Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Leuk Ratje naar de dierentuin!!

De Event Management cursus is heel duur (zo'n 3500). Maar die doe ik daarom in stukjes. Elke keer als ik geld genoeg heb dan doe ik een vak. Deze cursus is meer in de LOI stijl en kan ik per maand betalen (60 per maand). Ik vind het een mooie combinatie Event Management is wat breder, hier zit bijv. crisis management in, marketing, etc. Wedding planning gaat lekker in op het hele trouwgebeuren hier, en das toch anders dan in NL. Groter, duurder, etc. Komt veel bij kijken. Lijkt mij hartstikke leuk, incl. de bridezilla's (denk ik).
Optimist tot in de kist!
Op die manier is het dan wel te doen Fant. Leuk hoor.

Dierentuin ook leuk, Ratteke. Is dat met die 'nieuwe' vriendin? Gezellig!
quote:Splinter02 schreef op 23 november 2012 @ 19:55:

Dierentuin ook leuk, Ratteke. Is dat met die 'nieuwe' vriendin? Gezellig!Nee, met 'oude' vriendin en nog een vriendin. Ik ken ze al járen. Zo leuk om ze weer te zien. Kroegvriendin heb ik laatst wel weer even gezien natuurlijk toen ik in Z was. Maar de ander heb ik denk ik al een jaar of zo niet gezien. Ik verheug me er ook vreselijk op. Heb al gezegd dat ze niet ziek mogen worden!
Leuke foto's Splint. Altijd leuk als je huisdier meespeelt. Ook al spelen ze altijd vals.
quote:Splinter02 schreef op 23 november 2012 @ 19:38:

[...]

Want anders passen jullie niet in de kano / zinkt de kano?

Sil was ook gek op puzzelen.

[afbeelding]

En andere spelletjes. Vooral met Scrabble was hij niet te verslaan.

[afbeelding]

Naaah moet ik niet aan denken dat ik de kano niet meer in pas. De kano hangt nu aan het plafond van de garage. Hopelijk in Mei/Juni ontdooien de meren weer en kunnen we het water weer op ipv in. In Victoria kunnen we veel meer plezier hebben vd kano. Heel veel meren en natuurlijk de zee. Plus geen bevroren meren, dus een veel langer seizoen.

Lief die plaatjes van Sil en de puzzel. Wat een lekkere malloot was het ook he! Die van ons gaan heel ondeugend kijken als we een stukje neerleggen, echt in zo'n springstand, alsof we het voor hem doen ofzo. Gisterenochtend lagen alle netjes omgekeerde stukjes helemaal doorelkaarheen
Optimist tot in de kist!
Wat lief Sil aan de scrabble.

Wat een zoetje was het dan ook..

Ik zit met ijs op mijn knie. Legging en knie kapot omdat ik net toen ik de kroeg uitliep niet oplette en voorover viel omdat de stoep opeens omhoog ging...

Snertver.
Die laatste foto is zo karakteristiek, daar blijf ik naar kijken. Ik kan hem zo weer voelen..

En jaha, vals spelen. En dan net doen alsof hij de spelregels niet weet.

Lekker dat je daar nog meer van de kano kunt genieten Fant. Maar de natuur is daar wel minder ruig zeker?

Ratteke, dat is helemaal leuk dan! En tuurlijk wordt er niemand ziek, daar heb je helemaal geen tijd voor als je zoiets leuks gaat doen.

Ik ga lekker heel weinig doen dit weekend. Morgenavond uit eten met zus en nicht van man en verder staat er niks gepland. Heerlijk. En de server van het werk ligt dit weekend plat, dus kan ik ook niet werken. Hoe naar.

Hoe zou het toch met ons kersverse moedertje gaan?

En is Slof alweer bijna in de buurt?

En Fiolle?
Auw Bieb! Dan ben je flink terecht gekomen, als ook je legging kapot is. Issie dik?

*kusje erop*
dank voor kusje

Het doet echt zeer ja. Ik viel voorover als een blok beton op mijn rechterknie.

Met mijn handen nog wel wat opgevangen en die zijn ook geschaafd. En heel stom..ik had mijn hoge grijze leren laarzen aan. Is van ruw leer en de leerschaafseltjes zitten vast in mijn knie (schaafplek)

(ego is ook gedeukt)
Rat komen er 2 dames uit Z?

Gezellig hoor!!
Hm ja, ego's en op je snufferd gaan als je de kroeg uitloopt, gaan niet goed samen hè.

Dat zul je morgen wel flink voelen.

Laarzen ook kapot?

Krijg je van mij een mooie pleister. Wat een akelige val zeg. Vooral dat je laars in je knie zit... brrr.

Ja, er komen 2 Z meiden hier. Ze zijn nu bij familie van de een, die wonen in Rotterdam. En ja, dan is een afspraak met mij natuurlijk zo gemaakt.

Splinter, wat fijn dat de server er uit ligt. Kan je inderdaad ff lekker niks doen.
Nee laarzen zijn niet kapot geloof ik.

Ik heb nu een hele poos een icepack erop gehad maar het is dik en stijf.

Glaasje rode port als troost.
Oh wat een mooie pleisters!

Waar zijn die te koop?

Ik liep de brug op bij LeenBakker. Je weet wel Rat.

De stad uit en richting parkeerplaats.

kletserdekletklets met collega. Gaat daar ineens de stoep 30 cm omhoog richting brug.
Oh, zulke struikelpartijen ken ik ook. Heb ik wel eens gehad in een parkeergarage, zonder toeschouwers gelukkig. Maar je schrikt je rot.

Idioot toch, dat dat niet is aangegeven ofzo?

Gaaf, die pleisters!
Splint nog even zeggen dat ik het heel dapper vind dat je je ongenoegen nu zo duidelijk uitspreekt op werk!

Hoop dat het gaat helpen ook.

Rat,over de nep uggs. Ik zag dat ze bij Action leuke hadden met een gebreid stuk bovenaan (helaas was zwart in mijn maat al weg)

en bij Blokker zag ik donkerblauwe voor geloof 8 euro. Misschien haal ik die nog ff morgen.

Ik ben deze week zo dom geweest om de mijne (de wel echt suede zijn) met schoensmeer te bewerken....lillek!!!!

Als zijn ze hier wel heel knalblauw...
Elfenpleisters

Ik weet waar het is, ze zijn daar (weer) met de straat bezig. Toen ik er laatst was konden we daar ook niet langs om naar huis te gaan.

De nep uggs met gebreid stuk heb ik al, 2 paar. Vorig jaar gekocht, bruine en hele mooie grijze. Ze lopen echt achtelijk erg uit. Zelfs met zooltje er in zijn ze te groot. Ik heb nu zwarte met een lintje aan de achterkant. Maat 38, ff uitlopen en dat zitten ze goed. Doen nu nog een beetje zeer aan mijn grote teen. (of ik moet mijn nagels knippen...)

De met gebreide bovenkant zijn hier ook uitverkocht.

Ik zou die andere kleur nemen, dat blauw is wel heel blauw.
Oh, die nep uggs bij de Action worden heel vaak aangevuld hoor. Gewoon volgende week of zo nog een keer kijken.
Lief dat je dat zegt Bieb. Ik was er wel blij mee, heb echt goed alles aangekaart. In het begin een beetje bibberig, maar ik baal zo van alles dat ik me toch sterk kon houden. Eigenlijk ben ik ook best boos om de situatie. En ik ben niet vaak boos, dus dat hiep waarschijnlijk wel.
Ik heb helemaal niks met bruin dus die gaan het niet worden.

Van de week heb ik ze bij Blokker zien liggen en die waren een stuk donkerderblauw.

En ze zijn wel lillek (alle uggs) maar heerlijk warm en het bomt me dan ook niks,doe ze gewoon naar kantoor aan
quote:Splinter02 schreef op 23 november 2012 @ 23:11:

Lief dat je dat zegt Bieb. Ik was er wel blij mee, heb echt goed alles aangekaart. In het begin een beetje bibberig, maar ik baal zo van alles dat ik me toch sterk kon houden. Eigenlijk ben ik ook best boos om de situatie. En ik ben niet vaak boos, dus dat hiep waarschijnlijk wel.

Die gedachte vasthouden!

Dus nieuwe regelcollega is niet voldoende? Helpt het al wel dat zij er is?
*negeert uggggggggs-geklets*

Regelcollega mag maar 1 dag per week voor 'mij' werken helaas. Scheelt echt al wel een hoop regelwerk, maar er blijft ook nog een hoop over. Maar ik hou mijn gedachte vast ja!

Grrrr, ik had bijna een mooie deal op vakantieveilingen binnen. Een overnachting ergens, er was 1 euro op geboden. Ik stond met 5 euro klaar, maar toen kwam er al iemand die 7 bood. Dus mijn bod klaargezet met 15 euro. Twee seconden voor afloop van de veiling druk ik op enter...... kreeg ik een pop-up schermpje met de vraag om bevestiging van mijn bod. Ja, toen was de tijd al om natuurlijk. *moet het nog een beetje leren*
quote:Splinter02 schreef op 23 november 2012 @ 23:19:

*negeert uggggggggs-geklets*

Heel verstandig hoor.

Als je ze ooit geprobeerd hebt en voelt hoe zalig ze zitten maakt het inene niet meer uit hoe lillek ze zijn.

Gewoon nooit passen dan weet je ook niet wat je mist
Leuk hé vakantieveilingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven