Entertainment alle pijlers

Masterchef allstars!

29-11-2012 08:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dit?

Callum is terug! Joehoe! En Julie en Poh en Marion en Justine en Hayden en oeh wat leuk!

Wie gaat er winnen?
Jaaa! Ik ben dol op Masterchef. Ik volg het pas sinds een half seizoen, dus ik ken niet iedereen
Ga in therapie!
Ik vind het ook zo leuk met al die bekenden! Ik gun het Poh, omdat ik het haar de vorige keer ook zo gunde!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ja, ik kijk het ook! Ik vind het vooral leuk om Hayden, Dani en Callum weer terug te zien. Alleen jammer dat Andy (winnaar2012) er niet bij is.. Hij is zo leuk
hayden en poh!
Ik gun het callum, ik vind hem zo schattig
*
Ga in therapie!
Ja, ik kijk ook weer. Maar deze keer valt er toch niemand af en is er toch geen winnaar? Heb alleen nog maar een strijd gezien waarbij ze geld voor goede doelen winnen.
Hoop dat de echte Masterchef weer gauw begint, want mis de strijd :(
Ja er gaat er wel een winnen. Ik weet het helaas al.. Net per ongeluk gegengekomen.
Ja er gaat er wel een winnen. Ik weet het helaas al.. Net per ongeluk gegengekomen.
Wanneer en waar te zien??
Oh, dat is leuk om te lezen Tomatensoep! Vond het deze week een beetje te gezellig, alsof ze het niet echt serieus namen omdat het geen strijd was. Maar wel dus Dan ben ik voor die lieve Indiaase man!

edit: Kumar dus

Elke dag om 18 uur op Net5 Girasole.
Ja kumaf is leuk he maar ik vind de meesten in dit programma wel leuk. De worstjes gister leken me niet allemaal even lekker, ben benieuwd wat ze vanavond moeten doen!
Weer lekker veel verschillende dingen vandaag
Oeh het ziet er idd zo lekker uit! Die cake van kate, hmmmm..... Of die ijsdingen van jonathan..
Jammer dat Kumar niet gewonnen heeft, vind hem zo lief...

kijk het pas echt sinds het afgelopen seizoen. Daarvoor helaas altijd te laat thuis, dus viel dan halverwege binnen bij mijn ouders.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik kijk.

Wat schattig dat kumar niet doorhad dat het pasta moest worden.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
waar is het???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gevonden
leuk idd om iedereen weer even te zien. Meesten zijn toch ook doorgegaan met koken/restaurant/winkeltje.
Oe...wie was die blonde god uit het gele team ook alweer?

En Cullem!!! Leuk!
Er wint niemand. Ze kunnen geld winnen voor een goed doel. Iedereen kan dus een beetje geld voor het goede doel van hun keuze winnen.
Dit is mijn tweede seizoen masterchef, ken de personen dus nog niet. Wel vind ik ze leuke opdrachten hebben en zit er een redelijk tempo in. Dat vond ik bij de gewone mastervhef soms wel vervelen: teamopdracht, individuele opdracht, eliminantie, masterclass... wel leerde je zo alle personages kennen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Summerdance schreef op 30 november 2012 @ 18:53:

Oe...wie was die blonde god uit het gele team ook alweer?

En Cullem!!! Leuk!Hayden was dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven