Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lag bij te lezen in bed hoor! Wachten tot slaappil doet wattie moet doen. Hier ook woei!

Balen van autocenten bieb, prima gerelativeerd door olijf btw.
Optimist tot in de kist!
Optimist tot in de kist!
Nou ja het waren twee boterhammen toch (geen idee waarom er twee foto's staan)
Optimist tot in de kist!
Fant

En MO met bammen over de schutting natuurlijk ook

Balen van de kosten Bieb, maar wel veilig enzo

Fantje, super dat je kiezen eruit zijn en dat eten komt wel weer! En een geslaagde treasure hunt gemaakt, leuk!

Slofje was indahouse en is bijna helemaal terug

Splinter een voor werken - eten - slapen - werken, dat is geen goeie cyclus. Fijn dat verlichting en vakantie in zicht is.

Tonks, was jij nog naar de bios dinsdag? Lange zit, Cloud Atlas, was de moeite waard...maar dat weet je als je er ook was

Ratteke, zoon is Duidelijker kan ik het niet zeggen en korter al helemaal niet. Jippie van tekenbevoegdheid!

*overweegt cursus steno om nog sneller en korter een beetje mee te kunnen tetteren*

Even laatste dingetjes op de computer doen en dan snel mijn schone bed in
Ik hou wel van mannen in pakken Fant !

Eet je lekker vloeibaar?

Mo zei ook al toen ik begon te zuchten van die ¤600 dat weer 2 jaar duurde voor de volgende keuring.

Ik heb 4 jaar en bijna 60.000km gereden zonder kosten. 2x een kleine beurt en 2x nieuwe ruitenwisser.

Dus ik mag helemaal niet klagen.
TH als jij steno gaat typen het moeten wij ook allemaal een cursus doen hé
Leuke foto Fant!

Splinter jij nog een beetje kunnen relaxen na je geploeter vandaag/vanavond ?

Er was nog een leuke film op. The Switch met Jennifer Aniston.

Heb nog een klein traantje gelaten aan het eind.
Ik zit te twijfelen of ik nog een certificate weddingplanning erbij ga halen, dan ben ik strakjes en certifieer event planner en certifieer wedding planner. Ik wil deze tijd gebruiken om zo goed mogelijk voor te bereiden op werk in Victoria. In Canada hangt alles aan "certified". Ik ben op 2 vakken + eindproject klaar met eventplanning. Wedding planning kan ik ook online doen en duurt zo'n 6-12 maand.
Optimist tot in de kist!
Haha zou wel leuk zijn denk ik Fant. Maar weet je het zeker met al die monsters van bruiden?

Ik ben niet gaan sneaken, maar vanavond naar Lawless geweest. Ik heb naderhand even opgezocht wie die leuke acteur met die stem van heath ledgers the joker waa. Ik viel zowat van mn stoel want die leuke vent bleek Bane gespeeld te hebben in Batman.

Ik geloof dat ik een beetje weinig meer kan hebben maar ik heb de halve film weggekeken wegens gruwelijkheden ed.

Dan heeft Lupin de verkeerde film gedacht.
Het Viva forum is papaja.
Mannen in Brandweerpakken zeker, Bieb?

Leuk, zoveel tettertjes in tha house! Ik heb inderdaad een uurtje bank gehangen en geknerpt. Nu naar bed en morgen helaas geen vrije dag. Nou ja, even doorbikkelen nog.

Slaap lekker allemaal!

(huh, mobiel ineens koeieletters en een advertentie dwars door mijn tekst?!)
Gewoon doen Fant! Altijd handig, zoiets!
Gheghe, ben ik net klaar met stofzuigen, komt schoonpaps met de bladblazer/zuiger spelen -> verwilderde Poekels met wapperende oren
Bieb, mannen in pakken, jaaa soms, maar mijn zoon in een pak. Ik vind het echt een heel maf gezicht. Hij is echt alitjd sportief en een beetje een malloot, zo heeft hij een hele lollige muts met een hanenkam, een lekkere kleurrijke wintersport jas en dan zo'n strak pak eronder, is geen gezicht.

Ik heb me aangemeld voor de cursus. Kan gelijk beginnen. Joepie. Over een dik half jaar ben ik en gecertificeerd eventmanager en gecertificeerd weddingplanner
Optimist tot in de kist!
Lekker dan Oooooolijf !! Maar blaadjes moeten weg he
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 22 november 2012 @ 19:42:

Lekker dan SplintOlijf !! Maar blaadjes moeten weg he
Gaat goed hé warrig Fantje
Ooooh mijn hemeltje. Ik ben lekker bezig. He bah.
Optimist tot in de kist!
Pfoe, net kunnen voorkomen dat er 24u niet getetterd is hier.
Zoooooo, ik ben er weer!

Gisteren had ik echt een k-dag. Of avond. Was zo helemaal klaar met mijn werk, was echt heel boos op hoe het gaat. Heel verhaal, maar dat is niet handig hier.

Vandaag een stevig gesprek gehad met leidinggevende. Denk niet dat het veel oplost, maar ik ben het kwijt en kan er later weer op terugkomen. Of nog hogerop. Whatever. Ik was in elk geval niet te genieten gisteren. Man heeft me lekker met rust gelaten, heeft in z'n uppie boodschappen gedaan en heel lief taaitaai voor me meegenomen.

Zojuist heerlijk gegeten: gekookte aardappels met bloemkool en een gehaktbal. Ik heb zitten smikkelen. Ik had daar ineens zo'n zin in.

Nu maar even weer bijlezen.
Fijn Splint dat je ons hebt "geredt", kan echt niet hoor het Tetterforum 24 uur onbevrouwd laten!!

Maar stoer dat je aan de bel hebt getrokken. Al had het nog fijner geweest als er iets structureels uit wasgekomen. Maar je hart luchten is ook fijn en een keer een shit dag hebben is logisch zeker in dit geval. Was de taaitaai lekker?

Wij hebben een sjoelbak!!! Joepie. Dat miste er hier echt nog aan. Zoo leuk. Verder ligt er een puzzel op tafel (oooooh wat vinden de katten dat interessant) en heb ik mij laten verleiden tot het boerinschap: Ik heb een boerderij bij Hayday!!! En ben dus druk met melken en kippen voeren, etc. Oh en een cursus

Gisteren gezwommen, we zijn heel braaf tegenwoordig met dinsdag en donderdags zwemmen. Gaat al maanden netjes dus ik hoop dat we het gaan volhouden totaan de zomer wanneer de kano er weer uit kan

Ik ga de poezen eten geven, die zijn strontvervelend dussss.
Optimist tot in de kist!
Dat ging snel, er was niet veel getetterd.

Fantje, leuk dat je dat gaat doen, die cursus. Gaat dat bij jullie zo makkelijk, cursussen doen? Ik zou ook heel graag weer iets doen aan opleiding / training / cursus, maar het is allemaal zo verrotte duur. Je bent zo een paar duizend euro kwijt voor een opleiding voor m'n werk. Dan moet de werkgever echt meehelpen. Maarja, ben pas een paar maanden in dienst, dus dat zit er niet in vrees ik. En ik wil juist over een lease-auto onderhandelen. Ben altijd jaloers op mensen die veel cursussen doen.

Overigens lijkt me dat wel een uitdaging hoor, wedding plannen...... *ziet inderdaad bridezilla's voor zich*
Bijna 24 uur niet getetterd?! Poeh, da's lang...

Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Ff naar de Action geweest, nieuwe nep uggs gehaald. Heb ik weer nieuwe pantoffels waar ik ook mee naar buiten kan. En kaarsen gekocht. En nog wat spulletjes.

Thuis de was gedaan. Stofzuigen. Verder niks. Heerlijk.

Vanavond belde mijn vriendin dat ze nu in Rotterdam was en of ik zondag meeging naar de dierentuin. Ja leuk! Eindelijk er heen, afspraak staat eigenlijk al een jaar of 2....

Jammer van je werk Splinter. Klote dat het zo achtelijk druk is. Gelukkig heb je je gal ff kunnen spuwen. Maar er moet wel wat veranderen.

Je hebt lekker gegeten!

Fant, stoere Fant. Och ik doe ook nog ff weddingplanner er tussen door... Goed van je man!

En nu ga ik weer ff verder met niks doen.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 23 november 2012 @ 19:21:

Gisteren gezwommen, we zijn heel braaf tegenwoordig met dinsdag en donderdags zwemmen. Gaat al maanden netjes dus ik hoop dat we het gaan volhouden totaan de zomer wanneer de kano er weer uit kan

Want anders passen jullie niet in de kano / zinkt de kano?

Sil was ook gek op puzzelen.

En andere spelletjes. Vooral met Scrabble was hij niet te verslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven