Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 28 november 2012 om 21:11
quote:MamaK77 schreef op 28 november 2012 @ 19:53:
@ newnick, had jij nou een roze en een blauwe kinderkoffer? Was dat de koffer in je album?
Ja klopt!
@ Ayla, sterkte voor jou en je vriendin!
In de aanbieding
Een roze en blauwe koffer, klein formaat (voor kinderen)
Zwarte portomonee, met borduursel.
Zwarte Nikes maat 22
Zwart lederen tas.
Een hele grote mand. Soort riet (waar ik mijn dekens in opborg, ooit gekocht bij Trendhopper)
@ newnick, had jij nou een roze en een blauwe kinderkoffer? Was dat de koffer in je album?
Ja klopt!
@ Ayla, sterkte voor jou en je vriendin!
In de aanbieding
Een roze en blauwe koffer, klein formaat (voor kinderen)
Zwarte portomonee, met borduursel.
Zwarte Nikes maat 22
Zwart lederen tas.
Een hele grote mand. Soort riet (waar ik mijn dekens in opborg, ooit gekocht bij Trendhopper)
donderdag 29 november 2012 om 13:21
@kiwibanaansap.
Gefeliciteerd! Leuk een jongen! Verder alles goed bij de echo?
Ik heb wel wat liggen maar dat gaat niet voor gratis weg, wel voor een klein bedragje. Kan er evt voor dat bedrag nog wat rompertjes 50/56 en wat mutsjes e.d bij doen. Mijn zoon is net uit 50, en kan niet alles bewaren.
Ik vond vooral de boxpakjes/broekjes met voetjes erg handig, omdat in het begin zoon zijn sokken steeds uitvielen, terwijl ik de kleinste maat had gekocht ;P
Onder aangeboden hier op het forum staan foto's
In het kader van zuinig doen. Je kunt oa bij de babydump een leuk babypakket halen. Ook het pakket van de c1000, voor na de geboorte is erg handig en leuk, oa 50% korting op luiers een bon ervan. Die kun je halen als je het geboortekaartje inleverd.
je kan evt mailen op nickname apenstaartje xs4all punt nl
Ik heb wel wat liggen maar dat gaat niet voor gratis weg, wel voor een klein bedragje. Kan er evt voor dat bedrag nog wat rompertjes 50/56 en wat mutsjes e.d bij doen. Mijn zoon is net uit 50, en kan niet alles bewaren.
Ik vond vooral de boxpakjes/broekjes met voetjes erg handig, omdat in het begin zoon zijn sokken steeds uitvielen, terwijl ik de kleinste maat had gekocht ;P
In het kader van zuinig doen. Je kunt oa bij de babydump een leuk babypakket halen. Ook het pakket van de c1000, voor na de geboorte is erg handig en leuk, oa 50% korting op luiers een bon ervan. Die kun je halen als je het geboortekaartje inleverd.
je kan evt mailen op nickname apenstaartje xs4all punt nl
donderdag 29 november 2012 om 15:06
donderdag 29 november 2012 om 15:19
Ik heb ook nog het een en ander te geef aan babyjongenskleertjes en ook nog wat dingen voor een klein prijsje. Ik kan nog geen plaatjes plakken en forum nu mobiel, maar als je laat weten wat je zou willen, wil ik je wel foto's mailen. Mailen kan op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Ik zal ook nog even kijken wat ik verder te geef heb.....
Ik zal ook nog even kijken wat ik verder te geef heb.....
donderdag 29 november 2012 om 15:22
donderdag 29 november 2012 om 15:26
quote:ayla2 schreef op 28 november 2012 @ 15:02:
Lieve Gewoonsuz, heeeeeeeel erg bedankt voor het geweldige pakketje wat de postbode hier vanochtend heeft gebracht! We zijn er heel erg blij mee!! Super dank je wel!!
Zodra dochter uit haar nestje komt gaan we even passen
Mijn pakje voor jou Marels komt, écht, maar mijn ochtend liep een beetje anders dan gepland, dochtertje van mijn lieve vriendin is vannacht overleden, daar ging mijn energie vanochtend even heen..... sorry! Ik denk dat het vrijdag wordt, of morgenavond, het staat klaar!
Nu mijn heerlijke drietal even aandacht geven, nog maar even lekker naar buiten als ze uitgeslapen zijn (sintstress is toch wel heel vermoeiend......) voor jou!
Lieve Gewoonsuz, heeeeeeeel erg bedankt voor het geweldige pakketje wat de postbode hier vanochtend heeft gebracht! We zijn er heel erg blij mee!! Super dank je wel!!
Zodra dochter uit haar nestje komt gaan we even passen
Mijn pakje voor jou Marels komt, écht, maar mijn ochtend liep een beetje anders dan gepland, dochtertje van mijn lieve vriendin is vannacht overleden, daar ging mijn energie vanochtend even heen..... sorry! Ik denk dat het vrijdag wordt, of morgenavond, het staat klaar!
Nu mijn heerlijke drietal even aandacht geven, nog maar even lekker naar buiten als ze uitgeslapen zijn (sintstress is toch wel heel vermoeiend......) voor jou!
donderdag 29 november 2012 om 15:31
quote:Shenandoah schreef op 29 november 2012 @ 13:21:
@kiwibanaansap.
nlIk vind het erg jammer dat ik daar truitjes bij zie staan die ik aan jou heb weg gegeven. Zou het leuker vinden als je die ook weer gewoon door geeft aan andere. Jammer!
@kiwibanaansap.
nlIk vind het erg jammer dat ik daar truitjes bij zie staan die ik aan jou heb weg gegeven. Zou het leuker vinden als je die ook weer gewoon door geeft aan andere. Jammer!
donderdag 29 november 2012 om 15:33
Ik lees nu al een paar keer: niet gratis maar voor een klein bedrag.
Kijk hier mee uit, want er mag hier niet verkocht worden, dan worden we nl verbannen naar het prikbord.
Ik heb nog steeds: pc bureau, monitor ( een oudewetse dikke), pc boxjes, een heren jeans maat 29 lente 30. Valt erg klein eerder 26/27 en kort. Vriend heeft maat 28 en krijgt m niet dicht.
Kijk hier mee uit, want er mag hier niet verkocht worden, dan worden we nl verbannen naar het prikbord.
Ik heb nog steeds: pc bureau, monitor ( een oudewetse dikke), pc boxjes, een heren jeans maat 29 lente 30. Valt erg klein eerder 26/27 en kort. Vriend heeft maat 28 en krijgt m niet dicht.
donderdag 29 november 2012 om 15:34
Wat op deze foto's staat zijn alle dingen die ik zelf gekocht heb, voor zover ik weet, kan zijn dat er per ongeluk 1 tussen verdwaald is, dat zou kunnen. Welk pakje bedoel je precies?
Mijn intentie is niet om alles wat ik gekregen heb door te verkopen, dat geef ik ook gewoon weer door.
De van hier gekregen kleding past zoonlief nu nog, dus als hij eruit is, komt het gewoon weer hier in het topic.
Mijn intentie is niet om alles wat ik gekregen heb door te verkopen, dat geef ik ook gewoon weer door.
De van hier gekregen kleding past zoonlief nu nog, dus als hij eruit is, komt het gewoon weer hier in het topic.
donderdag 29 november 2012 om 15:34
lelytjevandalen: heb je toevallig foto's van de schoentje en de sandaaltjes? Zou je me willen mailen op: taartje81 @ hotmail . com
Ik zal ook weer eens gaan snuffelen hier of ik nog dingen heb weg te geven. Ben een beetje door mijn spullen heen ben ik bang.
Heb nog wel wat baby speeltjes. Mocht er interesse in zijn mag je me mailen.
Ik zal ook weer eens gaan snuffelen hier of ik nog dingen heb weg te geven. Ben een beetje door mijn spullen heen ben ik bang.
Heb nog wel wat baby speeltjes. Mocht er interesse in zijn mag je me mailen.
donderdag 29 november 2012 om 16:02
[quote]kiwibanaansap schreef op 29 november 2012 @ 13:18:
heeft iemand toevallig nog jongenskleertjes in kleine maatjes? We hadden begin van de week de 20 weken echo en we krijgen er een klein mannetje bij
Misschien kunnen we wat ruilen? Ik heb een meisje van bijna 2.
Ik heb misschien nog wel wat dingetjes? ik heb heel veel kleertjes gekregen voor mn dochter en daar zitten ook dingen bij die ik meer voor jongens vind dan voor meiden! het meeste is maatje 62 of iets groter, jammer dat ik 56 net heb weggedaan!
Mijn dochter is nu voorlopig nog geen 2 maar ik vind het handig alvast wat dingen voor als ze wat ouder is te hebben dus ik heb wel interesse? als je wilt kan ik wel foto's maken van wat ik heb?
heeft iemand toevallig nog jongenskleertjes in kleine maatjes? We hadden begin van de week de 20 weken echo en we krijgen er een klein mannetje bij
Ik heb misschien nog wel wat dingetjes? ik heb heel veel kleertjes gekregen voor mn dochter en daar zitten ook dingen bij die ik meer voor jongens vind dan voor meiden! het meeste is maatje 62 of iets groter, jammer dat ik 56 net heb weggedaan!
Mijn dochter is nu voorlopig nog geen 2 maar ik vind het handig alvast wat dingen voor als ze wat ouder is te hebben dus ik heb wel interesse? als je wilt kan ik wel foto's maken van wat ik heb?
donderdag 29 november 2012 om 16:03