Hoe slapen jullie

29-11-2012 11:51 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe slapen jullie?

De één slaapt volledig naakt, de ander alleen in een slipje en weer een ander in nachtkledij.

Waar slapen jullie in en waarom juist op die manier?
quote:rob_uit_zeist schreef op 29 november 2012 @ 12:49:

[...]

In het algemeen wel goed. Een enkele keer kan ik de slaap niet vatten.

had ook de neiging om zo'n bericht te maken

ik ben een enorme koukleum, slaap in een dikke pyama met bedsokken. (en word dan sochtends vaak half gesmolten wakker...)
quote:Mevrouw75 schreef op 29 november 2012 @ 12:52:

[...]

wat lullig. Ik slaapt ook naakt en lepeltje-lepeltje. Mijn vriend heeft altijd een boxer en t-shirt aan. vind ik wat minder, maar om hem nou te zeggen dat het niet mag...Ik vind wel subtielere manieren om die kleding uit te krijgen.Volgens mij snap je het verschil tussen "mag" en mag niet.
In de winter met legging en shirt met lange mouwen. Soms ook nog sokken. En een dik donzen dekbed uiteraard want het is hier stervenskoud boven (maar wel lekker, koude kamer warm bed).
Meestal op mijn zij met mijn ogen dicht.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Naakt. Wat is daar ranzig aan?
quote:ether schreef op 29 november 2012 @ 11:51:

Waar slapen jullie in en waarom juist op die manier?In bed, omdat dat comfortabeler is dan staand tegen de muur.
alleen in een hipster.. haha, tenzij ik het egt koud heb, dan trek ik soms wel een lang shirtje aan :P
Jij eerst, of ben ik nou heel wantrouwend als ik het gevoel krijg dat je je hier keihard op zit af te beren?
Haha, het heeft wel degelijk met sex te maken.... hoe minder ik draag in bed hoe groter de kans op (ochtend) sex

Dus ik begin vaak met een (nacht)hemdje, slipje en soms zelfs sokken aan, en als ik zin krijg doe ik dat uit en binnen een half uurtje is het meestal bingo.
Lorem Ipsum
quote:viva-amber schreef op 29 november 2012 @ 11:56:

Ik slaap met mijn ogen dicht.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 29 november 2012 @ 13:40:

[...]

Wie het gelooft of niet........ik kan met mijn ogen open slapen.
quote:Raldy schreef op 29 november 2012 @ 13:51:

[...]

Wie het gelooft of niet........ik kan met mijn ogen open slapen.Wie heeft je dat wijsgemaakt?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Raldy schreef op 29 november 2012 @ 13:51:

[...]

Wie het gelooft of niet........ik kan met mijn ogen open slapen.Mijn moeder en mijn kat doen dat ook. Heel eng soms.
quote:saaaaar81 schreef op 29 november 2012 @ 14:05:

[...]

Wie heeft je dat wijsgemaakt?Mensen die mij hebben zien slapen hebben mij dit wijs gemaakt. Zelf vond ik het aanvankelijk ook ongeloofwaardig.
quote:annelaure schreef op 29 november 2012 @ 14:08:

[...]

Mijn moeder en mijn kat doen dat ook. Heel eng soms.Is ook eng. 't Is dat je mij ziet ademen, anders is het net alsof je een lijk vindt.
In dit natuurlijk. Drives my man wild.

Hij snurkt en ik slaap dan niet

Nee hij slaapt in boxer en ik in slipje en shirt
Als ik bewust ga slapen dan stap ik naakt in bed. Als ik al half slaap tijdens het naar bed gaan kleed ik me eigenlijk ook maar half uit. Ook ben ik wel eens compleet aangekleed half over de keukentafel hangend wakker geworden.

Het ligt er dus maar net aan hoe bewust ik ga slapen.

Hoe dan ook, als ik slaap heb ik geen seks. Het is dus niet spannend hoe ik slaap.
Waarom hoort dit bij sex. Misschien bijmkleding
Ik begin op mijn rug, kijk ik even het nieuws en dan draai ik op mijn linkerzijde en slaap ik zo ..

Uiteraard in slip ( in de winter shirtje erbij )
In m'n zaaddodende pyjama.
quote:Tuya schreef op 29 november 2012 @ 23:11:

In m'n zaaddodende pyjama.Hoe ik slaap? Door m'n ogen dicht te doen en nerens meer aan te denken. En ik begin op mijn linkerzij. En waar dat eindigt weet ik pas de volgende morgen als ik wakker word.
met mijn ogen dicht en dat meestal in een bed
quote:Confiture schreef op 29 november 2012 @ 13:18:

Jij eerst, of ben ik nou heel wantrouwend als ik het gevoel krijg dat je je hier keihard op zit af te beren?

Ik ken beren alleen als poepen dus jouw post is heel gek voor mij

Ik slaap in een pyjamabroek en een t-shirt want woon in een studentenhuis en moet nog wel eens naar de wc. E vind het ook gewoon prettig slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven