loodgieter

23-11-2012 20:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lekkage in de badkamer, bij de badkraan. Het water slaat door in de muur met als gevolg dat de muur aan de andere kant nu vochtplekken heeft. Er moet dus een loodgieter komen. Weet iemand een goede in de regio A'dam? En nog een vraag: zou ik de schade kunnen claimen bij de verzekering?
Cum non tum age
Als je een goede inboedelverzekering hebt wel.
Sorry, niet inboedel- maar woonverzekering.
En dat vraag je op het forum? Moet je niet naar de klussendienst kijken of bij buren even vragen?
Goede woonverzekeringen dekken deze schade wel ja, moet je navragen. En een goede loodgieter, vraag rond in je omgeving dat is de beste manier..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik zal eens rondvragen bij de buren, maar het kan toch zo zijn dat iemand hier een goede loodgieter weet. Vind t niet raar om hier een topic over te openen.
Cum non tum age
Ik vind dat ook niet raar! Ik ken geen loodgieter in die buurt. Wel wil ik meegeven dat je goed je polis moet lezen. Heb ik niet gedaan, ik heb gebeld. Vrouw zei dat we het niet vergoed kregen, alleen het defecte onderdeel. Nou goed, wij heel lowbudget zelf badkamer gesloopt en opgebouwd. Bleken we later alles te kunnen verhalen )0: Mijn badkamer is nu een doorn in het oog. Man heeft zijn best gedaan, maar heeft duidelijk geen talent voor tegelen. Voor een tegelzetter hadden we toen geen geld, maar de info was dus onjuist. Goed lezen dus!!
Het is niet heel acuut, toch? Dat het nu, meteen, vanavond gefixt moet worden?

Ik zou er een speurtocht aan wagen morgen: vraag aan de buren of zij een goede loodgieter weten, kijk op internet of je in de buurt iemand vindt (je hebt vast een idee wat je liever hebt: een klein bedrijf in de buurt of een groter bedrijf) en vraag ook even op je werk of in je vriendenkring. Facebook? Kan toch handig zijn?

Voor dit soort dingen zoek ik altijd een 'mannetje'. Iemand die handig is, met me mee wil denken, eerlijk advies geeft en netjes werk levert. Voor klusjes die wij in huis hebben laten uitvoeren hebben we een paar van dat soort toppers gevonden, een keukenmannetje, een cv-ketel-mannetje en een tuinmannetje. Als iemand uit de buurt op zoek zou zijn naar zo'n handig type, zou ik ze met alle liefde het telefoonnummer even geven!
Wat eten we vanavond?
Ik weet wel een goede loodgieter regio Amsterdam.

Hij heeft een eigen bedrijfje, werkt alleen.

als je iets wil weten hoor ik het van je.

groetjes
Waterschade aan je woning (stuc/verfwerk en of behang in jouw geval) als gevolg van een lekkende leiding is gedekt op je opstalverzekering. Ook het hak- en breekwerk om de lekkage van de leiding op te sporen. De reparatie van de leiding zelf is over het algemeen niet gedekt. Even bellen dus met je tussenpersoon of verzekeraar. Afhankelijk van de omvang van de schade kan er nog besloten worden tot het inschakelen van een expert. Dit dient vóór herstel plaats te vinden. Als het water uit je muur sijpelt natuurlijk niet.

Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven