Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:25:

[...]



Ik zie meer een stilzwijgende oorlog tussen die twee



Sla Jef even van d'r stoel dan, volgende week?



Geeft je meteen een mooie kans om een papiertje met mijn tel.nr. voor Dan zijn neus te leggen
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 25 november 2012 @ 20:29:

Nou, volgens mij is Delano ook felief op Kalila

Ik snap niet zo goed hoe er iemand verliefd kan worden op Delano...

Hij is zo....zo....ja ik weet niet, eng-ig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 25 november 2012 @ 20:29:

Nou, volgens mij is Delano ook felief op KalilaZal zijn vriendin leuk vinden
Alle reacties Link kopieren
Ga je naar de uitzending Sum?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:30:

[...]



Ik snap niet zo goed hoe er iemand verliefd kan worden op Delano...

Hij is zo....zo....ja ik weet niet, eng-ig!ik snap het ook niet, maar niet omdat ie engig is, maar omdat ik hem een kleuter vind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 20:31:

Ga je naar de uitzending Sum?Yep, aanstaande zondag!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Delano lijkt me gewoon een beetje jong voor Kalila, vooral ook in gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik een ijsje nemen, of een eierkoek?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:33:

Zal ik een ijsje nemen, of een eierkoek?beide Of kipkerrie met doperwtjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:34:

[...]



beide Of kipkerrie met doperwtjes

Goeie optie!

(die eerste dan hè)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
summerdance, ik zou voor een pot Nutella gaan, is ook mijn grote vriend as we speak



Enne oke Delano is nog wat jong (had ie ook geen vriendin trouwens?) maar die Kalila vind ik maar een raar mens..
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
waarom wordt Vita ondertiteld?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jeutje wat lijken die zussen op elkaar..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 20:37:

waarom wordt Vita ondertiteld? Voor de Vlamingen denk ik.
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 20:37:

waarom wordt Vita ondertiteld? voor blinden denk ik
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze een Gooise R voor een Amsterdamse.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 20:37:

waarom wordt Vita ondertiteld? Die kinderen-voor-kinderen-rrrrrrrrr is wat lastig te volgen, vind je ook niet dan?
Alle reacties Link kopieren
Een hele hele dikke kus....en dan niet kussen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Die Lucia Marthas is vergeten haar hals mee te nemen met de foundation...............
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 20:38:

Wat heeft ze een Gooise R voor een Amsterdamse.Half Nederland heeft een gooise R... helaas. Het is officieel nog steeds een spraakgebrek
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:39:

[...]





Die kinderen-voor-kinderen-rrrrrrrrr is wat lastig te volgen, vind je ook niet dan? nee, eigenlijk niet, jij wel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het raar vinden, dat dansers beoordeeld worden op hun choreo's...
Alle reacties Link kopieren
Wauw, hoe deed ze dat met haar been?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:39:

[...]



Half Nederland heeft een gooise R... helaas. Het is officieel nog steeds een spraakgebrek En terecht
Weetje wat ik altijd zo suf vind aan die solo's.. van die sprongetjes met de benen wijd en dan nog even doorwiegen als het eindsignaal al geweest is.



Ik vond haar er wel lekker soepel uitzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven