Hoe slapen jullie

29-11-2012 11:51 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe slapen jullie?

De één slaapt volledig naakt, de ander alleen in een slipje en weer een ander in nachtkledij.

Waar slapen jullie in en waarom juist op die manier?
quote:Confiture schreef op 29 november 2012 @ 13:18:

Jij eerst, of ben ik nou heel wantrouwend als ik het gevoel krijg dat je je hier keihard op zit af te beren?

Ik ken beren alleen als poepen dus jouw post is heel gek voor mij

Ik slaap in een pyjamabroek en een t-shirt want woon in een studentenhuis en moet nog wel eens naar de wc. E vind het ook gewoon prettig slapen.
Vragen als hoe ik (wij slapen) en waarom op deze pagina.

In het begin sliepen wij in slip en shirt of pyjama, tegenwoordig slapen wij beiden naakt (op een paar dagen per maand na , maar dat is bekend). Sinds wij beiden naakt slapen hebben wij vaker en op de meest onverwachtse moment heerlijke seks. M.a.w. je bent nog makkelijker toegankelijk en het onverwachtse maakt eigenlijk het hele seksleven veel leuker.
Mijn partner heeft een kort hempje aan en een hele zachte pyamabroek, ik alleen een boxer. Zij heeft grote borsten cup F en dat hempje houdt net boven haar navel op.....ik word er nog elke avond supergeil van.....
.
silver 1977: Ik begin op mijn rug, kijk ik even het nieuws en dan draai ik op mijn linkerzijde en slaap ik zo ..

Uiteraard in slip ( in de winter shirtje erbij )

Haha geweldig!
alleen slip niets anders aan want zodra ik wat van nachtkleding aandoe word ik meestal heel bezweet wakker mijn vriend ook gewoon alleen een boxer
Half op m'n buik, soms op m'n rug. Naakt, beiden.
Wij slepen lekker naakt, lepeltje lepeltje. Ook goed voor de .....ochtend en voor het slapen gaan sex
Naakt, behalve als het heel koud is.
Ik draag waar ik op dat moment zin in heb. heb een formidabele collectie nachtkleding

Nu het wat kouder is, ik heb een onverwarmde slaapkamer, draag ik vaker een oversized t-shirt, bij voorkeur met Star Trek of Star Wars opdruk (was in mijn tienertijd nogal een gestoorde verzamelaar), of een ouderwetse witte tuniek met linten. Als het wat minder koud is of als ik wat charmanters wil dan heb ik een scala aan nachtjurkjes van jersy, kant, satijn en zijde. Ik hou van fijne soepele stoffen.
Bloot. Ik check altijd wel even of mijn badjas aan het voeteneind, voor het grijpen ligt, want ik loop er graag een beetje gekleed bij als er brand uit breekt.
Mijn vriend en ik slapen naakt. Alleen als ik het heel, heel koud heb, doe ik wel eens een hemdje aan.

Weinig naaktslapers hier trouwens.
Ik zou erg graag vertellen dat ik in een prachtige babydoll naar bed ga, zoals je dat in films en series ziet. De praktijk echter bewijst dat ik me meestal ophang in welke nachtkleding dan ook en dus gaat ook hier alles uit ;)
eely.nl
In mijn blootje met mijn sokken aan
quote:sallysuiker schreef op 04 december 2012 @ 16:11:

Ik zou erg graag vertellen dat ik in een prachtige babydoll naar bed ga, zoals je dat in films en series ziet. De praktijk echter bewijst dat ik me meestal ophang in welke nachtkleding dan ook en dus gaat ook hier alles uit ;)Nou ja, troost je: ik ga dus soms wel slapen in een prachtig satijnen niemandalletje, maar bij het wakker worden heb ik nog steeds een hoofd vol klitterig bedhaar, ogen vol slaap en moet ik vooral heel nodig naar de wc, dus dan is de romantiek er ook wel weer vanaf
Strakke boxer
Ik begin met een string en hemdje en halverwege de nacht gaat dat hemdje bijna altijd uit omdat het te warm is.

En ik slaap van september tot en met april met een gloeiend hete kruik met een handdoek eromheen, dan blijft ie lekker lang heet.
In de zomer alleen in een broekje, in de winter met een hempje erbij en met een lover is 't meestal snel uit ;)

Oh en ik lig op mijn buik.
quote:schouderklopje schreef op 04 december 2012 @ 17:35:

In mijn blootje met mijn sokken aan Hier met schoenen
Tegenwoordig hemdje en broekje. Dit omdat ik herhaaldelijk heb meegemaakt dat ik fysiek reageer als een van mijn kinderen in paniek is. Ik ben dan ook niet meteen helemaal wakker maar sta opeens langs hun bed. Is niet helemaal jofel als dat in mijn blootje is. Is ook een tijd geweest dat mijn kinderen in de loop van de nacht bij ons in bed kropen zonder dat wij dat echt merkten. Zal nu niet meer zo snel gebeuren maar daardoor aangeleerd wel gekleed te zijn in bed.
It's never too late start living!
Naak en het liefste lepeltje lepeltje. Soms ook met een shirt als het extreem koud is en lief ook.

Hoi ik ben nieuw trouwens ;)
naakt bijde
samen met mijn vriend meestal alleen t-shirt en string/broekje. soms naakt of alleen broekje meestal in de zomer. ik vind het toch iets spannends/stiekems hebben om naakt of topless te slapen.

Thuis wel aan gekleed en swinters lekker lange broek en lange mouwen.
IK:

zomer/lente: in een string gewoon omdat ik het dan zo warm heb (ook zonder deken)

winter/herfst: string en sokken (omdat mijn vriend net een kachel is die mij heerlijk opwarmt als we lepeltje lepeltje of anders liggen) :D

Hij:

zomer/lente: boxershort (zonder deken)

winter/herfst : boxershort (tegen mij aan als afkoeling want ik ben altijd ijskoud)
Bloot, al sinds mijn pubertijd. Kleding is me te warm, gaat strak om me heen zitten etc

Ik douche altijd 's avonds dus stap ik warm in bed, dan warm ik mijn dekbed snel op hoor, met kleding aan zou dat veel langer duren

In de 'samen-dagen' met lief wil ik voor de geilheid nog wel een spannend dingetje aantrekken, niet voor de kou:)
Je bent zelf een theepot
quote:leen65 schreef op 04 december 2012 @ 23:42:

Tegenwoordig hemdje en broekje. Dit omdat ik herhaaldelijk heb meegemaakt dat ik fysiek reageer als een van mijn kinderen in paniek is. Ik ben dan ook niet meteen helemaal wakker maar sta opeens langs hun bed. Is niet helemaal jofel als dat in mijn blootje is. Is ook een tijd geweest dat mijn kinderen in de loop van de nacht bij ons in bed kropen zonder dat wij dat echt merkten. Zal nu niet meer zo snel gebeuren maar daardoor aangeleerd wel gekleed te zijn in bed.Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven