Getrouwd....maar nog steeds verliefd op ex

05-05-2008 21:11 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Ik ben een jonge moeder van 2 kinderen en ben 25 jaar.

Ik ben al ruim 8.5 jaar samen met mijn man, wij zijn dus getrouwd.

Ik weet even niet waar ik moet beginnen maar ik ben dus nog steeds verliefd op mijn ex vriendje waar ik 10 jaar geleden 2 maanden verkering mee heb gehad, ik ben zozozozozozoz gek op hem nog.

We hebben allebei een ander leven, ik getrouwd en kids en hij ook.

Af en toe hebben we contact via msn en hij heeft me dus mee uitgevraagt!!!!Ik moest me inhouden om geen volmondig JJJAJAJAJAJJAJAJA te zeggen dus ik zei "ja dat lijkt me heel leuk"maar sindsdien zit ik met de vlinders in mijn buik.

Hij zegt dingen als "als wij wat ouder waren geweest dan woonde wij nu samen"vind het superlief om te horen maar ik kan er helaas niks mee.

Ik heb zo ontzettend veel verdriet gehad dat hij toen niet meer verder wilde en daar ben ik nooit overheen gekomen.

2 jaar nadat het uit was ontmoette ik mijn man ( had in die 2 jaar tijd geen ander vriendje gehad omdat ik teveel verdriet had ) en dat ging leuk en kort daarna werd ik zwanger ( gepland) mijn leven ging gewoon verder.

Elke keer als ik mijn ex zag sloeg mijn hart over en was ik weer even van slag.

Dat gevoel wat mijn ex mij gaf heb ik niet gehad bij mijn man.

Ik ben de laatste tijd ook steeds ongelukkiger met mijn man, hij schreeuwt tegen de kinderen, vooral de oudste, scheld de hele dag op mij in zijn ogen doe ik niks goed en praten kan ik helaas niet met hem...als ik hem dit zou zeggen zou zijn antwoord zijn "dan zoek je toch een nieuwe vriend"hij doet niks in het huis en scheld op mij als er iets niet gedaan is.

Hij is de hele tijd achter de playstation en doet nooit wat leuks met mij en de kids, ik moet overal alleen heen met de kinderen.

En over de seks maar te zwijgen......we hebben voor het laatst seks gehad in 2007!!! Ik doe wel andere dingen bij hem, maar hij nooit bij mij, in die 8.5 jaar tijd ben ik maximaal 6x klaar gekomen, hij duikt erop en eraf en voorspel weet hij niet wat dat is, ook dit kan ik hem niet zeggen want hij wordt alleen maar boos en dan heb ik het weer gedaan.

Ik snap dat jullie denken.....waar ben je mee bezig maar ik ben zo ongelukkig bij mijn man en dat mijn ex mij nu mee uitvraagt is echt een wonder, dit is iets waar ik al 10 jaar op wacht, gewoon een avondje met hem en ik.

Ik hoop niet dat ik allemaal boze reakties krijg maar dat er mensen zijn die mij echt advies willen geven.

Bedankt voor het "luisteren"in ieder geval.

Liefs Mama
Tja, als het in je eigen relatie al niet botert, dan lijkt iedere man natuurlijk veel leuker dan je eigen man. Wanneer heb je voor het laatst echt met je man gepraat?
Mijn advies zou zijn, als je niet gek bent op je man, en hij behandeld je inderdaad zo: ga bij hem weg!

Kies voor jezelf en je eigen leven.

Spreek, als je uit elkaar bent, pas met iemand anders af. Dan kun je jezelf altijd recht in de ogen blijven kijken als er wat gebeurt!
Dus het knulletje die je dumpte toen je 15 was en waar je twee maanden verkering mee hebt gehad , die is je ware ?

En zijn huwelijk is zeker ook niet best , slechte seks ook zeker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi Traincha2,

het is niet helemaal waar wat je zegt, in die 8.5 jaar heb ik nog nooit zo over iemand anders gedacht alleen over mijn ex, en praten kan ik echt niet met hem, hij schuift alles weer op mij af en dan krijgen we weer ruzie.

En voor Vinyl

Weggaan is makkelijker gezegt dan gedaan, zeker als je getrouwd bent en kinderen heb, en over het afspreken ik snap wat je bedoelt maar als ik het nu niet doe komt het er misschien nooit van en dat zou ik nog erger vinden.
wat is dat nou weer voor kut opmerking blijfgewoonbianca.

hij was geen 15 en ik zeg helemaal niet dat hij de ware is, maar als jij hier alleen maar komt zeiken donder je maar op want ik heb al genoeg aan mijn hoofd, als je niet begrijpt hoe het zit kan je beter weggaan
Nou nou nou, niet zo de huilie spelen hoor. Als je alleen maar meepraters wilt, had je dat in je posting moeten zetten. Bovendien, zo raar is dat niet hoor, wat Bianca schrijft. Maar ja, kennelijk heb jij zo'n plaat voor je hoofdje (of ben je gewoon zo über-geil) dat je een en ander niet meer helder ziet.
Waar is Fleurtje om de OP even te quoten

TO als je alleen maar antwoorden wilt die in je straatje passen ben je hier aan het verkeerde adres.
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:11:

Hallo Allemaal

Ik weet even niet waar ik moet beginnen maar ik ben dus nog steeds verliefd op mijn ex vriendje waar ik 10 jaar geleden 2 maanden verkering mee heb gehad, ik ben zozozozozozoz gek op hem nog.

Af en toe hebben we contact via msn en hij heeft me dus mee uitgevraagt!!!!Ik moest me inhouden om geen volmondig JJJAJAJAJAJJAJAJA te zeggen dus ik zei "ja dat lijkt me heel leuk"maar sindsdien zit ik met de vlinders in mijn buik.

Hij zegt dingen als "als wij wat ouder waren geweest dan woonde wij nu samen"vind het superlief om te horen maar ik kan er helaas niks mee.

Ik heb zo ontzettend veel verdriet gehad dat hij toen niet meer verder wilde en daar ben ik nooit overheen gekomen.

2 jaar nadat het uit was ontmoette ik mijn man ( had in die 2 jaar tijd geen ander vriendje gehad omdat ik teveel verdriet had ) en dat ging leuk en kort daarna werd ik zwanger ( gepland) mijn leven ging gewoon verder.

Ik ben de laatste tijd ook steeds ongelukkiger met mijn man, hij schreeuwt tegen de kinderen, vooral de oudste, scheld de hele dag op mij in zijn ogen doe ik niks goed en praten kan ik helaas niet met hem...als ik hem dit zou zeggen zou zijn antwoord zijn "dan zoek je toch een nieuwe vriend"hij doet niks in het huis en scheld op mij als er iets niet gedaan is.

Hij is de hele tijd achter de playstation en doet nooit wat leuks met mij en de kids, ik moet overal alleen heen met de kinderen.

En over de seks maar te zwijgen......we hebben voor het laatst seks gehad in 2007!!! Ik doe wel andere dingen bij hem, maar hij nooit bij mij, in die 8.5 jaar tijd ben ik maximaal 6x klaar gekomen, hij duikt erop en eraf en voorspel weet hij niet wat dat is, ook dit kan ik hem niet zeggen want hij wordt alleen maar boos en dan heb ik het weer gedaan.

Ik snap dat jullie denken.....waar ben je mee bezig maar ik ben zo ongelukkig bij mijn man en dat mijn ex mij nu mee uitvraagt is echt een wonder, dit is iets waar ik al 10 jaar op wacht, gewoon een avondje met hem en ik.

Ik hoop niet dat ik allemaal boze reakties krijg maar dat er mensen zijn die mij echt advies willen geven.

Liefs MamaMaar laten we dit maar even doen...
En daar is Fleurtje al
quote:josephine69 schreef op 05 mei 2008 @ 21:33:

Waar is Fleurtje om de OP even te quoten

TO als je alleen maar antwoorden wilt die in je straatje passen ben je hier aan het verkeerde adres.Cross post!
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:29:

wat is dat nou weer voor kut opmerking blijfgewoonbianca.

hij was geen 15 en ik zeg helemaal niet dat hij de ware is, maar als jij hier alleen maar komt zeiken donder je maar op want ik heb al genoeg aan mijn hoofd, als je niet begrijpt hoe het zit kan je beter weggaan

Nee, JIJ was 15 ...... zoals ik al schreef .

En als hij niet de Ware is ,..... heb je het er dan voor over om je huwelijk op het spel te zetten voor iemand die misschien niet eens de Ware is ? Want ik neem zomaar aan dat je niet tegen je man gaat vertellen met wie je de hort op gaat ? Zou die blij zijn als die er achter komt , denk je ?

Zou het niet handiger zijn je exie in de wacht te zetten tot je uberhaupt weet wat je met je eigen huwelijk wilt ?
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:27:

Hoi Traincha2,

het is niet helemaal waar wat je zegt, in die 8.5 jaar heb ik nog nooit zo over iemand anders gedacht alleen over mijn ex, en praten kan ik echt niet met hem, hij schuift alles weer op mij af en dan krijgen we weer ruzie.Ik bedoel te zeggen dat het gras bij een ander altijd groener is. En wat is erop tegen om eens in een andere omgeving met elkaar te praten? Bijv met een mediator?
Volgens mij begrijpt Bianca het prima... maar wil jij niet alles horen wat ze zegt.

Jouw puberliefde kortstondige vriendje van 10 jaar geleden is de oplossing van jouw problemen niet. En om hem nou als middel te gaan gebruiken om jouw relatie naar de knoppen te helpen is niet fair naar hem, naar jou, je man en je kinderen.

Beter het lef om te praten met je man, dan 10 jaar later opnieuw te gaan vluchten in tiener gevoelens. Waarbij ik moet bekennen dat dat laatste natuurlijk de o zo veel gemakkelijkere weg van de minste weerstand is... en dus zo lekker verleidelijk.
Kan de discussie hier met respect verdergaan? Dus geen gescheld op andere (goedbedoelde) posts/forummers!
zo josephine69 wat je zegt is al gezegt, maar bedankt.

en nee ik hoef helemaal geen mee praters maar dat is gewoon een raar bericht, alsof zij weet hoe het zit, zo schrijft ze het al als ze er even naar had gevraagt had ik het uit kunnen leggen maar als er iemand kort door de bocht komt kom ik dat ook, logisch toch.

ik uit hier mijn gevoelens en dan wordt daar zo mee omgegaan
Djeezus... wat typen jullie allemaal snel. Ben ik weer mosterd...
Nou, vertel ....heeft hij een superhuwelijk maar toch jou nooit kunnen vergeten ?
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:36:

zo josephine69 wat je zegt is al gezegt, maar bedankt.

Wat bedoel je hiermee?

Want als iedereen een origineel antwoord moet geven denk ik dat het topic snel klaar is mama83. Lijkt me namelijk niet mogelijk.
quote:Viva Angel5 schreef op 05 mei 2008 @ 21:35:

Kan de discussie hier met respect verdergaan? Dus geen gescheld op andere (goedbedoelde) posts/forummers!At your service.
jongens, volgens mij begrijpen jullie mij verkeerd, ik ben helemaal NIET van plan om met mijn ex verder te gaan en zou heel graag willen dan het beter gaat tussen mij en mijn man, ben tenslotte niet voor niks met hem getrouwd.

maar dat mijn ex mij na zo'n lange tijd wilt zien vind ik gewoon geweldig, ik ben gek op hem het is gewoon een lieffie.

met mijn man kan ik gewoon NIET praten echt niet, ik hoef het niet te proberen want dat wordt ruzie.

dus hoe moet ik het dan oplossen????( tussen mij en mijn man )

en idd die gevoelens waren met veel meer vlinders ed alleen de gevoelens die ik nu heb zijn vastigheid en veiligheid
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:11:

Hallo Allemaal

Liefs MamaAlvast. Voordat er weer dikke tranen van komen.
ja blijfgewoonbianca

ik heb geen idee hoe zijn huwelijk is, vast goed en lijkt het hem gewoon mij te zien ALS VRIENDEN wat ik voor hem voel voelt hij waarschijnlijk niet zo sterk voor mij, hij weet van niks.

maar ik wel........
veiligheid, hmmm, terwijl je fantaseert over en verliefd bent op je ex? zou je man er ook zo over denken?
Stel , mama , dat je een avondje met je ex gaat stappen en het is geweldig en jullie worden bere-rete-geil enzo ... wat dan ? Kan je dan doorgaan met je man alsof er niks is gebeurd ? Denk je dat je ex zijn huwelijk dan onmiddelijk opgeeft om verder te gaan met jou en jouw kinderen ?

Of wil je niet verder denken en alleen maar genieten en maar zien waar het schip strandt ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven