuk van!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven