Ik wort dom
zondag 25 november 2012 om 17:16
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:13:
Over mijn sollicitatie brieven gooi ik spellingscontrole,lijkt me hier niet noodzakelijk.
Het is te begrijpen daar gaat het om.
Spellingcontrole haalt niet de d/t-fouten eruit.
En verder: Geen commentaar.
Over mijn sollicitatie brieven gooi ik spellingscontrole,lijkt me hier niet noodzakelijk.
Het is te begrijpen daar gaat het om.
Spellingcontrole haalt niet de d/t-fouten eruit.
En verder: Geen commentaar.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 25 november 2012 om 17:17
quote:barones schreef op 25 november 2012 @ 17:14:
[...]
Waarom moet dit altijd vermeld worden? Of is je grijze massa daarheen gezakt? Ik zeg bind er een elastiek omheen en draai um strak aan. Misschien dat er dan wat terugvloeit. Als ik dom ben en midden 30 kan ik geen geld meer verdienen door een sportcarriere ( geen hersens voor nodig), maar ook niet meer op de reguliere manier ( wel hersens voor nodig). Dan maar aan inkomen zien te komennvia een vrouw en viva vrauwen willen toch allemaal een man met een grote pic?
[...]
Waarom moet dit altijd vermeld worden? Of is je grijze massa daarheen gezakt? Ik zeg bind er een elastiek omheen en draai um strak aan. Misschien dat er dan wat terugvloeit. Als ik dom ben en midden 30 kan ik geen geld meer verdienen door een sportcarriere ( geen hersens voor nodig), maar ook niet meer op de reguliere manier ( wel hersens voor nodig). Dan maar aan inkomen zien te komennvia een vrouw en viva vrauwen willen toch allemaal een man met een grote pic?
zondag 25 november 2012 om 17:23
Oh daarom altijd aangetrokken geweest door mannen die ouder zijn dan 35. Jonger is veuls te slim voor me!
Na de potentie kun je ze wijsmaken dat ze niet weten hoe ze een bord in de kast moeten plaatsten zoals jij dat wil, dat ze luiers verkeerd plakken, dat ze de verkeerde broek aan hebben vandaag, dat ze niet meer uit mogen met vrienden. En ze luisteren ook nog! Aha........
Of maak ik dat mezelf weis....... Aftakeling... zucht
Na de potentie kun je ze wijsmaken dat ze niet weten hoe ze een bord in de kast moeten plaatsten zoals jij dat wil, dat ze luiers verkeerd plakken, dat ze de verkeerde broek aan hebben vandaag, dat ze niet meer uit mogen met vrienden. En ze luisteren ook nog! Aha........
Of maak ik dat mezelf weis....... Aftakeling... zucht
zondag 25 november 2012 om 17:46