Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hij klapt er bij mij ook steeds uit (iPhone).
Mijn avatar wijzigt niet, ook niet met F5.

Ik wil af van mijn ouderwetse Sint avatar, toch niks.
Ik zie na F5 doen (er stond net een vrouw met een lange pony aan 1 kant ofzo?) nu Zus en Zo in je avatar staan,m et wat roze streepjes (ofzo?) er achter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ok, ik zie dus zelf nog steeds mijn oude avatar, tx Himalaya!
Met die lange pony is trouwens van meer dan een week geleden geloof ik ;)
'Result: User not allowed to acces this forum' is weer een nieuwe melding die ik krijg via de app als ik een bericht wil plaatsen, staat tussen de andere 'input is missing' meldingen die ik krijg en weg moet klikken, uiteraard gevolgd door evenveel witte schermen.
De quote knop doet nu trouwens helemaal niets, kan alleen klikken op 'reageer'.

En zusenzo, via de app zie ik wel nog dat langharige tuig, geen idee waar hier de F5 knop zit
Ik ook, ik ook!!!
Die user not allowed melding krijg ik altijd als een topic in de tussentijd is verwijderd!

En zusenzoo ik zie de vrouw met lange pony als je ava!
Mijn avatar wijzigt niet! Heb het wel op de juiste manier gedaan. En ook als ik 'profiel bekijken' doe staat hij er wel (al een paar dagen), maar hier op het forum verschijnt hij dus niet...?
quote:pyridine schreef op 23 november 2012 @ 20:52:

Die user not allowed melding krijg ik altijd als een topic in de tussentijd is verwijderd!!Ik krijg heb gewoon tussen de 'same message' posts die ik allemaal weg moet klikken.
hier ook een avatar probleem. Volgens mij heb ik hem juist ingesteld, heb voor de zekerheid mijn cookies en cache verwijderd en al een aantal x de pagina vernieuwd. Maar ik zie hem niet. Wel in mijn profiel maar niet als ik forum.
ik heb geen prikbord op het mobiele forum...nergens te vinden.

ook is vaak het vak waar je je reactie in kunt typen weg...vooral vaak als je op het forum klikt op bekijk laatste reactie
Zelfde probleem als Himalaya. Continu na posten van een bericht in de app meldingen (stuk of 6) met input missing en nog iets. Als die weg zijn moet ik 4 witte schermen terug klikken en dan kom ik pas weer in het topic.

Laden gaat ook langzamer sinds de update. Als ik nu een topic open en naar beneden scroll heb ik 5 reacties ongeveer en dan kan ik niet verder scrollen. Dan moet hij weer laden voor weer een paar reacties en zo verder tot ik eindelijk onderaan ben. En dan krijg ik nog een blokje met reclame dat er ineens tussen springt! Ik had echt die nieuwe update niet moeten doen, want het is er zoveel slechter op geworden

En ik heb in de lijst bij catagorien nog steeds bij mode en beauty een zwarte pump staan en bij lijf en lijn het parfumflesje als icoontje ervoor.
Mijn avatar doet het nergens (IE, Firefox, Safari) staat er wel als ik mijn profiel bekijk. Heb hem al een keer opnieuw geüpload. Doe ik iets verkeerd of...?
Ik heb hetzelfde avatar probleem. Heb de juiste maat pixels. Ik heb mijn cookies verwijderd en de cache geleegd. Ik zie alleen niets veranderen. Ik maak overigens gebruik van firefox op een mac.
Quote worden in de app, in een willekeurig ander topic geplaatst. Althans dat was bij mij zo en dan denk ik nu te weten waarom ik soms quotes tegen kom als een tang op een varken in een topic.
Liselore : had ik ook ja! Wilde in entertainment iets quoten, ging niet en op het pijltje om terug te gaan deed ie ook niet. Uiteindelijk sprong hij terug en kwam ik de quote tegen in een topic op de zwanger-pijler
En die missing input melding na een reactie posten worden er steeds meer. Krijg er nu al 14!! En dan ook daarna 14 witte schermen.
@Ivetje/Liselore/anderen met app problemen: Zou het eventueel lukken om foto's of een videootje (bijv. met een andere telefoon) te maken van alle foutmeldingen die je in de app tegenkomt?

Het probleem is nu dat het onwikkelingsbedrijf van de app het probleem niet kan reproduceren en ook in ons eigen team werkt de app bij iedereen zoals het hoort.

Een vijftal gebruikers hebben nu de problemen gemeld, maar ik moet dus iets van beeldmateriaal doorsturen zodat men concreet ziet wat er misgaat bij jullie. Hopelijk lukt het je iets te verzamelen, zou je dat dan aub willen sturen naar forum@viva.nl? Dan stuur ik het direct door!

Dank
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mbt de avatars:

Als dit niet lukt kun je eventueel je plaatje sturen naar forum@viva.nl, dan kunnen wij het plaatje handmatig voor je toevoegen aan je account.

quote:mammievan4 schreef op 24 november 2012 @ 22:09:

ik heb geen prikbord op het mobiele forum...nergens te vinden.

ook is vaak het vak waar je je reactie in kunt typen weg...vooral vaak als je op het forum klikt op bekijk laatste reactieKlopt, op de mobiele site is het prikbord helaas niet bereikbaar. Wel kun je er via de Viva app komen.

quote:ModeratorViva schreef op 26 november 2012 @ 14:42:

Het probleem is nu dat het onwikkelingsbedrijf van de app het probleem niet kan reproduceren en ook in ons eigen team werkt de app bij iedereen zoals het hoort.

Een vijftal gebruikers hebben nu de problemen gemeld, maar ik moet dus iets van beeldmateriaal doorsturen zodat men concreet ziet wat er misgaat bij jullie. Hopelijk lukt het je iets te verzamelen, zou je dat dan aub willen sturen naar forum@viva.nl? Dan stuur ik het direct door!

Dank Het gaat er bij mij niet van komen om een video van de problemen te maken. Ook denk ik dat het weinig toevoegt aan hetgeen er al (uitgebreid) is beschreven van de foutmeldingen.
quote:himalaya schreef op 26 november 2012 @ 14:58:

[...]

Het gaat er bij mij niet van komen om een video van de problemen te maken. Ook denk ik dat het weinig toevoegt aan hetgeen er al (uitgebreid) is beschreven van de foutmeldingen.Geen probleem, toch hoop ik eventueel via een andere forummer wel dergelijk materiaal te kunnen ontvangen. Want met de tekstuele beschrijvingen lopen we een beetje vast vrees ik, dan wordt het een verhaal van "iemand heeft een probleem" vs " wij zien geen probleem" haha. Daarom zouden bijv. foto's of een filmpje enorm helpen, dat is hard bewijs zeg maar

Test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven