SYTYCD 2012
zondag 25 november 2012 om 21:01
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 20:58:
Liezze is weer ontsnapt uit het rustige kamertje?????
Ik vond Vita echt top! En Denden ziet er niet uit in dat pakkie!Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht.
Liezze is weer ontsnapt uit het rustige kamertje?????
Ik vond Vita echt top! En Denden ziet er niet uit in dat pakkie!Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht.
zondag 25 november 2012 om 21:02
Sorry, ik zal me volgende keer laatmelden Ik heb net 4 uur gereden, ben een beetje gaar nu.
Wat heb ik gemist? Hopelijk niet Viviane? Ik vond Delano's solo niks (vind hem trouwens niet erg sympathiek), die van Vita geweldig en het duet goed. Vita komt dus uit Amsterrrdam-Zuid. Figures.
Wat heb ik gemist? Hopelijk niet Viviane? Ik vond Delano's solo niks (vind hem trouwens niet erg sympathiek), die van Vita geweldig en het duet goed. Vita komt dus uit Amsterrrdam-Zuid. Figures.
Ga in therapie!
zondag 25 november 2012 om 21:03
zondag 25 november 2012 om 21:08
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:02:
[...]
Niet?
[img]http://www.chasse.nl/media/detail/slide ... _vliet.jpg[/img]Joh, hij komt tot mijn schouder (bij wijze van spreken, ik heb de beste man nog nooit ontmoet), is nog kleiner dan Dan.
[...]
Niet?
[img]http://www.chasse.nl/media/detail/slide ... _vliet.jpg[/img]Joh, hij komt tot mijn schouder (bij wijze van spreken, ik heb de beste man nog nooit ontmoet), is nog kleiner dan Dan.