Hoe slapen jullie
donderdag 29 november 2012 om 12:58
donderdag 29 november 2012 om 12:59
quote:Mevrouw75 schreef op 29 november 2012 @ 12:52:
[...]
wat lullig. Ik slaapt ook naakt en lepeltje-lepeltje. Mijn vriend heeft altijd een boxer en t-shirt aan. vind ik wat minder, maar om hem nou te zeggen dat het niet mag...Ik vind wel subtielere manieren om die kleding uit te krijgen.Volgens mij snap je het verschil tussen "mag" en mag niet.
[...]
wat lullig. Ik slaapt ook naakt en lepeltje-lepeltje. Mijn vriend heeft altijd een boxer en t-shirt aan. vind ik wat minder, maar om hem nou te zeggen dat het niet mag...Ik vind wel subtielere manieren om die kleding uit te krijgen.Volgens mij snap je het verschil tussen "mag" en mag niet.
donderdag 29 november 2012 om 13:27
donderdag 29 november 2012 om 15:44
Als ik bewust ga slapen dan stap ik naakt in bed. Als ik al half slaap tijdens het naar bed gaan kleed ik me eigenlijk ook maar half uit. Ook ben ik wel eens compleet aangekleed half over de keukentafel hangend wakker geworden.
Het ligt er dus maar net aan hoe bewust ik ga slapen.
Hoe dan ook, als ik slaap heb ik geen seks. Het is dus niet spannend hoe ik slaap.
Het ligt er dus maar net aan hoe bewust ik ga slapen.
Hoe dan ook, als ik slaap heb ik geen seks. Het is dus niet spannend hoe ik slaap.
vrijdag 30 november 2012 om 01:35
vrijdag 30 november 2012 om 07:24
quote:Confiture schreef op 29 november 2012 @ 13:18:
Jij eerst, of ben ik nou heel wantrouwend als ik het gevoel krijg dat je je hier keihard op zit af te beren?
Ik ken beren alleen als poepen dus jouw post is heel gek voor mij
Ik slaap in een pyjamabroek en een t-shirt want woon in een studentenhuis en moet nog wel eens naar de wc. E vind het ook gewoon prettig slapen.
Jij eerst, of ben ik nou heel wantrouwend als ik het gevoel krijg dat je je hier keihard op zit af te beren?
Ik ken beren alleen als poepen dus jouw post is heel gek voor mij
Ik slaap in een pyjamabroek en een t-shirt want woon in een studentenhuis en moet nog wel eens naar de wc. E vind het ook gewoon prettig slapen.