Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 december 2011 @ 18:29:

[...]

Ik ben gek op kookboeken. Welke heb je evt. en wat zou je ervoor terug willen?

Moondancer, wat zijn het voor kookboeken? En wat wil je ervoor terug?

Heb ik je posting gemist? Hoop dat ik goed heb gekeken.

Ik heb nog zwarte pumps maat 39. Ik moet ergens een foto ervan hebben.

Ik heb nog veel meer dingen, koninginnedag is toch niets voor mij dus als ik iemand er een plezier mee kan doen of kan ruilen vind ik wel leuk. Zal overmorgen even naar mijn box gaan waar het staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 januari 2012 @ 16:00:

[...]

Ik heb nog zwarte pumps maat 39. Ik moet ergens een foto ervan hebben.

Ik heb nog veel meer dingen, koninginnedag is toch niets voor mij dus als ik iemand er een plezier mee kan doen of kan ruilen vind ik wel leuk. Zal overmorgen even naar mijn box gaan waar het staat.Ik moet ze even erbij zoeken maar volgens mij zijn de schoenen niet gedragen, wel leer;

Ga ik niet opsturen, is een dure spiegel geweest, alleen ophalen;

Ik heb nog wel meer maar daar moet ik donderdag even fotos van nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ alanabanana.

Excuses voor de late reactie, ik kon het hele topic niet meer vinden Ik zag hem nu ineens weer staan en ging meteen kijken. Heb je de bon nog en wil je eventueel ook ruilen tegen geld?
Oh sorry, ik zie nu pas in de openingspost dat dat niet mag....excuses
mylene_Valerie

Wat wil je voor die waxinehouder ruilen? =)
quote:gizmo231 schreef op 03 januari 2012 @ 18:52:

mylene_Valerie

Wat wil je voor die waxinehouder ruilen? =)

Oh het liefst een kookboekje/tijdschrift. Maar maakt mij niet zoveel uit, als ik jou er een plezier mee kan doen mag je hem ook wel hebben hoor. Moet hem alleen even zoeken. Had ik beter eerst kunnen doen maar niet aan gedacht omdat ik in gedachte zeker ben waar die ligt.

Woon je vlak bij Amsterdam? Dat zou wel het makkelijkste zijn.
Ik heb welgeteld 2 BP zegels, maar je zal ze net missen.

Wil iemand ze hebben?
Up
Welkom in alweer het vijfde weggeeftopic!!

(deel 4)

De originele OP:

In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Toevoeging van Marels; het is een weggeeftopic en dus geen ruiltopic. Als er een ruil gemaakt wordt leuk, maar het hoeft niet.

(mede-weggevers, roep maar als dit er uit moet... Het viel me de laatste tijd wat op)

Kortingsbonnen, spaarpunten en zegeltjes zijn ook van harte welkom in dit topic.

Net als off-topic geneuzel.

Voor de liefhebbers zal ik in de eerste post nog de kaart zetten, waarin vaste weggeeftopikkerts hun locatie in NL verraden.

Plaatjes van aangeboden spullen vinden we altijd leuk, maar hoeft niet natuurlijk.

Plaatjesplakrecht dient tegenwoordig aangevraagd te worden bij de mods. Zie het topic daarover op deze pijler voor de voorwaarden.

Veel weggeefplezier!
668, the neighbour of the Beast
Ik wil de eerste post!
En de tweede maar ik weet niet waar ik die voor nodig heb!
Liefjes, heeft de kaart eigenlijk nog nut?

De helft van de forummers die daar op staan komt hier nooit meer. Toch behouden of niet?
Deel 5 yeah

Mochten er nog mensen twijfelen om mee te doen; ik heb hier met grote vreugde spulletjes/kleding weggegeven en met diezelfde vreugde weer iets van anderen gekregen (oh en ook geruild, maar da's natuurlijk geen voorwaarde, zie OP).

Het loopt al 4 topics en ik hoop dat er in deel 5 ook weer veel mensen langskomen om malkander blij te maken.
Happy new topic

(post voor plaatjesuitleg en post voor kaart was het)
Wat Jurk zegt!

Dit is vooral een heerlijk, gezellig, ontzettend fijn topic waar mensen elkaar ongelofelijk blij maken!!

En dat is het fijne, dat mensen nog zo blij zijn met dingen waar jij eigenlijk allang op uit gekeken bent.

Niet aarzelen, doen dus!
Jeuj! Happy new topc! Ik doe weer blij mee! Ladies van de kinderkleding : alles staat blij ingepakt in doosjes en als het postkantoor even meewerkt, wordt alles morgen verstuurd!
Ik heb nog een gloednieuwe schoudertas in de aanbieding. Hij is blauw met rood met een draak erop. Soort van "postmanbag".

iemand interesse?
Hooi! Happy new topic!

Nog steeds niemand die een uiltjes pyjamabroek wil, of een reisgidsje over Barcelona?
quote:crazyheidi schreef op 26 november 2012 @ 19:44:

Ik heb nog een gloednieuwe schoudertas in de aanbieding. Hij is blauw met rood met een draak erop. Soort van "postmanbag".

iemand interesse?Heb je een foto? Mail maar naar forummiep@gmail.com
Jee, deel vijf alweer! Kijken of ik nu weer wat meer weg te geven heb dan in deel drie en vier, waar ik mijn neus niet heel veel heb laten zien (shame on me!)... Ik had een linkje in het vorige deel gezet, ik snor m zo nog even op want ben nog niet alles kwijt!
Happy New Topic !!

Dat er maar veel weggegeven mag worden in het nieuwe jaar !
Ik heb leeuwen kapstokhaakjes. Beetje goudkleurig. Moet ik vd week even kijken waar ik een foto heb.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb nog een zwarte met roze kralenketting in de aanbieding en een en een theorieboekje twv 20 euro voor het b rijexamen 24e druk. Als je deze wil, noem dan mijn gebruikersnaam in je bericht hier want daar kreeg ik berichtjes van.
quote:SuperGoomba schreef op 26 november 2012 @ 19:45:

[...]

Heb je een foto? Mail maar naar forummiep@gmail.com

moet ik nog even maken.

ik zal ook even de mod mailen of ik fotorechten mag. dat scheelt, want ik heb nog wel meer in de aanbieding.
welke maat is die uiltjespyama broek superboomba?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven