Mooie bank!
zondag 25 november 2012 om 19:35
quote:2Italy2 schreef op 25 november 2012 @ 16:55:
[img]http://cdn4.welke.nl/photo/scale-1000x4 ... ist68.jpeg[/img]
How do i plak de plaatjes? Zoals ik het voorheen deed lukt het niet.
Onze huidige bank (oud en vies) heeft ook zo'n loungegedeelte, je hebt er nul aan als zitplaats.
[img]http://cdn4.welke.nl/photo/scale-1000x4 ... ist68.jpeg[/img]
Onze huidige bank (oud en vies) heeft ook zo'n loungegedeelte, je hebt er nul aan als zitplaats.
zondag 25 november 2012 om 20:11
zondag 25 november 2012 om 20:23
quote:Vicky schreef op 25 november 2012 @ 19:35:
[...]
Op overig is een permissie voor plaatjes plakken topic.
Je moet het nu eerst aanvragen bij de mods. Vanwege de idioten die het forum vol meenden te moeten plakken met de meest afgrijselijke zooi.
[...]
Je moet het nu eerst aanvragen bij de mods. Vanwege de idioten die het forum vol meenden te moeten plakken met de meest afgrijselijke zooi.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 26 november 2012 om 09:54
quote:tonkje schreef op 25 november 2012 @ 20:23:
[...]
Je moet het nu eerst aanvragen bij de mods. Vanwege de idioten die het forum vol meenden te moeten plakken met de meest afgrijselijke zooi.Dank je, ik was er zelf ook net achter gekomen..heb al een mail gestuurd.
[...]
Je moet het nu eerst aanvragen bij de mods. Vanwege de idioten die het forum vol meenden te moeten plakken met de meest afgrijselijke zooi.Dank je, ik was er zelf ook net achter gekomen..heb al een mail gestuurd.
maandag 26 november 2012 om 09:56
quote:betjebig schreef op 25 november 2012 @ 21:32:
Ik vind het een super bank, heel wat beter dan zo'n grijze truttenbank Dank je!! Een vriendin van mij noemde het al Engelse drop, ha ha. En ik denk dat we er heeeel lang zeer veel plezier van zullen hebben. Ik wil het er omheen ruimtelijk houden en zeer rustig qua kleur.
Ik vind het een super bank, heel wat beter dan zo'n grijze truttenbank Dank je!! Een vriendin van mij noemde het al Engelse drop, ha ha. En ik denk dat we er heeeel lang zeer veel plezier van zullen hebben. Ik wil het er omheen ruimtelijk houden en zeer rustig qua kleur.
maandag 26 november 2012 om 17:24