Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 29 november 2012 om 22:03
Beetje late reactie, sorry. Ik was even druk met geld verdienen, maar ik ben er weer!
Marels: ik mail je zometeen wat foto's door.
En MamaK (was het geloof ik?): bedoel je mijn lampenvoet-ding?
Mail mij anders even: essie.78 op hetemail .nl.
Ik heb eindelijk plaatjesplak-rechten aangevraagd, dus als het goed is, kan ik vanavond of morgen wel een foto plakken van de spullen.
Ayla: Wat een verdrietig nieuws! Sterkte voor jou en je vriendin...
Gewoonsuz: laat je me je rekeningnummer nog even weten? Stort ik de verzendkosten even. Vriendlief was ook helemaal blij met de mooie kleren. Ook namens hem bedankt!
Marels: ik mail je zometeen wat foto's door.
En MamaK (was het geloof ik?): bedoel je mijn lampenvoet-ding?
Mail mij anders even: essie.78 op hetemail .nl.
Ik heb eindelijk plaatjesplak-rechten aangevraagd, dus als het goed is, kan ik vanavond of morgen wel een foto plakken van de spullen.
Ayla: Wat een verdrietig nieuws! Sterkte voor jou en je vriendin...
Gewoonsuz: laat je me je rekeningnummer nog even weten? Stort ik de verzendkosten even. Vriendlief was ook helemaal blij met de mooie kleren. Ook namens hem bedankt!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
donderdag 29 november 2012 om 23:24
quote:lelytjevandalen schreef op 29 november 2012 @ 11:46:
In de aanbieding: heleboel kleurboeken (ongekleurd natuurlijk)
Mijn schoonouders blijven die dingen maar kopen terwijl zoon er niets aan vindt.wat voor kleurboeken zijn het? Hier zijn de kleurplaten, boeken en papier niet aan te slepen..... misschien heb ik wel belangstelling!
In de aanbieding: heleboel kleurboeken (ongekleurd natuurlijk)
Mijn schoonouders blijven die dingen maar kopen terwijl zoon er niets aan vindt.wat voor kleurboeken zijn het? Hier zijn de kleurplaten, boeken en papier niet aan te slepen..... misschien heb ik wel belangstelling!
vrijdag 30 november 2012 om 08:45
vrijdag 30 november 2012 om 10:50
quote:Marels schreef op 29 november 2012 @ 17:06:
Italië_Meisje, goed gesproken.
Ik las dat in het vorige topic al. "ik wil eventueel wel ruilen".
Vandaar de noot in de OP, dat dit een WEGGEEFtopic is.
Het vrijblijvende gaat er een beetje af zo, als er geruild gaat worden of als mensen ineens persé ergens iets voor terug willen hebben.
Dat was toch juist de charme van dit topic? Ik heb iets over een ander vindt het leuk, dus maak je daar die ander blij mee?
Ik zou het heel jammer vinden als de mentaliteit hier gaat veranderen...
En dingen doorverkopen die je gekregen hebt hebben we al eens een rel over gehad toch? Oeps Ik zal het even weghalen
Het vrijblijvende gaat er een beetje af zo, als er geruild gaat worden of als mensen ineens persé ergens iets voor terug willen hebben.
Dat was toch juist de charme van dit topic? Ik heb iets over een ander vindt het leuk, dus maak je daar die ander blij mee?
En dingen doorverkopen die je gekregen hebt hebben we al eens een rel over gehad toch? Oeps Ik zal het even weghalen
vrijdag 30 november 2012 om 10:50
quote:Marels schreef op 29 november 2012 @ 17:06:
vrijdag 30 november 2012 om 12:28
vrijdag 30 november 2012 om 15:43
Lely, had je al een gegadigde voor de schoentjes maat 24? Anders hou ik me graag aanbevolen. Zoon gaat ineens hard!
Newnick, de koffers lijken me wel ideaal voor onze twins..
Hier nog wel iets jongenskleding en weer een beetje meisjesspul maat 80 ongeveer, maar als jullie even wachten is het wat meer...
Newnick, de koffers lijken me wel ideaal voor onze twins..
Hier nog wel iets jongenskleding en weer een beetje meisjesspul maat 80 ongeveer, maar als jullie even wachten is het wat meer...
vrijdag 30 november 2012 om 16:23
vrijdag 30 november 2012 om 17:42
quote:Shenandoah schreef op 30 november 2012 @ 17:29:
Hier in de aanbieding
Hema glas zegels, volgens mij twee volle kaarten
c1000 kortingsbonnen voor 5 euro korting bij oa karwei, c&a en nog wat winkels. stuk of 3-4 in de aanbieding.
Binnenkort volgt nog babyspul, zodra zoon eruit is ;P
Heel graag de Hema glas zegels.
Mijn mail is: maylea1 @ hotmail. nl
Hier in de aanbieding
Hema glas zegels, volgens mij twee volle kaarten
c1000 kortingsbonnen voor 5 euro korting bij oa karwei, c&a en nog wat winkels. stuk of 3-4 in de aanbieding.
Binnenkort volgt nog babyspul, zodra zoon eruit is ;P
Heel graag de Hema glas zegels.
Mijn mail is: maylea1 @ hotmail. nl