Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
dinsdag 27 november 2012 om 23:15
quote:gewoonsuz schreef op 27 november 2012 @ 22:21:
[...]
Keep your head up Ayla misschien zie de wereld er morgen een stuk vrolijker uit?! Er is in ieder geval weer een pakje naar je onderweg, misschen helpt dat een heel klein beetje
daar word ik weer heel blij van! Je bent een schat!!! Morgen is alles vast anders, maar vandaag was het wel ff weer genoeg
Vlop voor jou dochter ligt klaar, zal proberen die morgen ook op de bus te doen!!
[...]
Keep your head up Ayla misschien zie de wereld er morgen een stuk vrolijker uit?! Er is in ieder geval weer een pakje naar je onderweg, misschen helpt dat een heel klein beetje
daar word ik weer heel blij van! Je bent een schat!!! Morgen is alles vast anders, maar vandaag was het wel ff weer genoeg
Vlop voor jou dochter ligt klaar, zal proberen die morgen ook op de bus te doen!!
dinsdag 27 november 2012 om 23:16
quote:Shenandoah schreef op 27 november 2012 @ 22:24:
@ayla,
denk dat je mij bedoelt?
Ik ga je mailen.
je sjaggie bui mag je er desnoods wel bij doen. Heb hier een klein mannetje wat sinds kort kan lachen, en dan verdwijnt je sjaggie bui zo
oooooooooh, verse babylachjes zijn zóóó qute!!
ik heb je terug gemaild
@ayla,
denk dat je mij bedoelt?
Ik ga je mailen.
je sjaggie bui mag je er desnoods wel bij doen. Heb hier een klein mannetje wat sinds kort kan lachen, en dan verdwijnt je sjaggie bui zo
oooooooooh, verse babylachjes zijn zóóó qute!!
ik heb je terug gemaild
woensdag 28 november 2012 om 08:08
quote:woepsie schreef op 27 november 2012 @ 21:00:
Ik zal morgen nog even verder kijken wat ik heb.
Ik heb nog een tas met kleren boven staan, wat anders weggaat.
- Zwarte laarzen. (soort all stars model) Merk: Spirit, maat 38
- Nette zwarte broek van Zoi, tot net onder de knie (bij mij dan), maat 38
- bruin colbert jasje maat M
- Zwarte blouse, lange mouw, maat 38
- city life women wear, driekwarts broek, groen, maat M
- 3 Only shirtjes, Maat L, valt meer als een M.
Ik heb wel fotosIk heb misschien wel interesse in de Only shirtjes, zou ik de foto van de shirtjes mogen zien?
Ik zal morgen nog even verder kijken wat ik heb.
Ik heb nog een tas met kleren boven staan, wat anders weggaat.
- Zwarte laarzen. (soort all stars model) Merk: Spirit, maat 38
- Nette zwarte broek van Zoi, tot net onder de knie (bij mij dan), maat 38
- bruin colbert jasje maat M
- Zwarte blouse, lange mouw, maat 38
- city life women wear, driekwarts broek, groen, maat M
- 3 Only shirtjes, Maat L, valt meer als een M.
Ik heb wel fotosIk heb misschien wel interesse in de Only shirtjes, zou ik de foto van de shirtjes mogen zien?
woensdag 28 november 2012 om 12:38
Gewoonsuz: Dank je wel voor de kleren! Het pakketje is al aangekomen, superleuk! Daar gaat madammeke vast heel blij mee zijn.
Ik heb nog gordijnen in de aanbieding:
3 Witte vouwgordijnen van 1,00 x 1,75 (Destijds bij Xenos gekocht)
2 Rode vouwgordijnen van 1,17 x 1,75 (zal wel 1,20 moeten zijn met bevestigingsmateriaal erbij denk ik), ook van Xenos
2 Chocoladebruine gordijnen van ongeveer 1,33 x 2,50 (in het etiket staat 1,40 breed, maar dat meet ik écht niet!). Hier moet een roede doorheen. Misschien wat voor Marels, voor op die tafel/in de kraam?
En ook staat er in de schuur nog een driepoot staande lamp, zonder kap. De kap is helaas gesneuveld bij de verhuizing. We hoopten er een mooi plekje voor te gaan vinden in ons nieuwe huis, maar met pijn in mijn hart moet ik hem toch maar weg doen.
Hij is donker gelakt, beetje eiken-achtig, zou ik zeggen.
Voor foto's kun je me mailen op essie.78 op de hetemail.NL.
Ik heb nog gordijnen in de aanbieding:
3 Witte vouwgordijnen van 1,00 x 1,75 (Destijds bij Xenos gekocht)
2 Rode vouwgordijnen van 1,17 x 1,75 (zal wel 1,20 moeten zijn met bevestigingsmateriaal erbij denk ik), ook van Xenos
2 Chocoladebruine gordijnen van ongeveer 1,33 x 2,50 (in het etiket staat 1,40 breed, maar dat meet ik écht niet!). Hier moet een roede doorheen. Misschien wat voor Marels, voor op die tafel/in de kraam?
En ook staat er in de schuur nog een driepoot staande lamp, zonder kap. De kap is helaas gesneuveld bij de verhuizing. We hoopten er een mooi plekje voor te gaan vinden in ons nieuwe huis, maar met pijn in mijn hart moet ik hem toch maar weg doen.
Hij is donker gelakt, beetje eiken-achtig, zou ik zeggen.
Voor foto's kun je me mailen op essie.78 op de hetemail.NL.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
woensdag 28 november 2012 om 14:15
woensdag 28 november 2012 om 14:18
woensdag 28 november 2012 om 15:02
Lieve Gewoonsuz, heeeeeeeel erg bedankt voor het geweldige pakketje wat de postbode hier vanochtend heeft gebracht! We zijn er heel erg blij mee!! Super dank je wel!!
Zodra dochter uit haar nestje komt gaan we even passen
Mijn pakje voor jou Marels komt, écht, maar mijn ochtend liep een beetje anders dan gepland, dochtertje van mijn lieve vriendin is vannacht overleden, daar ging mijn energie vanochtend even heen..... sorry! Ik denk dat het vrijdag wordt, of morgenavond, het staat klaar!
Nu mijn heerlijke drietal even aandacht geven, nog maar even lekker naar buiten als ze uitgeslapen zijn (sintstress is toch wel heel vermoeiend......)
Zodra dochter uit haar nestje komt gaan we even passen
Mijn pakje voor jou Marels komt, écht, maar mijn ochtend liep een beetje anders dan gepland, dochtertje van mijn lieve vriendin is vannacht overleden, daar ging mijn energie vanochtend even heen..... sorry! Ik denk dat het vrijdag wordt, of morgenavond, het staat klaar!
Nu mijn heerlijke drietal even aandacht geven, nog maar even lekker naar buiten als ze uitgeslapen zijn (sintstress is toch wel heel vermoeiend......)
woensdag 28 november 2012 om 19:53
Oh Ayla, wat verdrietig! Sterkte voor jullie allemaal!
Zo zeg, ik ben even niet in de buurt en er staat allemaal leuks in de weggeef en dan ook nog eens een nieuw deel. poehee, heb net deel 5 teruggelezen, maar eind deel 4 moet nog...
Ik zal binnenkort weer een update plaatsen, er is inmiddels weer e.e.a. weg en bij gekomen.
@ newnick, had jij nou een roze en een blauwe kinderkoffer? Was dat de koffer in je album?
@woepsie, mocht er uiteindelijk toch niemand interesse hebben, hou ik me ook aanbevolen.
@Isa, ik heb je mail gelezen en ik maak het naar je over. Excuus voor de late reacties.... beetje druk geweest hier.
Even zoeken wie ook alweer de lampenvoetstandaardding had, daar was ik ook wel erg benieuwd naar...
Zo zeg, ik ben even niet in de buurt en er staat allemaal leuks in de weggeef en dan ook nog eens een nieuw deel. poehee, heb net deel 5 teruggelezen, maar eind deel 4 moet nog...
Ik zal binnenkort weer een update plaatsen, er is inmiddels weer e.e.a. weg en bij gekomen.
@ newnick, had jij nou een roze en een blauwe kinderkoffer? Was dat de koffer in je album?
@woepsie, mocht er uiteindelijk toch niemand interesse hebben, hou ik me ook aanbevolen.
@Isa, ik heb je mail gelezen en ik maak het naar je over. Excuus voor de late reacties.... beetje druk geweest hier.
Even zoeken wie ook alweer de lampenvoetstandaardding had, daar was ik ook wel erg benieuwd naar...
woensdag 28 november 2012 om 20:01
quote:newnick schreef op 26 november 2012 @ 20:15:
Happy new topic!
@ Marels, je hebt mail!
In de aanbieding
Een roze en blauwe koffer, klein formaat (voor kinderen)
Een grote zwart lederen portomonnee.
Zwarte portomonee, met borduursel.
Grijze suede handtas
Zwarte Nikes maat 22
Een zwart lederen tas met gesp
Zwart lederen tas.
Een hele grote mand. Soort riet (waar ik mijn dekens in opborg, ooit gekocht bij Trendhopper)
foto's Klikkerdeklik
Interesse of meer foto's newnickviva @ gmail . comHeb je een foto van de grijze suede tas? Sorry, niet het hele bericht afgelezen voordat ik reageerde!
Happy new topic!
@ Marels, je hebt mail!
In de aanbieding
Een roze en blauwe koffer, klein formaat (voor kinderen)
Een grote zwart lederen portomonnee.
Zwarte portomonee, met borduursel.
Grijze suede handtas
Zwarte Nikes maat 22
Een zwart lederen tas met gesp
Zwart lederen tas.
Een hele grote mand. Soort riet (waar ik mijn dekens in opborg, ooit gekocht bij Trendhopper)
foto's Klikkerdeklik
Interesse of meer foto's newnickviva @ gmail . comHeb je een foto van de grijze suede tas? Sorry, niet het hele bericht afgelezen voordat ik reageerde!
woensdag 28 november 2012 om 20:35
quote:Essie78 schreef op 28 november 2012 @ 12:38:
Gewoonsuz: Dank je wel voor de kleren! Het pakketje is al aangekomen, superleuk! Daar gaat madammeke vast heel blij mee zijn.
Graag gedaan en als ik binnenkort energie kan vinden voor kast van de oudste en ik vind nog kleding in die maat, dan mail ik je nog even
Graag gedaan en als ik binnenkort energie kan vinden voor kast van de oudste en ik vind nog kleding in die maat, dan mail ik je nog even