VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hehe Mille, waren jullie pleisterplaatsen ook dat ondergrondse koele deel van het Forum Romanum en de Mac Donalds met airco? Daar moesten wij af en toe echt even een uurtje gaan zitten om bij te tanken. En liters water drinken en toch maar 2x per dag naar de wc hoeven.
Ah, oke, maat 100. Ik ga zo eens googlen.

Witte broeken, oei, werkt dat een beetje? Ik krijg dan visioenen van voortdurend moeten opletten of die niet vreselijk vies worden van het spelen. Of doe je die alleen aan als je ergens met ze naartoe gaat?
Wij zaten toen nog in fase van pleisterplaats hotelkamer

Welk jaar was jij er? Ben wel benieuwd nu. Misschien hebben we elkaar wel gezien zonder het te weten!
Ben nu aan het kijken en voor 700 euro zit je er drie dagen (incl. hotel en vlucht). Leuk!

GW is natuurlijk wel van de architectuur (modern, maar ach... het is ooit ontworpen toch? ) en ik vind Italie geweldig, de italianen het meest fantastische volk en wil het Colosseum, Vaticaan, Forum Romanun, Tevi fontien etc. echt eens zien.
Ik heb voor Maxi ooit 1x een witte broek gekocht toen ze nog wat kleiner was. Heeft ze 1x aan gehad en toen stapte ze op fietsje van vriendinnetje en wist haar halve broek tussen de ketting te krijgen. Over smoezelige kinderen gesproken.
quote:athena schreef op 04 mei 2008 @ 22:21:

Ah, oke, maat 100. Ik ga zo eens googlen.

Witte broeken, oei, werkt dat een beetje? Ik krijg dan visioenen van voortdurend moeten opletten of die niet vreselijk vies worden van het spelen. Of doe je die alleen aan als je ergens met ze naartoe gaat?

Nee, gewoon heet wassen en dan gaat het best.

Mijn Pebbeltjes mogen gerust vies worden, groene knieën enzo zwarte achterwerken of van top tot teen onder het stoepkrijt. Dat jullie niet denken dat ik zo'n moeder ben met opgeprikte ventjes...
Maar hóe hou jij het wit? Ik zie na een dag buitenspelen geen wit meer ben ik bang.

Ben het met je eens dat wit op spijkerbroek zo leuk staat, maar durf het niet echt aan.
O, wij waren er in...euhh...1996 denk ik? Of 1995. En niks geen hotelkamer voor ons, wij stonden met ons koepeltentje op die aggenebisj camping buiten de stad, op een van de heuvels. Zo eentje waar je hutjemutje op elkaar stond, 's nachts werd wakkergehouden door dronken Engelsen en in de douche de drollen van de nabijgelegen wc's voorbij zag drijven.
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 22:25:

Maar hóe hou jij het wit? Ik zie na een dag buitenspelen geen wit meer ben ik bang.

Ben het met je eens dat wit op spijkerbroek zo leuk staat, maar durf het niet echt aan.Yep. Idem. Als ik zie hoe vies de heren hier hun gewone spijkerbroekjes al krijgen, dan ben ik echt bang dat ik zo'n witte broek hoogstens een uur wit zie en daarna nooit meer.
Volgens mij waren wij er in 1990 Athena. Elkaar net misgelopen dus

Ik ga even sociaal doen nog, dag!
Zo, ik ga eens afsluiten. Eerst nog even nakijken of ik morgen nou een officiele vrije dag heb of niet...
Pebbles is er even een wit wasje aan het in doen, Athena.

Even geduld dus...
quote:Mille schreef op 04 mei 2008 @ 22:28:

Volgens mij waren wij er in 1990 Athena. Elkaar net misgelopen dus

Ik ga even sociaal doen nog, dag!

Ja, dat scheelde echt maar een haartje!

Dag Mille, doei Ely!
Nouja, ik koop effen witte T-shirtjes bij HEMA of WE ofzo, die kosten dan een euro of 5-6? Die was ik op 60 graden met Ariel. En bij erge vlekken wat Shout erop ofzo. En als ze niet meer schoon worden gooi ik ze weg. Maar heus, het meeste was je er wel gewoon uit hoor, ik tenminste wel...

En ze zijn na een dag echt wel goor.
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 22:29:

Pebbles is er even een wit wasje aan het in doen, Athena.

Even geduld dus... Hehe, voor de ultieme wastips wacht ik graag . Heb inmiddels te maken met vlekken in kleding die er zelfs na weken in Vanish niet meer uitgaan, dus kom maar op met de goeie tip Peb!
En in de winter dragen ze ze door onder een trui of overhemdje (ik hou niet van blote/kale 'nekkies') en dan zie je de vlekken toch niet.
Ja, oke, witte shirts hebben we hier ook wel en daar doe ik hetzelfde mee. Maar hier zijn het vooral de broeken die het moeten ontgelden als het gaat om smerig worden.
Zelfde verhaal. Groene knieen en zwarte modder even met vlekkenmiddel en dan op 60 graden met Ariel. En als dat niet werkt geef ik het op en gooi ik het weg.
quote:Pebbles schreef op 04 mei 2008 @ 22:33:

En als dat niet werkt geef ik het op en gooi ik het weg.

Mijn wasmotto.

Maar jij doet dan dus hele witte wasjes op 60 graden? Tenminste, ik neem aan dat je niet alleen wat shirtjes in de masjien mikt. Ik heb er altijd spullen bijzitten waarvan ik denk dat die dat niet gaan trekken.
Ik was eigenlijk nooit iets op 60 graden. Normale wasjes 30 graden en vieze wassen op 40 graden.
Mijn witte was bestaat uit witte T-shirts van Pebblo, Pebbeltjes en van mij. Witte handdoeken en wit ondergoed (katoen). Meer of ander wit hebben we hier volgens mij niet.

En dat kan allemaal op 60 graden. En is op de krimp gekocht want gaat ook in de droger.

En nu ga ik naar bed (dat helaas nog moet worden opgenmaakt...). Trusten!
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 22:41:

Ik was eigenlijk nooit iets op 60 graden. Normale wasjes 30 graden en vieze wassen op 40 graden.

Voor milieu veel beter!

Trusten!
Meen je dat nou?

Ik was handdoeken en washanden, ondergoed enzo altijd op 60 graden.

Voelde me al raar, dat ik nooit wat in de kookwas doe.

Alleen bont goed was ik op 40 graden. (lichtbont en donkerbont)
Ik ga lekker slapen...

Morgen weer werken.

Slaap lekker! (f)
Ik doe mijn doekjeswas altijd op 60 of zelfs (als er heel goor spul bijzit) 95 graden. Kleding nooit.

Zo, ik ga stoppen met de andijviepraat en zo langzaamaan richting bed. Zal morgen wel een drukke dag worden met zieke schurk.

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven