Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 20:58:

Liezze is weer ontsnapt uit het rustige kamertje?????





Ik vond Vita echt top! En Denden ziet er niet uit in dat pakkie!Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 25 november 2012 @ 21:00:

[...]



Zo eng was hij toch niet?



Niet?



Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik zal me volgende keer laatmelden Ik heb net 4 uur gereden, ben een beetje gaar nu.



Wat heb ik gemist? Hopelijk niet Viviane? Ik vond Delano's solo niks (vind hem trouwens niet erg sympathiek), die van Vita geweldig en het duet goed. Vita komt dus uit Amsterrrdam-Zuid. Figures.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:02:

[...]





Niet?



[afbeelding]

En bedankt!

IK had hem na 11 maanden intensieve therapie net uit mijn systeem!



*pakt knuffeltruitje en slentert naar de separeer*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!




Bubbles, Bubbles! *denkt hieraan als Liezze het over snoezelruimte heeft*
Alle reacties Link kopieren
Waar moet ik Denden ook alweer van kennen? Of is dit een andere Denden?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
4 uur gereden?

Waar kom je vandaan dan Duub?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:03:

[afbeelding]



Bubbles, Bubbles! *denkt hieraan als Liezze het over snoezelruimte heeft*
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 21:04:

Waar moet ik Denden ook alweer van kennen? Of is dit een andere Denden?TUDB! (geloof ik)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:03:

[...]



En bedankt!

IK had hem na 11 maanden intensieve therapie net uit mijn systeem!



*pakt knuffeltruitje en slentert naar de separeer*Werk aan de winkel Roos!
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik zo'n leuk woord....valies!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
OMG die moeder van Divinia Lord. Zouden ze heel rijk zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:06:

OMG die moeder van Divinia Lord. Zouden ze heel rijk zijn?Als ze al zo'n auto van haar ouders krijgt dan denk ik van wel ja!
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:05:

Dat vind ik zo'n leuk woord....valies!

Net als dat 'u'



Maar ik gruwel van het woord 'groentjes' als het over groenten gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 21:04:

Waar moet ik Denden ook alweer van kennen? Of is dit een andere Denden?De ultieme Beffels!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:02:

[...]





Niet?



[img]http://www.chasse.nl/media/detail/slide ... _vliet.jpg[/img]Joh, hij komt tot mijn schouder (bij wijze van spreken, ik heb de beste man nog nooit ontmoet), is nog kleiner dan Dan.
Alle reacties Link kopieren
Jee, dat nummer.....zo
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het een ..eh...aparte naam vinden
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedrocht van een nummer.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:08:

Jee, dat nummer.....zo +1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Jan. Het was geen nummer waarop je met een glimlach en grote ogen danst.
Alle reacties Link kopieren
Jan gaat weer vragen stellen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:06:

OMG die moeder van Divinia Lord. Zouden ze heel rijk zijn?Ziet er wel naar uit, ook omdat Davinia een nieuwe auto heeft, ik neem aan dat ze die niet zelf betaald heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dat komt uit Moulin Rouge, en daar is het mooi hoor. Past in het verhaal
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel heel mooi opgemaakt zeg!



Jan, ga je neus even snuiten, je irriteert me!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven