Mooie bank!

24-11-2012 08:54 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even nieuwsgierig, wat vinden jullie van deze bank?

Ik vind 'm warm, gezellig en, ja, ook erg mooi..

quote:niekie1 schreef op 24 november 2012 @ 10:17:

In 1 woord: Wauw!!

minpuntje: is denk ik erg laag in de rugLaag in de rug valt mee. Wel laag in zijn geheel. Niet voor mensen die moeilijk op kunnen staan (mijn vader zal het wel niet zo waarderen
quote:brandy38 schreef op 24 november 2012 @ 09:58:

Tegen een zwarte achtergrond/muur zou dit veel mooier staan.Oh brrr, dat vind ik nou weer horror!!
quote:EvyBlissy schreef op 24 november 2012 @ 11:18:

Afschùwelijk vind ik hem.

Maar als je hem mooi vindt... Het is wel een statement. Weer wat anders dan de standaard grijze 2,5 zitter van de Leen Bakker.Kun je een plaatje plakken van wat jij nou helemaal geweldig vindt? Even nieuwsgierig. ..
quote:Fruity-Pebbles schreef op 24 november 2012 @ 09:33:

Gaaf!!! Ik wil 'm!!!!!

Chateau d'ax...

Ze verkopen ook erg veel leren bankstellen (waar ik dan niet zo van hou). Een groot wit leren model, hoekbank, is hun topper vertelden ze. Frans Bauer heeft m ook... grappig!
Kolere, ik kijk me al totaal scheel op het plaatje. Moet je niet aan denken dat in je huis te hebben, daarnaast ben je op zoiets binnen 3 maanden totaal uitgekeken.

Zelfs een blindengeleidehond gaat er spontaan van janken

Een inrichting moet neutraal zijn zodat je (áls je er al van houdt) met kleur kunt spelen dmv accessoires, desnoods meubelhoezen of zo, zo vaak als je wilt met kleur kunt spelen maar echt, een vaste bank waar de demonen al midden in de nacht preventief van schikken is niet echt handig.
quote:brandy38 schreef op 24 november 2012 @ 09:57:

Hm nee. Ik zou me heel snel gaan storen aan zoveel verschillende patronen en kleuren.

Het model op zich is wel gaaf!Ben ik ook wel een beetje bang voor. Maar het is zaak om alles eromheen rustig te houden, en ruimtelijk. Ik heb de gok maar genomen. Denk dat ik er errug veel plezier van ga hebben!!
Koop je ook voor je gezin en het bezoek meteen een hele goede zonnenbril of is iedereen al divergent scheel?
Wat kost hij nou?? Kan het niet vinden
Leuk als lounche set in een zwemparadijs
Vind hem overigens wel geweldig voor een kinderdagverblijf (of wat no-nick zegt)maar geen volwassen man (nog normale vrouw mét een man) welke dat in zijn huis wil hebben.
Mijn ogen mijn ogen.....................
quote:-no-nick- schreef op 24 november 2012 @ 17:04:

Leuk als lounche set in een zwemparadijs

Fixed

(of een nachtclub? )
Ik vind het lijken op een bank welke je wel ziet bij Marokkaanse families. Lekker alle muren volstouwen met bank!!

Zo bijzonder en apart is het niet hoor.

quote:-no-nick- schreef op 24 november 2012 @ 17:05:

Mijn ogen mijn ogen..................... Koud compres of schijfjes komkommer en je geneest wel van al die eh...kleuren"pracht"
quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:06:

[...]

Fixed

(of een nachtclub? ) Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa bv in de dark room, door die felle kleuren weet een ieder de weg
quote:2Italy2 schreef op 24 november 2012 @ 17:07:

Ik vind het lijken op een bank welke je wel ziet bij Marokkaanse families. Lekker alle muren volstouwen met bank!!

Zo bijzonder en apart is het niet hoor.

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn ogen mijn ogen.............................................gestafd!

Tafeltje erbij....poefje zus en zo.

Voor de menschen welke hyper worden van alle kleurtjes, het kan ook zo.

Echt een hele mooie bank!
Whahaha, liet hem manlief zien, ogen zo groot als schoteltjes.... zijn reactie:" als je ooit in je hoofd haalt zoiets in huis te halen kun je je koffers pakken en neem je dat spuuglelijke ding maar gelijk mee, welke achterlijke idioot koopt zoiets en welke achterlijke idioot verkoopt dit, Seats en Sofa's zeker weer, die verkopen enkel zooi"

Gelukkig weet hij dat ik zo gek niet ben

Stukkie huisvlijt.

quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:13:

Whahaha, liet hem manlief zien, ogen zo groot als schoteltjes.... zijn reactie:" als je ooit in je hoofd haalt zoiets in huis te halen kun je je koffers pakken en neem je dat spuuglelijke ding maar gelijk mee, welke achterlijke idioot koopt zoiets en welke achterlijke idioot verkoopt dit, Seats en Sofa's zeker weer, die verkopen enkel zooi"

Gelukkig weet hij dat ik zo gek niet ben

Ga ook nick man roepen ff moment
quote:2Italy2 schreef op 24 november 2012 @ 17:13:

[afbeelding]
Eén ding is wel waar, het is iig anders dan die uitgekauwde eeuwige hoekbank met loungggggggggggggggggggggegedeelte, poef erbij en een riefièra messon-dienblad ( mét opschrift, anders weten ze niet dat het een dienblad is erop) wat 3/4 Nederland schijnt te willen hebben (en ook heeft) Dat dan weer wel

(en een krantenbak met "livres" erop geschreven waarvan niemand weet dat daar dus tijdschriften in moeten daar weinig mensen Frans spreken )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven