topic voor zielige mensen en ander nutteloos geklets...
donderdag 22 november 2012 om 21:38
Bij deze verklaar ik veur geopend een nieuw nutteloos kletstopic.
(oude is meer dood dan levend terwijl ik nu juist even heel zielig ben )
waarom ik zielig ben? ik was bij de tandarts vandaag, ondanks dat ik nauwelijk frisdrank drink, het goed verzorg en niet veel snoep het ik toch een paar gaatjes. paar kleintjes en een paar wat grotere. ik snap er echt niks van en ben heel boos op mezelf...
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk
waarom ik zielig ben? ik was bij de tandarts vandaag, ondanks dat ik nauwelijk frisdrank drink, het goed verzorg en niet veel snoep het ik toch een paar gaatjes. paar kleintjes en een paar wat grotere. ik snap er echt niks van en ben heel boos op mezelf...
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk
donderdag 22 november 2012 om 21:50
Ik snoep best veel. Drink alleen maar frisdrank. En heel soms komt het voor dat ik mijn tanden 1 dag vergeet te poetsen, maar vrijwel nooit een gaatje.
Ik heb een rotdag omdat ik me niet gehoord (lees = genegeerd) voel en ik niet met iets, waar ik geen invloed op heb, om kan gaan. En dat maakt me echt woest!
Ik heb een rotdag omdat ik me niet gehoord (lees = genegeerd) voel en ik niet met iets, waar ik geen invloed op heb, om kan gaan. En dat maakt me echt woest!
donderdag 22 november 2012 om 21:55
ja dat zeiden ze ook dat je soms gewoon pech kan hebben met je tanden...
ik drink niet vaak smaakjesthee, ik drink veel kruidenthee (nu zitten daar ook wel eens smaakjes aan maar ik weet niet of dat ook slecht kan zijn...)
ach het is niet het ergste van de wereld...
mijn tandarts is trouwens niet stom hoor, ik ken hem al vrij lang en hij mij ook. das best wel handig want ik ben niet erg dol op gaatjes dichten en dat soort toestanden...
al heb ik over het algemeen gewoon een goed gebit en heb niet zo vaak gaatjes dus ik snap het echt niet.. gromm...
maar goed dit is veel te nuttig...
ik drink niet vaak smaakjesthee, ik drink veel kruidenthee (nu zitten daar ook wel eens smaakjes aan maar ik weet niet of dat ook slecht kan zijn...)
ach het is niet het ergste van de wereld...
mijn tandarts is trouwens niet stom hoor, ik ken hem al vrij lang en hij mij ook. das best wel handig want ik ben niet erg dol op gaatjes dichten en dat soort toestanden...
al heb ik over het algemeen gewoon een goed gebit en heb niet zo vaak gaatjes dus ik snap het echt niet.. gromm...
maar goed dit is veel te nuttig...

donderdag 22 november 2012 om 22:00
Sluit zich aan bij dit zielige topic! Ben sinds begin augustus aan het kwakkelen. Eerst een ongeluk gehad, enkelbanden gescheurd en mijn pols gebroken. Door een fout op de eerste hulp toen een zwaar geinfecteerde wond gekregen die 12 weken later pas was geheelt. Daardoor 2 AB kuren, weerstand weg. En daardoor nu al 6 weken met bronchitus, verkoudheid en virussen aan het goochelen!
Word er onderhand moedeloos van. Ik wil me wel weer eens een beetje fit gaan voelen!
Word er onderhand moedeloos van. Ik wil me wel weer eens een beetje fit gaan voelen!
donderdag 22 november 2012 om 22:05
quote:-kaetje- schreef op 22 november 2012 @ 21:55:
TantjeJos, is smaakjesthee ook slecht voor je tanden? Op de verkleuring na dan?Ja!
http://krant.telegraaf.nl ... .zwarte.onderzoekers.html
TantjeJos, is smaakjesthee ook slecht voor je tanden? Op de verkleuring na dan?Ja!
http://krant.telegraaf.nl ... .zwarte.onderzoekers.html

vrijdag 23 november 2012 om 08:11
quote:phoebe82 schreef op 22 november 2012 @ 21:38:
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk Hoe zat het ook alweer? "Stel je niet zo aan, in Israel hebben ze pas problemen?" Daar hebben ze geen tandartsen. En geen treinen.
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk Hoe zat het ook alweer? "Stel je niet zo aan, in Israel hebben ze pas problemen?" Daar hebben ze geen tandartsen. En geen treinen.
vrijdag 23 november 2012 om 08:23

vrijdag 4 oktober 2013 om 12:09
Geen zin om nutteloos topic nummer 6 miljoen te openen dus ik Up er maar es ff 1.
Ik heb namelijk een hele belangrijke nutteloze mededeling : ik verveel me eigenlijk wel een beetje .
Ik ben vrij, heb al gesport en vriend heeft boodschappen gedaan...
Moet wel iets doen waar ik geen zin in heb en iets leuks weet ik niet...
Ik heb namelijk een hele belangrijke nutteloze mededeling : ik verveel me eigenlijk wel een beetje .
Ik ben vrij, heb al gesport en vriend heeft boodschappen gedaan...
Moet wel iets doen waar ik geen zin in heb en iets leuks weet ik niet...

vrijdag 4 oktober 2013 om 12:19
quote:boerderijgeit028 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Niets ernstig hoop ikErg veel oorpijn, in zo'n mate dat mijn dagelijkse bezigheden niet door kunnen gaan. Ben ook echt verschrikkelijk doof. Huisarts weet het niet, KNO hopelijk wel. Ben zwanger, dus dat verkleind de mogelijkheden wel..
[...]
Niets ernstig hoop ikErg veel oorpijn, in zo'n mate dat mijn dagelijkse bezigheden niet door kunnen gaan. Ben ook echt verschrikkelijk doof. Huisarts weet het niet, KNO hopelijk wel. Ben zwanger, dus dat verkleind de mogelijkheden wel..