Entertainment alle pijlers

happy period

27-11-2012 15:00 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ergeren jullie je ook zo aan de kreet "happy period" in reclames? Voor mij is het echt niet happy!

Wat doen jullie om je wel wat happier te voelen?
Paracetamol innemen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Pijnstillers tikken en zo veel mogelijk slapen met een kruik.
En geen reclames kijken.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Met een dekentje op de bank en voor me laten zorgen. En veel pijnstillers
Ik koop en gebruik nooit maandverband> Maar als ik dat wel deed was die reclamespot voor mij reden om dat merk nooit meer te kopen.

Moet wel een achterlijke reclame kerel geweest zijn om met zo een achterlijk spotje te komen. Geen vrouw die zoiets achterlijks had bedacht...
En even dit filmpje kijken voor wat afleiding(http://www.youtube.com/wa ... er_embedded&v=Bpy75q2DDow).

Ik gebruik trouwens bijna geen maandverband meer sinds ik een spiraaltje heb, ben nauwelijks meer ongesteld.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Olivia1975 schreef op 27 november 2012 @ 15:05:

Ik koop en gebruik nooit maandverband> Maar als ik dat wel deed was die reclamespot voor mij reden om dat merk nooit meer te kopen.

Moet wel een achterlijke reclame kerel geweest zijn om met zo een achterlijk spotje te komen. Geen vrouw die zoiets achterlijks had bedacht...

Haha inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik deze reclame zag.

Maar weinig, ik heb er niet zoveel last van. Soms paracetamol op de eerste dag.
Chocolade. Veel chocolade.
De prikpil nemen... Nooit meer ongesteld, zalig!
En we stinken ook nog. Ik vind het echt een achterlijke reclame. Alle maandverband/tampon reclames, volgens mij worden die altijd door mannen bedacht.
Ik heb echt niets te klagen, Ik merk nooit iets als ik ongesteld ben, 1 dag voor ik het daadwerkelijk ben beetje rug en buikpijn, verder 2 / 3 dagen ongesteld. ( Heel klein beetje, niet heftig!) en dan is het weer over bij mij. voor mij is het dus gewoon een happy period!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik slik de pil door. Heerlijk
Until someone invents vibrating tampons, there will be no happy period!
Aleve Feminax.

Geen chocola. Wel hamburgers, (ham)kaascroissants, shoarma en pizza.

Warme deken en kersenpittenkussentje voor op mijn buik.
Implanon. Ik ben nooit meer ongesteld.
quote:Ivetje schreef op 27 november 2012 @ 15:23:

Ik slik de pil door. Heerlijk Nieuwschierige vraag: Slik jij continu de pil door ?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Natuurlijk slik ik ook wel pijnstillers. Maar ik heb geen zin om 3 weken in de maand mijn best te doen om af te vallen en het in de laatste week het er weer bij te krijgen omdat ik in mijn "happy periode" zit.

Heeft niemand iets leukers dan me een kruik op de bank zitten bedacht?
Ja die laatste reclame idd maakte me razend... je kunt niet te dicht op anderen gaan staan als je ongesteld bent, want je stinkt!!!! Echt een schandalige k..reclame!
Oh en als antwoord op je vraag: ik neem lange warme douches en ga in bad om te ontspannen. Verder veel slapen als dat kan. De pil maakt voor mij een enorm verschil, de spiraal schijnt nog beter te helpen.
Toen ik de pil/nuvaring had pilde/ringde ik ook gewoon door, dus geen maandstonden. Geweldig.

Nu zonder hormenen dus spijtiggenoeg wel. Ik ben nu elke maand dus terug aan de perdofemina (paracetamol), chocolade, snoep, warme baden, massages, etc.

En ik erger me ook verschrikkelijk aan de reclame, maar ik vind always helaas een van de enige goede maandverbanden. Dus ik gebruik ze wel....
Ach happy, merk er eigenlijk niks van. Net zo happy als nornaal dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven