Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Fred en Viev moeten gewoon door, geen enkele discussie over mogelijk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel de finalisten hoor

En dan maakt het me niet uit wie er wint



Ik kan dan toch niet live kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft huwelijksproblemen, Zonnetje
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:57:

En dan krijgen ze straks de minste stemmen....Ja, dat is het enge met dat stemmen, dat de underdog ineens veel steun krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 25 november 2012 @ 21:58:

Dan heeft huwelijksproblemen, ZonnetjeO jee, wat is de roddel?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 25 november 2012 @ 21:58:

Dan heeft huwelijksproblemen, Zonnetje



Nee toch?



Wat zielig!



*doet een vreugdedansje*
Alle reacties Link kopieren
Davinia en Delano mogen voor mij naar huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:58:

Ik vind dit wel de finalisten hoor

En dan maakt het me niet uit wie er wint



Ik kan dan toch niet live kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Eens met Ish. Maar Vita mag ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 25 november 2012 @ 21:58:

Dan heeft huwelijksproblemen, ZonnetjeOh....do tell?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Davinia mag van mij naar huis.

En Delano of DoenDoen.
Alle reacties Link kopieren




ik dacht, laat ik je eens blij maken
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:59:

[...]





Nee toch?



Wat zielig!



*doet een vreugdedansje*

Grijp je kans! Foei!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
De finalisten zijn voor mij iig wel duidelijk.

Vita, Arno, Fred en Vivian!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vleermuis33 schreef op 25 november 2012 @ 21:53:

Van wie was het nummer waar Fred en Vivian opdanste?Nobody's Perfect van Jessie J (met dank aan Shazam)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 22:02:

[...]



Nobody's Perfect van Jessie J (met dank aan Shazam)Dank je Sum
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 25 november 2012 @ 22:00:





ik dacht, laat ik je eens blij makenMet een dooie mus ja
Alle reacties Link kopieren
Daar ga ik ook heen!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vleermuis33 schreef op 25 november 2012 @ 22:03:

[...]





Dank je SumGraag gedaan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een keer naar Isabel!

Ik heb ook vanalles meegemaakt nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 22:04:

Ik wil ook een keer naar Isabel!

Ik heb ook vanalles meegemaakt nl.

Volgend jaar ga je mee ok?

Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde

Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 22:04:

Daar ga ik ook heen!!!! Jij moet er ook uit. Jouw vrijetijdsbesteding is een beetje zoals de buik van Vita
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 22:05:

[...]



Volgend jaar ga je mee ok?

Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde

Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue





Jaaa!

Vooruit, je mag blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 22:06:

[...]





Jij moet er ook uit. Jouw vrijetijdsbesteding is een beetje zoals de buik van Vita [afbeelding]
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit 1000x leuker dan het origineel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven