sexrelatie

24-11-2012 13:44 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 dates gehad met een oude scharrel van een paar jaar terug. Erg gezellig. Nu kom ik zelf uit een lange relatie en heb geen behoefte aan vastigheid. Bij onze 2e date hebben we sex gehad.

Hij heeft aangegeven dat ik in het begin niet te veel van hem moet verwachten, waarop ik heb geantwoord dat ik niets van hem verwacht, behalve hetgeen wat we voorheen ook deden. Daar heb ik geen antwoord/bevestiging op gekregen, behalve dat hij het erg leuk vond. Vervolgens nodig ik hem een week later uit bij mij thuis, waarop hij antwoordde dat we misschien nog even moeten wachten, maar dat het erg leuk was. Waarom hij wilde wachten, geen idee.

Ik ken hem nu al een aantal jaren, en ik zie hem ook regelmatig. Ik zou het zonde vinden als het ongemakkelijk werd als we elkaar zagen. Dus ik heb hem gezegd dat als ie alleen vrienden wil zijn, dat ik dat ook prima vind, maar dat hij duidelijk moet zijn. Ik krijg slechts een reactie van: het was erg leuk, maar niet te haastig.

Nu merk ik dat ik het heel irritant begin te vinden omdat ik alleen maar hem wilde hebben voor de sex. Maar door zijn berichtjes ga ik er meer van denken.

Ik heb gezegd dat het me spijt dat ik zo straight forward ben geweest als dat hem heeft af geschrokken. Ik merk dat ik heel erg aan het zoeken ben naar een duidelijk signaal van wat ie wil.

Hij heeft vervolgens gezegd dat ik in een dilemma zit en dat we misschien even moeten stoppen. Waarop ik zei dat ik alleen hem maar wilde kunnen vragen op een avond of ie gewoon langs kwam voor sex. Heb ook nog gezegd dat ik een klik voelde tussen ons, en dat het me spijt dat ik dat dan zo heb opgevat. Sindsdien geen reactie, ook niet meer van mijn kant.

Ik merk dat ik het toch wel heel zonde vind, maar dat ik het eigenlijk ook niet zo goed begrijp. Heeft ie me nou afgewezen?
Ik begrijp het niet, wil je hem voor de seks of meer?

Die arme jongen is volgens mij een beetje in de war gebracht..
Haha, ja dat zou kunnen. Ik wil hem alleen voor de sex.
Ik krijg het gevoel bij het lezen van je verhaal dat hij denkt dat je meer wilt.

Maar hoe het ook zit, wij kunnen niet weten of hij je heeft afgewezen. Vraag het hem dus.
Misschien wou hij meer.. en houdt hij je nu even op afstand

Of hij vond eenmalig seks ook prima..

Tja ik weet het niet, ben ook niet zo goed in dit soort dingen hoor
Vragen heeft geen zin, want dat heb ik al gedaan. Hij reageert daar gewoon niet op, of hij omzeilt de vraag.

Ik heb hem meerdere malen de kans geboden om te zeggen dat we niet verder gaan, waarop hij dan alleen zei: ik vond het erg leuk. Meer niet. Hij gaat nergens op in. Alleen: het was erg leuk en misschien moeten we even wachten. Terwijl het niet mijn bedoeling is om te "wachten". Ik wil niet langzaam een sexrelatie op bouwen. Misschien is hij daar dan ook niet meer geschikt voor.
Heb je ook letterlijk gezegd..He gaat mij om een SEXrelatie niets meer en niets minder. Misschien dat dat duidelijker is dan allerlei raadraadsels en rebussen via de SMS-whatsapp oid
Puck
Ik heb heel duidelijk en letterlijk gezegd: ik verwacht niets van je, ik kom net uit een relatie; ik wil gewoon alleen sex en meer niet. Waarop hij had gezegd dat film en een wijntje ook wel leuk waren. Dat beaamde ik ook.

Ik heb hem 1x een berichtje gestuurd met 'kom je vannacht langs? ;-)' Hij antwoordt gewoon niet, maar zegt de volgende dag dat het niet te haastig moet. En dat we gewoon moeten zien of het weer een keer gebeurt.

Ik krijg geen hoogte van deze man en het frustreert mij.
Een cursus effectief communiceren zou hem waarschijnlijk goed doen.
Precies.
Ik denk dat hij je niet wil kwetsen, op geen enkel vlak. Volgens mij is hij niet in voor meer en ook niet in voor een sexrelatie. Wellicht vindt hij het lastig om je af te wijzen en kleedt dat wat verzachtend in.
Zelfs van een seksvriendje verwacht ik dat hij communiceert. Ik zou hier dus verrekte snel klaar mee zijn.
Als ie net zo neukt als ie communiceert.....
Verstik jij die jongen gerust nog meer dat dat je nu al doet!

Mijn god...ik krijg het er spaans benauwd van

Hij geeft aan laat me even met rust, het zou je sieren als je dat ook zou doen zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het klinkt een beetje alsof je teveel aan hem aan het trekken bent. Dus kijk wat er gebeurd als je het initiatief bij hem laat en heb je er geen geduld voor kap het af.
quote:badmeester schreef op 24 november 2012 @ 15:49:

Als ie net zo neukt als ie communiceert.....Afkappen dat contact. het is nu al een gedoe
Oh wacht,,,,houdt een sexrelatie in dat je te pas en te onpas in de houding moet springen als de ander zin heeft?

Kak...dan heb ik het toch en aantal jaren verkeerd gedaan zeg, wij hadden helemaal geen meldplicht terug naar elkaar, je smste en kreeg je niets terug....dan was de ander wat anders aan het doen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
misschien heeft hij een ander of hij is verliefd op je.
Ehm, ik heb dus eerder ook al een sexrelatie met hem gehad. Toen ging het ook van: heb je zin/tijd vanavond? En dan reageerde ik of hij altijd wel, ook al was het nee.

En dit is trouwens verspreid over een aantal weken. Het is niet zo dat dit binnen een aantal dagen is gebeurd. Ik wilde gewoon wat advies. Vooral omdat ik hem als een vriend niet kwijt wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven