Werk & Studie alle pijlers

0.78 fte?

29-11-2012 12:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand om hoeveel uur dat dan gaat?

Kom er zo snel niet uit, misschien dat iemand van jullie het zo weet?
28 uur
Als het gaat om een baan waarbij 36 uur fulltime is...
Ligt dat er niet aan waar je werkt? 1 fte bij mijn huidige werkgever is 36 uur, bij mijn vorige was het 40 uur.
Neem de fulltime werkweek en vermenigvuldig dat met 0.78.

Dus: 40 * 0,78 of 38 * 0,78 of 36 * 0,78
oh ja nu snap ik het.

0.78 x het aantal uren van een fulltime werkweek
quote:nieuwemaan11 schreef op 29 november 2012 @ 12:33:

Ligt dat er niet aan waar je werkt? 1 fte bij mijn huidige werkgever is 36 uur, bij mijn vorige was het 40 uur.

dat dus.

Als FTE 36 uur is doe je het x 0,78 = 28 uur

Als FTE 38 uur is doe je het x 0,78 = 29,5 uur

Als FTE 40 uur is doe je het x 0,78 = 31 uur
Maar het staat zo in een vacature, staat niet bij wat bij hun een fulltime werkweek is.. :S

Even bellen maar dan denk ik
0,78 x het aantal uur dat fulltime is.

Dus bij 36 uur fulltime gaat het om 28 uur, bij 40 uur fulltime is het 31 uur. fulltime 38 uur is het 30 uur.
quote:_puck_ schreef op 29 november 2012 @ 12:36:

Maar het staat zo in een vacature, staat niet bij wat bij hun een fulltime werkweek is.. :S

Even bellen maar dan denk ikKun je dat niet terugvinden op hun website? Of misschien in de CAO, als de branche een CAO kent?
quote:_puck_ schreef op 29 november 2012 @ 12:36:

Even bellen maar dan denk ik

dan zit het tussen de 28 en 31 uur.

Maakr niet zoveel verschil toch.
Welke sector is het?
Welke sector is het??
Wow diedietje!! Tegelijk...
Grofweg: bedrijfsleven 40, overheid 36
quote:nieuwemaan11 schreef op 29 november 2012 @ 12:39:

Grofweg: bedrijfsleven 40, overheid 36kun je niks van op aan.. huidige en ook vorige werkgever geen overheid maar 36 uur is fte
quote:Biebeliee schreef op 29 november 2012 @ 12:37:

[...]

dan zit het tussen de 28 en 31 uur.

Maakr niet zoveel verschil toch.

Ik werk nu 2 dagen per week, dus moet weten of ik dit erbij zou kunnen doen.

28 net wel, 32 net niet dus.

CAO gehandicaptenzorg
Ooooh... De zorg. Dan is het 28 uur. Maar is het regelmatig of onregelmatig?? En ehh... 28 doe je er niet even bij hè...
Als het een vacature is: altijd even bellen. Bedenk gelijk nog wat andere goede vragen (goed = niet in de vacature of op de site terug te vinden) en je naam blijft gelijk beter hangen bij het bedrijf.
0,8 is 4 dagen, daar zit 0,78 heel dicht tegenaan. Dus dat lijkt mij niet haalbaar als je er al 2 werkt en wilt blijven werken.
Het is inderdaad niet even erbij, maar ben nu dus gedeeltelijk werkeloos. Liefst werk ik 4 of 5 dagen
En staat erbij, gemiddeld?? Ik werk gemiddeld 28 uur, maar heb ook weken van 50 uur en weken van 12 uur...
Ik denk niet dat je 0,78 fte kunt volhouden naast 2 volle werkdagen. Maar misschien kun je bij baan 1 wat minder uren werken? Of staat baan 2 daar voor open? Of wellicht kun je bij beiden wat water bij de wijn doen. Ook kun je nog overwegen om de 2 dagen op te zetten als je er 4 kunt werken.
Er staat niet bij dat het gemiddeld is. Wel vreemd, omdat je van hoeveel uur je ook uitgaat nooit op een rond getal komt..

Ik ga toch bellen. En de tip om meer vragen te stellen vind ik een goeie!

Bedankt voor het meedenken.
Waarschijnlijk kom je uit op 28,8. Hierin bedoelen ze vaak dat er een uitloop qua uren in kan zitten, dus een klein flexibel deel... Succes in elk geval!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven