Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
vrijdag 23 november 2012 om 14:56
vrijdag 23 november 2012 om 15:00
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 14:56:
[...]
Was een beetje té lekker dus? Sterkte!
En Deedee goed bezig! Werk je nu onder je niveau of buiten je interessegebied dat je zoveel solliciteert? Waar zoek je naar?
thanks! ik denk dat er echt geen vacature in NL is die ik nog niet gezien heb
ik werk op mijn niveau, hele leuke baan in de richting die ik wil. Maar een tijdelijk contract, en de kans is erg klein dat het alsnog verlengd wordt... Dus dan maar verder zoeken. Zoek naar functie in HR, lastig in deze tijden. specifieker kan/wil ik het hier niet maken
[...]
Was een beetje té lekker dus? Sterkte!
En Deedee goed bezig! Werk je nu onder je niveau of buiten je interessegebied dat je zoveel solliciteert? Waar zoek je naar?
ik werk op mijn niveau, hele leuke baan in de richting die ik wil. Maar een tijdelijk contract, en de kans is erg klein dat het alsnog verlengd wordt... Dus dan maar verder zoeken. Zoek naar functie in HR, lastig in deze tijden. specifieker kan/wil ik het hier niet maken
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 23 november 2012 om 15:01
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 14:53:
Ja veel leuke plannen dit weekend en jij?vanavond eten met n vriendinnetje, morgen lunchen met ander vriendinnetje, zondag verjaardag... en verder lekker rustig aan doen Jij?
Ja veel leuke plannen dit weekend en jij?vanavond eten met n vriendinnetje, morgen lunchen met ander vriendinnetje, zondag verjaardag... en verder lekker rustig aan doen Jij?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 23 november 2012 om 15:03
quote:DeeDee86 schreef op 23 november 2012 @ 15:00:
[...]
ik werk op mijn niveau, hele leuke baan in de richting die ik wil. Maar een tijdelijk contract, en de kans is erg klein dat het alsnog verlengd wordt... Dus dan maar verder zoeken. Zoek naar functie in HR, lastig in deze tijden. specifieker kan/wil ik het hier niet maken Ah dat is lastig en spannend. Je komt hier altijd heel positief over dus ik heb alle geloof dat het helemaal goed gaat komen!
[...]
ik werk op mijn niveau, hele leuke baan in de richting die ik wil. Maar een tijdelijk contract, en de kans is erg klein dat het alsnog verlengd wordt... Dus dan maar verder zoeken. Zoek naar functie in HR, lastig in deze tijden. specifieker kan/wil ik het hier niet maken Ah dat is lastig en spannend. Je komt hier altijd heel positief over dus ik heb alle geloof dat het helemaal goed gaat komen!
vrijdag 23 november 2012 om 15:30
vrijdag 23 november 2012 om 15:32
quote:DeeDee86 schreef op 23 november 2012 @ 15:30:
[...]
ben nog aan t bijkomen van mijn domibo
maar vooruit, speciaal voor jou:
[img]http://www.bnr.nl/incoming/816039-1207/ ... ier578.jpg[/img]
cheers!
Lief!
Ik ga vanavond lekker bandje kijken en morgenavond uit met vrienden, zin an! Wie komt er nog meer proosten?
[...]
ben nog aan t bijkomen van mijn domibo
maar vooruit, speciaal voor jou:
[img]http://www.bnr.nl/incoming/816039-1207/ ... ier578.jpg[/img]
cheers!
Lief!
Ik ga vanavond lekker bandje kijken en morgenavond uit met vrienden, zin an! Wie komt er nog meer proosten?
vrijdag 23 november 2012 om 15:34
quote:merano schreef op 23 november 2012 @ 15:32:
* Regelt vol cafe met drank en vrienden voor WDR
[img]http://www.barveilig.nl/files/media/ima ... home01.jpg[/img]
(Ik weet het antwoord, maar ik zeg lekker niks )
Ja een café met drank en vrienden, dát is wat ik nodig heb.
Ik ga niet raden hoor, ik ben in het kader van dit topic een échte man en die doen niet aan raadspelletjes en signalen oppikken.
Toch?
* Regelt vol cafe met drank en vrienden voor WDR
[img]http://www.barveilig.nl/files/media/ima ... home01.jpg[/img]
(Ik weet het antwoord, maar ik zeg lekker niks )
Ja een café met drank en vrienden, dát is wat ik nodig heb.
Ik ga niet raden hoor, ik ben in het kader van dit topic een échte man en die doen niet aan raadspelletjes en signalen oppikken.
Toch?
vrijdag 23 november 2012 om 15:39