Problemen met buren

22-11-2012 20:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Graag wil ik even jullie mening, tips e.d over het volgende.

Het is een lang verhaal, sorry.

Sinds twee jaar heb ik al problemen met mijn buurman.

Helaas is een van onze katten een paar keer in zijn tuin gaan zitten, wat natuurlijk verschrikkelijk vervelend is.

Hier is ook over gesproken en er zijn maatregelen getroffen, ik heb de kat steeds wegejaagd als ik hem de tuin zag en katafwerende spullen gekocht voor in zijn tuin.

Aangezien hij beweerde heel zeker te weten dat het alleen mijn kat was omdat hij het altijd zag, heb ik hem gevraagd om een emmer water over hem heen te gooien als hij het weer zag, aangezien ik het niet altijd zie.

Ook heb ik hem verteld dat het niet alleen mijn kat kon zijn, dus dat hij zelf ook maatregelen moest treffen omdat ik niet verantwoordelijk ben voor andere katten uit de buurt.

Inmiddels is desbetreffende kat overleden.

Vanavond stond hij weer voor de deur met de mededeling dat hij deze week al vijf keer stront van mijn kat heeft opgeruimd.

Hierop heb ik geantwoord dat het niet van mijn kat kan zijn, want deze is overleden drie maanden geleden.

Stil, want dat hij niet verwacht.

Kreeg als reactie dat het dan van mijn andere kat moest zijn.

Sorry???? Al twee jaar is het alleen desbetreffend kat en nu deze dood is ineens de andere?

Maar nu heeft hij dus het zakje met stront voor mijn deur gelegd terwijl ik zeker weet dat het niet van mijn kat is.

Ik ben in staat om het terug in zijn tuin te leggen, want nu mag ik ineens de troep in zijn tuin opruimen.

Wat moet ik hier nu mee???

Helaas is een gesprek niet te voeren want hij loopt gewoon weg als ik een tegenargument heb.

Dacht ik dat het probleem opgelost was, want tja, de kat is dood.

Houd hij me nu ook verantwoordelijk voor de stront van iemand anders....
Alle reacties Link kopieren
Goed idee, vivanoortje!

Zal het hem volgende keer voorstellen

Heb hem ook al gezegd gewoon een emmer water over hem heen te gooien, dat werkt prima.

Maar dat vond hij onzin, het is tenslotte mijn probleem...

Hij heeft wel tijd om de hele dag te gluren wie er in de tuin poepte, maar een emmer water bij de voordeur om het op te lossen is heel lastig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven